2015年4月26日星期日

燻蹄與拍青瓜雲耳



























夏天到了,天氣熱無咩胃口,想食點冷盤類既食品,燻蹄就是多數人會喜歡之餸菜之一,酸酸地好開胃,能夠做到一道酒樓可以食到嘅餸菜,其滿足感都相當之大呀,我仲整了拍青瓜及雲耳,好開胃呀!
燻蹄食材:
急凍鹹豬手一隻
蘸醬汁:
米醋 2 湯匙
魚露 1 湯匙
紅蔥頭 1 顆切碎
蒜蓉 2 顆切碎
幼鹽半茶匙
砂糖 2 茶匙
凍滾水 1 湯匙
辣椒 1 切碎 (不吃可不用)
煮豬手料:
3
雞粉 1 湯匙
1 茶匙
米酒或紹興酒 1 湯匙
做法:
1. 豬手解凍後用水清洗,將清水煲滾,豬手加薑片汆水15分鐘備用。
2. 用凍開水將豬手10分鐘放涼,再煮另一煲滾水,放入已出水的鹹豬手,用雞粉、鹽、酒用中慢火煮約50-60分鐘,用筷子插入鹹豬手最厚肉的部份,測試是否夠腍,筷子能插入即可
3. 將鹹豬手取出後,用凍開水或冰水浸至內外冷透,用廚房紙抹乾,用小刀在中間切一刀到骨,沿骨邊慢慢切出來,肉不要切斷,將豬手起骨
4. 然後取一張保鮮紙,放上豬手肉,慢慢將豬手捲好,用保鮮紙紮實,再加多23層保鮮紙,直至完全紮實為止,紮好的豬手放入雪櫃內雪一日,雪得夠凍,燻蹄會更容易切,切得夠薄夠均勻
5. 將所有蘸燻蹄汁料拌勻,將豬手從雪櫃取出,解去保鮮紙,切片、上碟,可配蘸燻蹄汁食用
*********************************************************************
拍青瓜材料:
溫室幼青瓜 4-5
 
調味醬汁:
鎮江醋 3 湯匙
生抽 1 湯匙
魚露少許
麻油適量
1.5 茶匙
炒香芝麻少許
辣椒絲少許
蒜蓉 1 茶匙
做法:
1) 青瓜間開刨走些少皮,切開兩邊,去走核,用刀背把青瓜拍一拍,切成小塊。
2) 加入鹽醃一會,沖洗去鹽份瓜水,抺乾水份。
3) 調味料拌勻,將青瓜上碟醃一會,便可食用(或雪凍更爽口美味)
4) 如要加雲耳,先將雲耳浸軟,滾水中酌4-5分鐘,凍水中放涼,隔去水份,用拍青瓜調味醬汁拌勻一會,就可以食啦。




45 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,酸酸地開胃呀,又唔肥膩,雲耳青瓜都清爽可口呀!^~^

      刪除
  2. Win Win 晚上好,
    燻蹄原來咁昜整, 我又試吓先,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,出面食到既野,睇似好難,其實自己都做到架,哈...

      刪除
  3. 我這邊超市間中有一些火腿骨賣,部位就如你說的那樣,買回後像你起骨切片……哈哈,感覺都有些似燻蹄呀!是因這處很難找到合適的鹹豬手。
    至於那拍青瓜,我只懂得醃甜酸,是因我太太愛吃,她不大愛鎮江醋的氣味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地在外國住, 要搵中國調味醬料, 會否會難及貴呀, 你處有豬手賣, 都可以整到燻蹄嘅!
      ::kk3206

      刪除
    2. 呢度可以講乜醬料都有,尤其是一些外省貨,不過我就唔敢試喇!
      至於豬小腳也常常有得賣,只是比較細隻。

      刪除
    3. 哦,咁都幾方便你整中國野食丫,咁你買隻生豬手整囉,易整過燒肉嘛!◆~◆

      刪除
  4. 回覆
    1. 凍盤不肥膩,夏天最啱食,醬汁又開胃!

