2015年4月2日星期四

香港市區中的櫻花 (2015 單車館公園)




































本港現在仲有櫻花欣賞呀,我又唔執輸去欣賞一吓先,在將軍澳坑口站既單車館公園內,佔地約 5.3公頃,園內很大,有廣闊草坪和人工湖,景觀優美,空氣清新,公園內種有六棵櫻花,品種係 [緋寒櫻],全部現正盛開,越開仲越靚,當中兩棵更開得特別燦爛鮮艷,吸引觀賞遊人及攝影發燒友忙碌地拍照。
 
[緋寒櫻] 是較適合香港氣候種植,康文署因應西貢區議會建議種植,政府亦規劃在長洲或大埔公路找到適合位置試種櫻花,仍有空間種植更多,形成美景;香港環境有條件大量種植更多的櫻花樹,增加街道美觀性之餘,更可成為景點。香港的櫻花在市區中有得觀賞,市民無需特地前往較遠既長洲、大帽山或嘉道理農場等地方,才能欣賞到櫻花啦。

48 則留言:

  1. 好姊妹♦º✬⊹*¨☁晚安呢★☾°¨✫*•❣謝謝你*¨`❤¸.•*¨`*•♥.•♡*¨`*•ღ::vv4040

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇乜野啦, 去賞花舒緩一吓心情! 晚安安! @};- @};-

      刪除
    2. 好姊妹✬*☾º°¨✫瞓覺呢☁° 晚安甜夢★º°¨♦::kk3006

      刪除
  2. 單車館公園好靚,又是春遊好去處。謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 呢個公園, 我都係第一次去, 前幾日有朋友去過影櫻花, 話好多花好燦爛, 所以咪去睇睇, 望到櫻花, 影佢...影佢...影佢..., 公園其他地方都冇行了! :-bd

      刪除
  3. 謝謝你介紹,值得欣賞喔!

    回覆刪除
  4. 如果香港有一整條的很長很多的櫻花大道就好,那時也不怕爭崩頭大家的一窩峰,你的櫻花拍得好靚,謝謝美景分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,香港政府都計劃種成萬棵櫻花,有櫻花大道當然係好啦!ღ( . .)ღ

      刪除
  5. 在市區中有櫻花..賞花舒緩一吓心情..不錯..::_1560

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻花香港較少, 所以知道邊處有, 都會擁去睇花呀1 ::vv4015
      祝┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓ღ (\ /)
      福┨復┠┨活┨┠快┨┠樂┨ღ( . .)ღ
      您┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛c(”)(”)

      刪除
  6. 好正呀! 我昨日約朋友去, 大家都話已去了, 我都會搵日去的, 地方不錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲未過,朋友去睇了,叫我去影,我前日得閒去行吓,開得好靚,都仲有好多花未開呀!妳咁近,去睇吓囉,個公園好大,但我掛住影櫻花,冇周圍睇呀!

      刪除
  7. 喺我家附近~睇住佢起咗幾年~~
    家下好多人去~唔錯架~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩,妳咁近既,咁就要去行吓啦,好燦爛多花,復活節假期應仲有得睇嘅,不過應會多人影囉,生果報前日都有報導過呢度既櫻花!◆~◆

      刪除
  8. 好靚呀!靚到花多眼亂!哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻花,都冇乜人會唔喜歡呀!*~*

      刪除
  9. 櫻花好靚呀!我都去影下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 珍珍, 妳要馬不停蹄周圍跑呀! ::oo2057

      刪除
  10. Win Win 晚上好,
    四圍都唔可以踩單車, 點解忡叫單車館 ? 莫非是展覽單車嘅單車館 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓, 呢個公園, 見人踩單車喎, 單車館裡面, 可能係比賽用架, 咁大, 我冇行埋去睇喎 ! ::cc4171

      刪除
  11. 櫻花種近市民, 市民有福

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港第日,會越來越多櫻花欣賞架啦,你返港睇囉!哈 ^~^

      刪除
  12. 我想找一個地方開Blog....
    請問有好介紹嗎?
    老網友Bluesky藍天

    回覆刪除
    回覆
    1. 腦友記藍天,好耐冇見啦,你好嗎,開 blog ,我地既 Y blog 友,多數都在呢度開既,傾偈就好多都在 fb 囉,Y blog 摺左,有好多人都已經冇心機寫網誌啦,除你喜歡啦,都冇咩所謂,去邊度,通知我吧!你又識來呢度搵到我嘅....^~^

      刪除
    2. Winwin復活節快樂, 多謝提點! 因為不彈此調久矣, 所以現在還沒有Blog, 有新址再奉告...... !
      如何揾到妳說來話長, 下回分解吧!因為不想公開自己的電郵留言, 無奈用匿名, 請見諒!

