2013年12月15日星期日

油拔法(Oil Pulling)









油拔法Oil Pulling用油漱口是一個古印度流傳下來的保健方法,最初由一位醫學博士在烏克蘭的一個醫學會議上以報告的形式提出,極少部分的歐美人因此開始對它有所了解。其功效引起人們的懷疑和震驚,但是任何親身體驗的人,都會從自身的身體變化中,體會到這種言論的正確性。

他甚至斷言,絕大多數的疾病,都能夠通過這種方式得到治愈,無須動用有副作用的手術和各種藥類。他提到有實例支持而且被完全治癒的疾病有: 頭痛,支氣管炎,牙痛,血栓,濕疹,潰瘍,腸道疾病,心臟病,腎病,腦炎,婦科病,惡性腫瘤,慢性血液疾病,癱瘓,神經疾病,胃病,肺病,肝病以及失眠

油漱口可以降低微生物的數量並改善口腔與身體系統的健康原理是因為油的附著性高,比水更容易充滿口腔牙齒、牙齦與黏膜,同時細菌具有親油性,油會比水更容易將細菌融於其中,同時透過舌下吸收迅速將油的營養帶到血液裡,並將血液中的細菌與毒素排到油中。最顯著的療效是治療牙齒鬆、牙齦流血,牙也迅速變白。

油漱口不是針對某一個特定的病,它是從整體上讓人從新恢復健康因此油漱口時油的選擇很重要,一定要是好油,最好是冷壓cold pressed及初榨extra-virgin的,有機的更好,目前多數人主要使用的油有幾種:有機冷芝麻油榨椰子油、葵花籽油。也有人使用橄欖油等,不同的油口感不同,也有人認為不同的油有不同的效果。

油漱口具體方法

一早空腹,未刷牙,連水也還沒喝,含 10ml(約一湯匙)的冷榨芝麻油,把油在齒間遊來遊去,注意不要把油吞下,最少15分鐘,最多20分鐘,然後把油吐出,這時油已經變成很稀的奶白狀,最後用清水漱口兩次,把口腔內殘留的毒素清洗乾淨。

注意事項
1.盡量避免不要把油吞下去,因為油裡面會充滿著細菌與毒素。
2.別以為漱口的時間越長越好,漱口時間過長排出的毒素有機會被身體重新吸收,理想時間是20分鐘。
3.如果吐出來的油是白色,身體毒素較多,若與原來的油顏色接近,則毒素較少。
4,體內積存毒素及病患人仕初期或會出現身體排毒之好轉反應如頭痛、胃痛、暗瘡、傷風等,持續使用油漱口症狀會慢慢消失。

油拔法功效:
- 有助糖尿,高血壓,血管栓塞,風濕等慢性病;
- 改善濕疹及過敏症;
- 有助心臟,腎,肺等器官功能;
- 改善頭痛及偏頭痛;
- 改善睡眠質素;
- 增強記憶力;
- 令皮膚細緻;
-
鞏固牙齒,改善牙齦出血,令牙齒潔白;
- 平衡女性荷爾蒙,有助更年期症狀。

我剛開始試油拔法時,成功吐出奶白色的油,很有成功感,現在吐出的油已經收轉淡色了,既然怕細菌黏在洗手盤,我這懶人是選擇將油吐在馬桶裡,夠晒方便。至於選油方面,我首選了是"有機冷榨椰子油",用完會改用"有機冷榨芝麻油"試試呀!聽講用芝麻油和椰子油的效果是最好,油漱口一段日子後身體會有變好,皮膚也滑溜溜了,這個咁簡單便宜又不費力的排毒法,已將它當成是我每日養生保健的運動之一了。





72 則留言:

  1. 真係好犀利喎,椰子油會唔會好味D呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用緊椰子油, 沖涼後搽全身, 及油拔法漱口既,, 早上趕返工唔得閒做呀, 沖涼後可慢慢搞! ::vv4059

