2021年8月25日星期三

香脆椰子曲奇



















這款有牛油濃郁香氣更有椰子香味可以品嚐到食曲奇餅的感覺椰子脆餅,易做又大家分享一吓。😋

材料 

低筋麵粉    80g  

無鹽牛油  75g

牛奶 90g

砂糖 60g   

椰絲 70g

做法 

1. 牛油室溫回軟打散拌均 

2. 加入砂糖攪拌均勻然後加入牛奶稍微攪拌 

3. 篩入低筋麵粉攪拌均勻

4. 最後倒入椰絲拌成麵糊 

5. 把麵糊裝入花袋中在焗盤上擠出,要留點相隔空間位。 

6. 放入已預熱    170 的焗爐焗約    15-16 分鐘,在    分鐘時轉盤一次焗至金黃色取出放涼,就會變脆。 

26 則留言:

  1. 呢個啱哂我家中某人口味

    回覆刪除
  2. Hello Winnie ❤(。◕‿-。)❤
    😎又香又脆, 椰子味又是我媽媽最愛的味道 😋 👍
    賣相吸引, 謝謝分享 ❗️ 鼓掌 (◉‿◉)
    Coconut cookie https://youtu.be/SxsYNTagy4M

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰子焗起真係好香嘅,椰青水都好飲,我都有飲架!😉

      刪除
  3. 新鮮出爐曲奇嗰陣香味真係好鬼吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,椰子焗起既香氣,講真係好吸引會去食佢嘅!😜

      刪除
  4. 回覆
    1. 喜歡椰子味既,應該會喜歡食佢!😛

      刪除
  5. 椰子味我就麻麻,最愛朱古力、咖啡味,不過本身曲奇已經好邪惡,就算係自己鍾意食既味道都唔敢多食

    回覆刪除
    回覆
    1. 曲奇我都少整,突然想試整吓呢隻味道!😜

      刪除
  6. 這個正呀, 我上次整雞尾包淨番半包椰絲, 可以用這個食譜試試呢!😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時都好少會用到椰絲,都係試吓啫,幾香嘅!😉

      刪除
  7. 回覆
    1. 係幾香嘅,食落好啲似椰撻中間既餡!(⌒o⌒)

      刪除
  8. 我喜歡椰子味的東西,這個啱我

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰子味都好多人會喜歡呀!(◐∇◐)

      刪除
  9. 相信有很濃的椰子味,可惜家中沒有焗爐,否則都會試下整餅乾~~~
    看相片都有陣陣椰香!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗起係有陣陣椰香,更有甜美感覺! 🍪 o(◑▽◐)o

      刪除
  10. 香脆曲奇任何味道都是我的至愛。我是懶人一族, 不會動手去做, 我若有機會回港, 希望可以向你取片試食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曲奇,在外國住既人,應該會常自己焗啊!

      刪除
  11. Hello Winnie ❤(。◕‿-。)❤
    預祝中秋節快樂 🏮 🥮 😀

    回覆刪除