2015年5月22日星期五

煙肉菠蘿多士 Pizza 兩食
























普通 Pizza 既底,大家都會食得多,方包做有試過嗎?今次我試做了,好方便易做,變了多士食法,又會有不同口感,都唔錯呢,我亦做了個傳統 Pizza 比較一吓, 仲整了焗雞脾、雜果蛋沙律、及香草忌廉湯呀, 食個飽飽了!
材料 :
去皮片裝方包 4
牛油少許
餡料 :
煙肉 6 條約 50-60g
菠蘿 2 圓片
Mozzarella cheese 芝士 4片約 66g 切絲 (分成兩份)
茄醬適量
雜菜粒少許
用具 :
8吋圚形淺批模 1
做法 :
1. 批模中掃上牛油,將去皮方包,於對角線方向切成三角形,以風車形狀擺放在批模上備用。
2. 將餡料材料逐一整理,雜菜粒可在微波爐煮 2分鐘放涼隔走水份,煙肉用廚房紙吸乾水份,切成方丁塊,菠蘿印乾水份切粒,Mozzarella Cheese 芝士切絲,備用。
3. 將餡料依次序放在上方包內 : 先掃上茄醬、灑上1份芝士絲、煙肉粒、雜菜粒、菠蘿粒、最後再灑上另 1份芝士絲。
4. 預熱焗爐 180°C,用上下火焗 6-8分鐘,轉上火焗 4-6分鐘(小心睇火方包邊會容易焗燶),出爐可趁熱食。
小提示:
* 焗模以淺批模較好,可避免方包容易折斷 *
* 焗模大小,視乎焗爐大小擺放了方包數量,可自行調教所焗的時間 *
* 餡料亦可隨個人喜好,自行更改 *



28 則留言:

  1. 唔知點講,看到呢啲食物就好似回到了很多年前,那雞肶沙律,忌廉湯,薄餅等等……都有一些兒時到餐廳享用的感覺,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,雞肶沙律,而家在香港既快餐店,茶餐廳仲係好普遍,我都好耐冇自己整,見到你果日整沙律,我咪整埋 Pizza 當正餐食囉,夏天會食吓雜糧嘅!^~^

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢款多士 Pizza 好易整, 餡料改素食蔬菜料, 妳與阿仔都食得啦! ::vv4045

      刪除
  3. PIZZA料在麵包上, 很有PIZZA FEEL

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,唔使麻煩整批底,簡易快手就有得食啦!

      刪除
  4. 嘩 ! 風車形Pizza, 妳要去註冊吖 !!! 超讚 !!!
    冇咗公仔玩嘅 !?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,不是我發明架,在網上見人整過,見好方便所以試吓,公仔在右下角,用電腦可以加上,我現用手機回應就用唔到囉!^~^

      刪除
  5. Win Win 晚上好,
    麵包 Pizza 的確易整,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄, 我係懶人, 所以整既野都簡單易搞囉, 呵呵! ::cc4041

      刪除
  6. 乍看好似一個 pizza。材料也很合我的口味。。有機會我會整番一個。。看看能不能成功。。謝謝你的分享週。。週末快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍兄, 簡單易整, 不會撻Q 呀, 你果度有冇我地叫既半磅 (4塊) 方包賣呢, 香港賣既, 你記得嗎, 有皮冇皮都有架.....
      ::cc9142

      刪除
    2. 哈哈。。Winnie妳是否喜歡打桌球。。撻Q... 這麼小的方包沒有...這裡的方包一條是一磅半。。有16塊。。沒有無皮賣。。。

      刪除
    3. 哈哈, 唔係識打桌球先識撻Q既, 你離開香港太耐, 口語化無乜機會有得講啦, 所以要與網友多些傾吓偈啦! ::cc9146
      嘩, 你處買方包一條有16塊, 咁多, 要食好多日喎, 日日食獨姑一味, 都好悶啫, 呵呵! :-O

      刪除
    4. 有時真係比個d潮語考起。。要看看上文下理去理解它。。通常一條麵包够一個人食一個星期喇。。美國人麵包好似中國的米一樣咁普通姐。。

      刪除
    5. 哈, 買一條麵包要食一個星期, 我地真係唔得呀! ::oo2028

      刪除
    6. 香港咁多美食,駛乜食麵包呀。。我的麵包有時一條都食不完就發毛了。。我太太唔食麵包,她說佢細個既時候日日食麵包皮煲糖水,食麵包食到怕怕了。。

      刪除
    7. 有美食啫, 早餐食麵包仲係最普遍又方便, 而家買麵包食都唔平架, 一個幾蚊至十幾蚊都唔飽呀! 麵包皮煲糖水, 咩年代呀, 而家既麵包, 好好食架, 款式又多, 唔同佢細個食果d 架啦! :P

      刪除
  7. 款款加了至愛煙肉,我都鐘意啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 你好,我買了一包煙肉用唔晒,咪整兩款囉!◎~◎

      刪除
  8. 外型好吸引,多望兩眼^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 潔潔妳喜歡既,可以用菇類素料做餡整都得架!

      刪除
  9. 哈~我未試過去方包做PIZZQ底~下次可以試下呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好方便, 又簡單呀! 谷友見我咁整, 好多人立即買包整, 話隨時有得食. 太方便喎! :-bd

      刪除
  10. 簡單又快捷既下午茶感覺!~正呀!

    回覆刪除
  11. Winnie、這餐美食不獨止賣相靚、而且十分豐富、令在下望而垂涎。正呀!

    回覆刪除