2015年4月9日星期四

砂鍋雲吞雞

















砂鍋雲吞雞,在外面食都唔平,自己動手整其實好易整咋,但有無發覺屋企整既雲吞雞,個湯點都唔多似上海食肆既湯,出來係奶白色呢,而且雞又無人地整得咁嫩滑,點解呢?等我幫你解開呢個謎團啦 ~~~
材料:

冰鮮雞半隻 (或雞肶 2 )
雲吞 10
娃娃菜 2   (或小棠菜)
無糖豆漿 300 ml
金華火腿 6-8
清雞湯 250 ml
 
做法:
1)   金華火腿及雞分別出水備用。
2) 娃娃菜洗乾淨備用。
3) 用一碗清水,放清雞湯煲滾後,放入雞及金華火腿用中慢火煲大概半小時。
4) 煲到雞肉腍及火腿出味後,加入豆漿再繼續用慢火煲約半小時,熄火取出雞,可以輕易撕開成雞絲,即可去除骨不要。
5) 臨食時加入雲吞,開火煮熟。
6) 最後再加入娃娃菜,菜熟了,加鹽,熄火,可原煲上枱食用。
 
溫馨提示:
1) 人多食用一隻雞做,其他要加一半份量。
2)
懶得包雲吞,可以買現成做。
3)
菜類亦可改用小棠菜,娃娃菜較甜及好味。
4)
不一定要用砂鍋做,用邊爐煲或其他煲都可以做!



28 則留言:

  1. 回覆
    1. 就係加入了豆漿既湯, 又特別香滑好味啦! ::vv4045

      刪除
  2. 好耐都冇吃過,見到你整就使我想起!
    而呢個菜色最主要係個湯底……

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,湯底最重要,好滑,雞都滑!

      刪除
  3. 砂鍋雲吞雞 好吸引..........::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日涼了,食呢味都好啱呀! ^~^

      刪除
  4. 正喎!用咗雞肶~滑一滑tim 呀口感~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用雞肶多肉,又易拆骨嘛,我其實買了一隻雞,留起對雞肶用,其他多骨既蒸左佢食囉!

      刪除
  5. 你做的無乜油,好清!我喜歡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因我雞肶肉都無要皮,所以冇乜油囉,湯係清香可口!

      刪除
  6. ::vv4005 好叻呀!!唔講真係唔知係用豆漿,我仲以為係用奶添!!又學多樣嘢了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係參考網上,人地做法整既,好多野整法都有佢既秘笈去製作呀,睇多d識多d啫!◆~◆

      刪除
  7. ★º°¨✫我要早D瞓覺呢✬*`☁這幾天都係我去照顧神媽*☾°晚安甜夢::mm2412

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳照顧母親之餘,都要小心自己身體呀!

      刪除
  8. 我跟妳呢個食譜做好好味呀!Thank you so much for your detailed sharing!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,你好,唔使咁客氣,大家分享吓,我都覺得好味,湯都飲晒呀!^~^

      刪除
  9. 妳啲食譜簡單易明,圖文並茂, 真係好有心機寫呀,好開人找到妳這個blog!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝您, 圖文並茂, 大家會清楚好多, 一睇就明啦, 寫blog 係要有心機先得呀! ::oo2059

      刪除
  10. 回覆
    1. 好味易整, 自己整又平, 在 fb 好多谷友話, 跟住我咁整, 好受家人歡迎架, 你都試吓啦! ::vv4014

      刪除
    2. 等我去買個沙碢先有得惗......嘆一句

      藍天無才難跨鳳
      夫人有碢可煲雞

      刪除
    3. 哈哈,唔一定用砂鍋嘅,普通煲都得架!

      刪除
  11. 好濃郁的質感, 真係要加豆漿.

    回覆刪除
  12. Hi, 我係1個要返工嘅煮飯婆。 放工實在冇時間做心機菜。 平時都係前1晚準備定菜料返黎即快煮果種。
    想問問,我前1晚預先煲好湯底,撈起哂d雞先。放哂落雪櫃,第2日收工加埋雲吞,菜煮滾。 得唔得呢? 因為有湯底豆漿,怕隔夜變壞有怪味。。。thanks

    回覆刪除
  13. 是什麼地方可以買到這些雲吞。

    回覆刪除