2015年5月4日星期一

蘋果玫瑰花酥卷

























母親節又來臨了,大家除了送康乃馨給媽媽外,母親們亦會喜歡玫瑰花,來自外國的[蘋果玫瑰花酥卷],做法非常簡單,嬌艷的紅蘋果經過烤焗過仍保有美麗的紅顏,就像母親的臉龐雖經過歲月風霜的洗禮,仍是我們心目中最溫暖、最美的容顏,雖然我上月剛失去了母親!仍謹以此浪漫的蘋果玫瑰花酥卷送上,祝福天下所有母親們健康、美麗、幸福~祝各位母親節快樂。
材料:
紅色大蘋果 12
急凍酥皮 1 大塊
200 毫升
砂糖 1 湯匙
檸檬汁 2 湯匙
果醬 3 茶匙
肉桂粉少許 (増添香味)
糖粉適量 (裝飾用)
做法:
1.蘋果開邊切成 2 份,去除核及心後,橫切開成約 0.3公分薄片。
2.水加砂糖煮沸騰後放入蘋果片、加檸檬汁煮約 23 分鐘煮軟,撈起瀝乾水份,放涼備用。
3.冷凍酥皮取出稍微退冰,切成 56 條長型,並抹上一些果醬(防止蘋果片滑動),撒上肉桂粉,排上蘋果片,對摺疊黏合,壓一壓酥皮,由尾端捲起來。
4.酥皮尾端要預留一些,最後捲起來可以黏合、底部酥皮整平讓玫瑰花可以站立。
5.捲起來後再把蘋果片往外拉一拉,玫瑰花型會比較美,亦可放入模中,令玫瑰花型態更穩定。
6. 預熱焗爐,用 190度,焗烤約 40-45 分鐘,玫瑰中心酥皮也必須烤焗到上色,要留意蘋果面顏色既變化。
7.出爐後,在酥卷面撒上糖粉,讓玫瑰花更顯嬌艷及可口。
小提示:
A. 蘋果片要大片厚度切約 0.3公分才會好捲,切太薄煮時容易軟爛,蘋果片要大片才會好捲,太小片在捲的時候容易掉落,並且無法往外拉出玫瑰花型。
B. 蘋果花瓣相當考驗刀工,可以用削薄片的切刀比較好,速度也不能太慢,否則蘋果很快就氧化變黑了。
C. 蘋果要選較紅做出來顏色會鮮艷,可用青蘋果做起來的綠色配搭也是不錯。


(慈母頌)
溫馨節日有意義
子女慶賀獻心思
養育恩情表孝道
共聚每刻莫遲疑

母親節圖片的圖片搜尋結果


35 則留言:

  1. 回覆
    1. 妳我今年既母親節, 都係剛失去了她, 大家都要保重身體, 如孝順父母! ::vv4064

      刪除
  2. 原來玫瑰卷是靠酥皮卷成的...真是既香艷又精緻啊...正是 ~ 玫瑰帶刺花猶艷...
    蘋果披霜臉始紅

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 藍兄出口成文, 文采返來啦, 蘋果玫瑰酥卷, 呢排大熱呀, 我當然要試整吓啦, 咪執輸嘛!
      ::vv4014

      刪除
    2. **就像母親的臉龐雖經過歲月風霜的洗禮,仍是我們心目中最溫暖、最美的容顏**...妳的句子很感性和引人共鳴 ! 讚 ! 兒女像白雲...母親像天空...白雲倚靠天空...天空懷抱白雲 ! ....
      雲意常思天義厚
      妮心不負母恩濃

      刪除
    3. 哈,母親像天空,兒女像白雲,你我都是沒有了母親既一族,我剛失去了她個幾月,係特別感慨,之前既母親節,我都會親手插個花籃送俾媽媽架,及食飯,佢見到我既花籃都好開心,話俾老人院友及姑娘聽,係我阿女插架!雲妮感謝藍天兄你贈有意思既詩句呀!^~^

      刪除
    4. HAPPY MOTHER'S DAY...多謝Winnie分享好有意思的詩。。。雖然沒有了母親,母親節有點不同 ,但是母愛,卻仍是永遠留駐在同一個心中。

      刪除
    5. 沒有了母親的母親節, 真的無乜心情, 母親在何方, 都會想起她呀! @};- @};-
      藍兄, 見笑啦, 我只是識作簡單詩句咋! ::cc4110

      刪除
    6. Winnie母親節快樂 ! ... 我也玩玩 ...母親節頌 ~
      母情送暖永心牽 ... 親愛恩深不待言
      節日同歡暉煦照 ... 頌歌高震九重天

      刪除
    7. 家中有位好媽媽,任勞任怨為頭家,
      勿忘恩深情永在,子女記緊孝順她!^~^

      刪除
    8. 怎能不想好媽媽,盡力盡意來持家,
      佳節思懷深恩厚,敬獻心頭一束花。

      刪除
    9. 你與我既媽媽, 雖然都離去了, 但她永遠會留在我們心中呀! @};- @};- @};-

      刪除
  3. 咁靚,真唔捨得食!
    我諗呢款甜點更適合情人節多些……
    母親也是兒子的情人呀,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂,咁你都做來送俾你女兒既母親,即係老婆,母親節用啦,佢一定會好開心架,材料你處都會有啦,不過我係用美國紅蘋果做夠大,你住既紐西蘭,蘋果細,有人做到花瓣甩晒出來呀!*~*

      刪除
  4. 回覆
    1. 個賣相係唔錯,係蘋果批食法囉!^~^

      刪除
  5. 回覆
    1. 火姐姐好喜歡食蘋果批既咩, 我其實對肉桂粉真係麻麻, 所以只有一半有加, 一半係冇加, 但原來冇加既, 係好有差別呀! :P

      刪除
  6. Winnie午安、

    這款蘋果玫瑰花酥卷看來並不太難造、而且賣相美麗得很、果然係又睇得又食得。正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 算係易整,似蘋果批咁食法,賣相好得架,呵呵!

      刪除
  7. 真係好靚, 似足真花, 可以用來求婚呀, 情人節時好省錢呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ, 你有情人嗎, 學定求婚用囉, 而家學來送俾媽媽先,應在港避完寒啦,佢返了你家未 !
      ::uu7123

      刪除
    2. 上個月初已回來了,,,,,, 他也有開心的

      刪除
  8. (^▽◕。) 母親節快樂 @};- @};- @};-

    回覆刪除
    回覆
    1. 早,祝福各母親,都開心愉快!(^△^)

      刪除
  9. 你好,請問這個一定要即食?能放雪櫃待第二天吃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 酥卷類,通常最好係即食既,所以整少d,食唔晒可第二日焗番佢 5-6分鐘都可以嘅!

      刪除
  10. Win Win 晚上好,
    蘋果花賣相一流, 味道一流, 睇見口水流,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 華兄, 係呀, 我都係見蘋果玫瑰花賣相咁靚, 先搵資料整咋! ::vv4014

      刪除
  11. 外形好靚~我見多人都整呢家下~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 焗了出來又真係幾靚,, 個個見到都喜歡囉! :-bd @};-

      刪除
  12. 母親節啱晒!~又睇得.又食得~得左!

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 唔難既,可以試整吓,焗出來係幾靚呀!

      刪除