2015年4月19日星期日

楓糖杏仁千層酥

















簡單易做既 [楓糖杏仁千層酥],食起來香脆層次分明,甜美的楓糖,及齒夾留香的杏仁脆片,堅果的香氣令千層酥更顯味覺層次豐富,自奉及送禮都適宜,因好味又鬆脆,是好受歡迎的手作禮物呀!
材料 (18-24)
急凍千層酥皮 (Puff  Pastry) 1大方塊
杏仁片適量
幼砂糖適量
楓糖漿適量 (或蜜糖)
全蛋液半隻
做法:
1. 焗爐用180度預熱,取出一塊酥皮攤平(無需解凍)
2. 在酥皮掃上一層的蛋液,均勻撒上砂糖。
3. 切成 6 等份長條,再橫切開幾格。
4. 再舖上杏仁片,用手將杏仁片輕輕按壓緊貼一點。
5. 將每片長條杏仁酥皮,放入有不沾布的焗盤中,周邊要保持有間隙,180 度烤焗約 14 分鐘。
6.見酥皮澎漲發起上色後,將酥皮取出,快手每件掃上一層楓糖漿或蜜糖(用水稀釋),再繼續烤焗 3-5 分鐘即完成了,放涼後會變鬆脆,可食用或入盒。

小提示:

A.    酥皮不需解凍,在冰格拿出後,必須快速操作,如果退冰,酥皮會變軟,不好操作及不易澎漲發起。
B.     幼砂糖可以多撒一些,味道會更香甜。
C.   如果沒有楓糖漿,可以用蜜糖取代。




44 則留言:

  1. 噢,呢個學D blog友話齋,好魔鬼呀!

    回覆刪除
  2. 做要快手,食就要快口,咁仲有冇剩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,呢款杏仁酥,鬆脆香口,好好食,係好搶手,我其實整過幾次,送俾親友食,佢地都讚,話好食過外面買嘅!

      刪除
  3. 好姊妹♦・゚我瞓醒☀早晨&午安*☁`☼快樂星期一 ::oo2005
    我煲好湯❥♡•*¨*❤。ღ。゚♥出門去屯門醫院照顧神媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日出入醫院探病,我都去了幾個月,真的幾辛苦,都要保重身體呀!

      刪除
    2. Winnie Lui 都要好好瞓番夠本。。゚充電囉
      你也是出入醫院探病好幾個月辛苦
      ♦・゚瞓啦。☾。゚*✬•*¨*✫晚安甜夢★º°¨☁::mm2412

      刪除
    3. 為人子女,盡點孝道係應該嘅,媽媽走了,真的太唔捨得啦!但人生既悲歡離合,總是難免了,妳都要保重自己身體啦!◎_◎

      刪除
    4. 嘻嘻...其實是神媽無信念無努力...所以冇起色呢
      我家人和醫生&姑娘都無法呢...為有盡點孝道看她活得一天得一天
      好友♦・゚⊹甜夢✬*✫晚安安☁☾.•*¨★快樂星期四::uu7134

      刪除
    5. 病人未必有信念,就有起色既,健康與否,係好有關係呀,盡能力吧!

      刪除
    6. 醫生話:神媽這幾天會走呢...大家都24小時要手後在醫院::uu7071
      希望她走時...家人在身邊...我真係盡左孝道看她活得一天得一天了

      刪除
    7. 唉,病變了真的無法改變啦,只能接受,我媽媽白事都係上星期搞了,遲幾日攞埋骨灰上位,才完成了,大家都辛苦啦,保重呀!

      刪除
  4. 夫人好..又有精湛的餅學...謝謝好分享...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 魚兒, 係好簡單易做既普通野啫! ::oo2059

      刪除
  5. ♦☀早晨❥♡•*¨*❤。ღ
    楓糖杏仁千層酥 .非常吸引..::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 易整又好味,我其實整過幾次送俾人,佢地都話正呀!^~^

      刪除
  6. Win win妳好, 有空請帶一盒令人流口水的千層酥來探我的新址, 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂,你有新居拿,好丫,會過來探你嘅!不過你未入伙, 探唔到你噃, 藍兄...::uu7139

      刪除
    2. 嘻嘻....不好意思...原來按頭像不成...看來要按下面地址才可到訪寒舍
      http://skyisblueaddress.blogspot.com/

      刪除
    3. 呢度搵人好麻煩架,按頭像係入唔到屋企裡面囉,所以個個都好懷念在 Y blog 既時候呀!>~<

      刪除
    4. 無辨法啦, 我要食免費午餐, 咪要受伙記氣囉, 我也懷緬虎網,
      但它已經是一個已逝的甜夢.....

      刪除
    5. 好多網,寫 blog 都麻麻地,唔多好又煩,所以好多人,都冇再寫網誌啦,冇一處比 以前既 Y blog 好用,但好多舊 blog 友都在這裡開,大家咪一齊開左囉,現在好多冇寫網誌既 blog 友,都在 facebook 繼續聯繫緊呀!