      刪除
  5. 我好想食啊 ! 流晒口水添.. ::vv4063

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪,好易整咋,妳都試整吓啦,天氣熱最啱食冷盤呀!^~^

      刪除
  6. 想問個豬手汁點整

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓, 上面有寫 [蘸醬汁] 資料呀, 將配料拌勻就得架啦, 你再留意睇睇吧! ::vv4045

      刪除
  7. 多謝Winnie詳細的FB指導, 這味燻蹄拍青瓜雲耳, 我較愛熱食....攪笑對聯 ~
    青瓜拍雲耳
    白菜炒豬心

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,呢味係冷盤來,在夏天食啦,你果邊仲好凍咩,唔使客氣,搵番多d舊 blog 友,大家交流吓吧!得閒來對吓詩好丫,我在 fb 都有玩吓嘅!^~^

      刪除
    2. 嗚...忘記了薰蹄一炒就縮水...Winnie無師自通,.又能圖文並茂用誌分享,,勁叻啊!.今早只有十度....再次多謝啦...正想請問妳為何在FB不見妳的大作,, 想觀摩一下呢

      刪除
    3. 喂喂, 燻蹄係凍食架, 叻乜丫, 睇人點整, 咪跟住做, 咁就掂架啦!
      你講咩大作呀? 是作詩嗎, 在FB 我自己處, 你拉下睇, 就見啦, 近日我媽媽離世了, 我都寫了些打油詩, 係對媽媽既感受而寫! >:D<

      刪除
    4. Winnie 的厨藝常有佳作...妳謙了....我以為妳的作品是和會友一同並列的,..是我誤會了....難得妳對妳媽媽這麼孝心...! 她在天之靈一定會感受到妳的詩意和思念 ! 對不起.....觸發起妳的傷感.!

      刪除
    5. 媽媽係最親近, 有她才有你, 她走了怎能無傷感呢, 明天會帶佢骨灰上埋位,就完全搞妥, 時間係療傷良藥, 慢慢就無事架啦! @};- @};- @};-
      你喜歡寫詩既, 可入fb 既"網絡詩林" 及'詩詞歌賦園地'群組, 我都入了, 間中都會在群組中post 吓詩句呀! :-bd

      刪除
    6. 謝謝了! 在此謹祝你辦事一切順利, 諸事如意!...夜深了...祝妳安睡...:晚安

      刪除
    7. 今日上位事情已順利辦妥了,明天在寺院再幫媽媽打多一堂大齋,就正式劃上句號,人生就咁就結束了!+_+

      刪除
    8. Winnie請珍重身體! 今朝自在去...往生蓮花臺... 本來無一物...何處惹麈埃 !

      刪除
    9. 謝謝藍天兄關心, 你仲有冇父母在旁呀, 要好好珍惜與他們相聚呀.....::vv4064

      刪除
    10. 妳説得對...是要好好珍惜...樹欲靜而風不息...我媽媽五年前已上了天家...去年回港六個星期探他.

      刪除
    11. 夫人好..藍天好..聽到你們傾偈才知夫人母親仙遊..送上問候..哀思....一路好走...
      ܓ❀ܓ❀ܓ❀ܓ

      刪除
    12. 原來藍天兄, 都失去了母親五年, 回港專程拜她, 都乖仔呀! ::vv4038

      刪除
    13. 魚兒, 我母親仙遊都成個月了, 後事全部都辦妥, 謝謝妳關心, 她走了真的不習慣及懷念, 我之前經常都煲湯拎去探佢, 她會常在我心間呢! @};-

      刪除
    14. 朋友可以跟妳流相同的淚...只有親人可以跟妳流相同的血...妳是個孝順女...祝妳有一個美好新星期 !

      刪除
    15. 身為子女,你話齋,流相同既血,孝順父母係應該嘅!

      刪除
  8. 夫人好..又有美味愛食的青瓜和燻蹄..謝謝好分享..

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒, 可整定在雪櫃幾日, 無餸就攞出來食呀, 哈...::uu7139

      刪除
  9. 好味, 我煮煄蹄, 用自來水漂凍佢, 不用冰的, 可能用冰會好一點.

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ, 你住果度天氣咁凍, 哈, 自來水可能仲凍過我住香港既冰水啦! ::cc9126

      刪除
    2. 哈哈哈, 係呀, 凍過水呀

      刪除
    3. 你處天氣仲未回暖咩,香港好熱啦,有三十度,出街汗流浹背呀!

      刪除
    4. 我這裡天氣很反覆, 上個星期34度, 昨天19度

      刪除
  10. 謝謝・゚Winnie Lui・゚關心・゚

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳我相差,差不多一個月,痛失了母親,心情都會一樣,妳都要睇開點,保重身體為要,有好多後事跟住要處理呀!

      刪除
  11. 這種鹹豬手的吃法,我都很喜歡。祝禮安!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燻蹄買都唔平,配埋海蜇食,就正晒!

      刪除
  12. 我都好鍾意食燻蹄架.不果自己做就未試過!

    回覆刪除