2015年9月19日星期六

黑椒蘑菇飯


















某間食雞既快餐店,有隻蘑菇飯,相信大家都會食過啦,我都幾喜歡食架,以前那間 [哈迪斯] 既蘑菇飯是更好食呢,我早就想試做吓,聽講材料中要用到有隻火雞汁做,但香港很難買到,其實火雞汁在普通超市是買不到,有人買到火雞汁試做過,覺得做出來的色水很像 KFC 的蘑菇飯,味道卻是兩回事呀,KFC 的味道較辣及較多香料,我在網上搵到個這食譜,重點是材料簡單,在家簡易做得到,所以我決定跟這食譜做一次,滿足吓 DIY 蘑菇飯的慾望,試食過了,味道都唔錯架,得閒想食又可再整多幾次啊!

食譜份量材料 : 約配  2 至 3 碗白飯

罐頭蘑菇  140g

蒜蓉  1-2 茶匙

食油  1茶匙

牛油  10g

清雞湯  180ml

中筋粉  8g

蠔油  1 湯匙

老抽半茶匙

砂糖半茶匙

鹽少許

黑胡椒  1 茶匙


做法:

1. 蒜頭剁成蓉、罐頭蘑菇隔水切片備用,中火燒熱平底鑊,用 一 茶匙食油爆香蒜蓉,加入蘑菇片炒香後盛起。

2. 用廚房紙抹乾淨平底鑊,中小火加入牛油,融化後加入中筋粉拌勻。

3. 加入清雞湯、蠔油、砂糖及鹽拌勻,慢火繼續煮至杰身,撒上黑椒和蘑菇片炒勻,煮至自己喜歡的質感,熄火,上碟配上白飯可拌食。




28 則留言:

  1. 嘻嘻,為何濃湯和沙爹雞串只是有圖,而沒有指導做法??是否讓人望梅止渴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,濃湯及沙嗲雞,只係陪襯,主角係蘑菇飯呀,知無....*~*

      刪除
    2. 紅色小星星是否紅蘿蔔做成??正是~~
      黑椒蘑菇配雙星, 濃湯熬成無味精
      平生最愛燒雞串 ,一坐埋位已掃清

      刪除
    3. 飯中點綴加雙星, 洋蔥茄湯好啱傾,
      沙嗲雞串添美味 ,埋位食到咀不停!

      呵呵....星星是我手多多用紅蘿蔔切嘅..::vv4045

      刪除
    4. 妳嘅廚藝五粒星 , 風頭蓋過廚神 King
      家常一碟蘑菇飯 , 人人又食夾又 Ling。。哈哈

      刪除
    5. 藍兄文采六粒星,雲妮廚藝小士兵,
      閒來煮碟家常飯,詩來詩往又再傾!嘻嘻嘻...

      刪除
    6. 小兵立功將級升 , 洋蔥蘿蔔把目清;
      夫人煮出色香味 , 家常飯餸最正經。哈哈哈哈

      刪除
  2. 香港有無 一種香料叫 OREGANO 賣? 又或用些碎茴香, 不用太多, 太多會搶了磨菇在雞湯中的味道, 這樣會搶味一點.

    我相信 香港買到的罐頭火雞汁是清水湯, 而哈迪斯用的, 是焗火雞流出來的火雞汁, 味道濃很多. 你下次如果焗雞, 雞腔內的汁倒出來, 之後用來做這道菜, 看看是否有任何不同?

    回覆刪除
    回覆
    1. OREGANO中文應該係, 牛至, 滇香薷、披薩草、香芹酚.....

      刪除
    2. 香港有無呢 一種香料叫 OREGANO 賣? 我少整西式野食, 所以無乜留意特別既香料呀! :P

      刪除
    3. "哈迪斯" ,食雞及蘑菇飯快餐, 在你地美加處, 仲有冇呢間野架, 香港佢摺左應該有十年多囉, 好懷念佢既蘑菇飯及奶茶, 係好正呀! 下次有焗開雞, 留汁再試整吓先!
      ::uu7167

      刪除
  3. 碟頭飯~快靚正~!!仲要加個湯~好滿足呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 碟頭飯, 間中食吓都幾好, 在屋企食就太單調, 所以我要加點其他, 呢個湯夠濃郁, 又好味囉....:-bd

      刪除
  4. 喱款我也可整.. 黑椒蘑菇飯 ! ::vv4063

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪, 係呀, 好簡單, 妳可試吓囉, 小朋友好鍾意食架! ::kk3171

      刪除
  5. 中筋粉可唔可以改用鷹粟粉呀?謝謝~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 用中筋粉這個,我都係參考網上資料,我諗係要佢杰身一點囉,粟粉會較稀身!

      刪除
  6. 回覆
    1. 蘑菇飯我都好喜歡食架,以前有 “哈迪斯”,佢既蘑菇飯仲好味呀!*~*

      刪除
  7. 磨菇煮得入味就好好食....送飯一流!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,其實罐頭蘑菇,菇味一般,要靠調味去幫助,但我要睇驗與雞店既蘑菇飯比較,下次會試用鮮蘑菇煮,睇吓食法又如何先!^~^

      刪除
  8. 看到這篇,真的很懷念哈迪斯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,Teddy ,原來你都係哈迪斯既粉絲呀,佢既蘑菇飯及奶茶,係正得多呀!

      刪除
  9. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期二 ::kk3011
    ╓────╖╔═╩═╗
    ║─╓╖─║─•╬╬
    ║╙──╜║─•╚╬═
    ╙─╖╓─╜*¨*ƸӜƷ
    ╓─╜╙─╖¨*ʚïɞ
    ╙─╖╓─╜.•*¨`❀
    ──╙╜──¸.•*✿
    ∵♣♧♣∴。・゚゚・ ೋ*。・⊹

    回覆刪除
    回覆
    1. ¸¸♡♡ 晚安啦 ♡♡¸¸¸
      ╔════ ೋღღೋ════╗
      ..ೋღ2015 幸福愉快ღ ೋ..
      ╚════ ೋღღೋ════╝

      ::ww6014 ::_353

      刪除
  10. 回覆
    1. 哈,係呀,我昨晚又整多次,今次用了鮮白蘑菇做,食好食呀!

      刪除