      刪除
  2. ღ¸.•*¨ღ夫人午安星期天+下雨天...愉快享受..::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 下雨天, 天氣轉冷了, 要保重呀! ::oo2022

      刪除
  3. 你真的在使用中嗎? 咁之後要唔要再刷牙呀??? ::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係沖涼後用椰子油搽全身, 及做油拔法漱口既,, 早上趕返工唔得閒做呀, 做完用水沖沖口, 瞓才擦牙! :P

      刪除
    2. 我神公是刷牙先...用油漱口...再用水沖沖口...::cc4149

      刪除
  4. 那兒買那些油呢?不是一般用油啊!橄欖油可以不?多謝介紹啊喲(☆_☆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可到天然有機店, 大部份那些油都有售, 如冷榨芝麻油、冷榨椰子油、葵花籽油或用橄欖油, 椰子油係最貴, 芝麻油亦不錯呀!

      刪除
    2. 芝麻油?那不是口有芝麻味? 可以用橄欖油!好啊! 但是要放多少入口?不會不舒服麼,二十分鐘你做什麼好呢,不能說話?

      刪除
    3. 其實含住油在口中10-15分鐘, 上下左右幾邊轉來轉去, 我係沖涼後做, 好多野搞得既, 做按摩 facial , 洗廁所, 抹浴室, 洗內衫褲, 做運動, 亦可睇電視或手機, 用電腦, 哈哈, 其實妳喜歡做乜都得架....
      ::mm2173

      刪除
  5. ::mm2173 我神公是用油漱口喇喂•。•° ✱我就會用油身體...::uu7123
    ❉•:享受。*░H░A░P░P░Y░•*¨*✿星期曰•*¨*ʚïɞ
    落雨不怕•”*♬⊹落雪也不怕呢♦・゚★¤我約左好姊妹行街啊... 88::_372

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳神公咁識寶呀, 識得是用油拔法, 我冬天亦用椰子油搽全身, 之前我都介紹過椰子油既好處呀!
      ::oo2059

      刪除
  6. 我唔識加My FaceBook在這啊...請問點按呢::mm2217

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,要做了張 FaceBook 名片先,再加上語法,才可放响度架!::kk3023

      刪除
    2. 可以比語法我嗎::kk3006

      刪除
    3. 我要搵吓仲有冇保留整 FaceBook 名片個語法先, 因我在 Y blog 用開, 搬佢過來呀!
      ::uu7051

      刪除
    4. Google...我按呢...不成功呢::_381

      刪除
  7. 謝謝好介紹呀,看來幾好啵,有無指定用什麼油,::mm1582 ::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 想效果好既,用冷榨芝麻油、冷榨椰子油,有機更好啦,我用緊冷榨椰子油,會係貴點囉,但每次一匙啫,好多人都識油拔法呀。。。。;;)

      刪除
  8. 是否不用一定早上做?白天任何時間都可以呢? 椰子油好味D啊是不?

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上要趕返工唔得閒做呀, 我係沖涼後用椰子油做油拔法, 如得閒當然早上起身就做啦! ::cc4162

      刪除
    2. 我早上一起來, 用橄欖油噴在口中, 過了一些時間, 出來的真的好白色啊!!! 嚇C我呀!!!

      刪除
    3. 如果吐出來的油是白色,表示身體毒素較多, 最初用係咁, 用得耐, 白色會淡了呀! :P

      刪除
  9. 好介紹喎.. 我也試吓.. ::vv4063 ::vv4040

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有冇再做呀, 牙齒係白淨清潔左呀! :-bd

      刪除
  10. 我都心思思想試下,,,但究竟買那隻油最好呢? 同埋要用幾耐至知有效呀? 我成日都好易會咳,,,氣管好敏感..,用呢個方法...呢樣症狀也可以有改善到的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 油拔法去漱口, 係排體內細菌與毒素, 用冷榨椰子油, 或冷榨芝麻油會較好喎! 妳都可以試吓既.....
      ::kk3023