      刪除
    3. 藍天, 哈, 你千里尋友, 真係好有心, 想大家即時對答, 可在左手邊入我 facebook 搵我, 私人留言俾我就得啦! >:D<

      刪除
    4. Winwin : 嘻嘻, 正所謂天涯不是遠, 網上好相逢.....妳説的”左邊 ”找不到 FB Link 啊 (?_?)

      刪除
    5. 左邊下角, 我 FB 圖, 你按入其實就可去到 FB 啦! :P
      我FB 條Link, https://www.facebook.com/winnie.lui.315

      刪除
    6. 我試下先, 多謝啦!o(︶︿︶)o

      刪除
    7. 好,你最近忙咩呀,有冇搵其他舊 blog 呀?

      刪除
    8. 還不是在忙工作和加班, 舊網友探過兩個, 是妳也認識嘅, 我從無FB的户口, 但按了一支筆的icon卻可以留言, 現不知道這留言跑到哪裡去?

      刪除
    9. 吓, FB 果度, 好多Y blog 舊網友一齊談天說地架, 你都開番個啦! 你咁耐無出現, 好多Y blog 友會失散晒呀, Y blog 年幾前, 話要摺之前, 大家都互留訊息新既 blog 址, 或 FB 點聯繫, 所以好多舊 blog 友, 都能保持到現在囉! >:D<

      刪除
    10. 好主意! 我當時也有記錄了您們的地址, 今日您們没有忘記我, 我也忘不掉您們.....↖( ̄▽ ̄")

      刪除
    11. 上文回覆有點輕輕挑, 對不起, 為免誤會,請删除.....

      刪除
    12. 哈哈, 冇所謂啦, 我地好玩得嘅, blog 友們認識多年, 每日都聯絡吓, 如兄弟姊妹咁, 俾朋友還要親近, 玩吓傾吓, 輕輕鬆鬆又一日咯, 唔好咩...:-bd 你好似比以前開朗左喎!

      刪除
    13. 嘻嘻嘻, 能夠輕輕鬆鬆過日子, 是一種福氣, 當然是既好且美的事..... 我比以前開朗??哈哈, 妳覺得我以前是一個多愁善感, 秋盡泣殘葉, 春逝葬落花的人麼?

      刪除
    14. 哈哈,可能以前既你較冷,無咁多野講,你都作番多d詩玩吓啦,fb 我都有入了幾個寫詩群組,玩吓架!有冇返香港玩吓呀,你現住邊個城市?^~^

      刪除
    15. 以前無智能手機, 現在方便, 一問一答, 好像是講多了吧, 如果講得累了, 就歇歇飲啖茶, 哈哈哈..... 去年四月回港六個星期,只有幾天無雨落, 谷氣.....我住新澤西州Middlesex 市.

      刪除
    16. 香港的樱花風華正茂, 我這裏的櫻花還沒有花芯

      刪除
    17. 香港天氣熱嘛, 花開得早, 前幾日復活節30度, 但今日得16-19度, 你處仍凍呢! @};-

      刪除
    18. 正所謂~好花堪折直須折, 好花堪影必須影, 妳猛影櫻花, 但單車館就過門不入, 會唔會激親館長呢, 哈哈哈

      刪除
  13. Winnie、照片中的櫻花又燦爛又美麗、真係睇到心花怒放呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港難得在市區有櫻花睇,我影完之後,呢幾日復活節假,勁多人擁晒去影啦!◎~◎

      刪除
  14. 單車館公園外既櫻花,又真係好靚喎!~唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 香港市區有咁靚既櫻花欣賞到, 係好難得, 你掛住去海灘玩水上活動, 睇花應該冇乜興趣啦!
      ::cc9116

      刪除
  15. 我下次回港, 又多個地方去行下

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港計劃會種多d適合種到既緋寒櫻呀,你第日四月返港啦,有得睇架啦!^~^

      刪除