      刪除
    6. 此地最差就是不知一按下去, 不知道會走出什麼來....
      我有空也會開一個FB户口... 和您們舊網支Social 一下嘅 !

      刪除
    7. 哈,呢度按頭像,不是直接入到去想間屋裡面,係去左外面周圍游,如知網友條 link 名,就容易搵d,如唔知就有排搵啦,你開 fb ,我處有好多雅虎舊 blog 友架,不過名字唔同左,如佢頭像又改左,都好難認到人架,所以我頭像七八年都冇改過,易搵d呀!

      刪除


    8. 是很麻煩, 有陣時可以留言時選擇分享對象, 有時又無得揀.....難找舊友也無奈, 正所謂有缘千里能相會, 無緣對面不相逢, 網絡是一個似虛還實的世界, 啱傾的網友有時比身邊朋友更好...... winwin妳七八年都是同一個像, 真係駐顔有術呀, 哈哈

      刪除
    9. 藍兄,你真識搞笑,我果個頭像只係卡通公仔咋,就算我已係婆婆,果個樣都係唔會變架啦,哈哈哈,係呀,網絡話虛擬啫,但我都與多位網友都成為了真正既朋友,仲一齊飲飲食食,及去旅行玩呀!
      你搞乜有時用 “B” 仔樣,有時又用 “飛鳥” 咁有趣嘅....×~×

      刪除
    10. 咁樣好好呀....朋友可做網友.,網友也可做朋友, 人生如此才有趣! 更有趣的是谷歌.... 用手機留言出現*B*字樣, 但電腦留言就出現*藍天飛鳥*, 哈哈哈(x_x)

      刪除
    11. 吓, 乜咁有趣呀, 按*B*字樣, 係入唔到你處, 按 *飛鳥*, 就搵到你, 真唔知點解囉, 呵呵...
      ::uu7091

      刪除
    12. 可能手機版跟電腦版有分別, 也可能是谷歌的户口跟,Blogger. com户口攪出來......下次按B字或*飛鳥*都找不到我, 就請按GPS 搜索我, 一定得啦...嘻嘻

      刪除
    13. 吓,用 GPS ,使唔使咁誇張呀,哈哈,你在美國住,地方咁大咁遠,我只去過美國東西岸一次咋!*~*

      刪除
    14. 妳來過東西岸一次, 和夫人相比, 我也差不多....因小弟學淺才疏, 攪到終日奔波....命途坎坷(*>.<*)

      刪除
    15. 終日奔波, 命途坎坷, 你咁謙呀, 有得做都已好架啦, 才疏學淺應該係我囉, 以前我成日掛住世界各地周圍都去玩, 而家已少去遠處了, 心態不同啦! :P

      刪除
    16. 只不過是一時感懷而矣, 有得挨總好過想挨都無得挨呀..... 妳曾雲遊四海,
      最後是否覺得香港係最好, 我舊年回港, 食左十幾碟粟米花枝煎餅, 此地無嘅,
      回味無窮......

      刪除
    17. 香港係我故鄉架啦,在港出生,去玩吓就無所謂,叫我去第二度住就免啦,你又點解去美國住呀,怕了九七無自由,哈哈,返港好多野好食,唔使食獨姑一味喎,你好搞笑呀!

      刪除
    18. 點解嚟美國, 唉, 嫁雞隨雞,嫁狗隨狗, 嫁俾王妱君番邦走.....winwin太謙,印象中你是多才多藝的人, 糕餅美食做得好, 詩詞歌賦也可以通, 又識攪心思,, 有一次攪笑, 整薑人餅也幫女餅戴Bra....哈哈

      刪除
    19. 哈哈,原來你係被迫去番邦既,整吓野食係近幾年才有點興趣,一味睇網上人點整,跟住整囉,我冇俾錢學架,犀利噃,你仲記得我整既戴 bra 薑餅人,詩詞在 facebook, 我都有在寫詩群組中玩吓嘅,你都來和吓詩啦!

      刪除
    20. 哈哈,也不能講係被迫去番邦既, 總之係半由人事半由天啦.....FB開了, 今天打開, 嚇一跳, 見許多資訊,... 是否我的留言, 識唔識嘅人都睇到架?

      刪除
    21. 你住得耐都當家鄉了,fb 你可調教吓,唔識既人,可以睇唔到你既野嘅....

      刪除
  7. 嘩~好易整喎!~用黎送禮都唔錯喎!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,超易,我有送俾人,個個都好 like 呀!^~^

      刪除
  8. 千層粉皮, 很鬆脆呀, 好味,

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好鬆脆嘅, 焗過既杏仁, 又加了楓糖,好香又蜜味呀! ::cc9126

      刪除
  9. Winnie、這款小吃很美味、看來做法並不大難、又要學吓點做喇!正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食易整,我又再整了,送俾朋友啦!◆~◆

      刪除