      刪除
    2. 唔該晒芽....哈...有咁多處的油漱口...試一試也無妨呀....::kk3023

      刪除
  11. 我記得嚴浩都有教過呢個方法架~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 油拔法有好多人都知, 嚴浩介紹較多人留意到囉....::cc9126

      刪除
  12. 改善頭痛及偏頭痛??咁好,要試吓喇!::_1560

    回覆刪除
    回覆
    1. 油拔法試吓囉, 都無壞既....牙齒係白淨清潔左呀! ::oo2003

      刪除
  13. 回覆
    1. 油拔法試吓囉, 牙齒係白淨清潔左架! :"> :-j :-??
      :-bd

      刪除
    2. 我知道有朋友用油拔法治療牙齒鬆,佢話掂呀.
      潮潮你想牙齒白D?

      刪除
  14. win win, 見到你們聊天, 我都學到好多野, 好開心呀~~
    咁方便的保健方法, 一定要試試呀...........

    回覆刪除
    回覆
    1. Nana, 妳搬了 Y blog 未呀, 冇咩時間啦! ::mm2217

      刪除
  15. ::cc4162 我都係今年冬天亦用椰子油搽全身
    神公今年才唔識寶呀...用油拔法::cc4161
    MY █▄ϑVҼ 好姊妹`*•ღ早晨`*•ღ
    天寒地凍`*•ღ我都係剛起身嚟::uu7060

    回覆刪除
  16. 真的是白色的呀!!!! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 油拔法, 牙齒係白淨清潔左架! ::cc9003

      刪除
  17. 4,體內積存毒素及病患人仕初期或會出現身體排毒之好轉反應如頭痛、胃痛、暗瘡、傷風等,持續使用油漱口症狀會慢慢消失。

    真驚訝!! 我星期五就胃痛呀, 是第一次試一試做擺了, 晚上吃飯可能太多飯, 還是真巧, 我很少胃痛, 竟然那晚上胃痛啊!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 胃痛, 食野時較慢一點, 不要太急, 對腸胃不好的! ::ee5132

      刪除
  18. 我知道有朋友用油拔法治療牙齒鬆,佢話掂呀.::_342

    回覆刪除
  19. 謝謝分享,你的空間弄得很漂亮!

    回覆刪除
  20. 值得一試喔!
    第一次知識這方法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 油拔法去漱口, 係排體內細菌與毒素, 聽人介紹過好耐, 但實行去試, 係一個月既事, 在網上隨便都搵到油拔法既資料!

      刪除
  21. 用油拔法可以令皮膚也滑溜溜??
    咁真係要試喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 睇妳朋友咪知囉, 佢話用油拔法治療牙齒鬆,佢話掂嘛.....

      刪除
    2. 用油拔法可以治療牙齒鬆,佢試驗過話得呀!
      又可以令皮膚滑??我而家知喇,要試吓先.

      刪除
  22. ☀~ 去最被陽光燦爛擁抱嘅地方... 唔該..☀加上藍天白雲::kk3048

    回覆刪除
  23. Win win ,來訪幾次,都無法成功留言,希望今次成功,對了,我是銀髮師奶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀髮師奶, 妳好呀, 大家用名與Y blog 的唔同晒, 唔講好多都唔知架, 但我認得妳個頭像相呀!>:D<

      刪除
  24. 星期六放假...瞓足13小時...快樂出門行街街和拍拖喇...::mm2291

    回覆刪除
  25. 祝冬至&聖誕快樂!!::uu7091

    回覆刪除
  26. 我每天都用涑口水.... 唔知得唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 做乜, 其實都要有恆心既...:-bd

      刪除
  27. 我有幾隻鬆牙, 好怕會脫落, 請問用油拔法成功治好鬆牙的朋友有心得可以分享嗎? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵有心得既朋友, 都要請教一吓, 用得好耐既朋友囉! ::mm1630

      刪除