2015年2月1日星期日

泰式明爐烏頭














泰式明爐烏頭,這款菜式,在泰國餐館中是必備菜式之一,都不平架,其實將烏頭魚蒸熟後,加入了冬蔭功湯,再於明爐中煮熟配料,就有點像似中式火鍋,明爐烏頭,熱騰騰的烏頭魚,散發著味濃而不濁的香氣,味道複雜,但有層次,配合了白飯一起進食是很不錯的,如自己動手做,係十分抵食呢!
 
食材:
烏頭魚1  (開邊)
金菇半包
娃娃菜1
冬蔭功湯料 1 (香茅、檸檬葉、南薑、青檸、青紅辣椒、紅蔥頭)
番茄 1
1
莞茜1
肉片適量  (先醃好)
調味:
雞粉、魚露、鹽、砂糖、食油各適量
做法:
1) 烏頭去魚鱗洗淨後開邊放在盤中,加菜用及食油,滾水後大火蒸5-8分鐘備用。
2) 準備冬蔭功湯料切片,加番茄,3碗水先煲,可加入調味料:少許魚露、雞粉、鹽、糖、青檸榨汁,煲煮8-10分鐘,期間自行試味,調配喜愛的濃淡味道。
3) 金菇切去尾部洗淨,蔥切絲,莞茜切幼,肉片等,放入蒸好的魚上。
4) 將蔥絲及莞茜舖在魚上,金菇舖在兩邊,在魚面淋上冬蔭功湯,將盤放在火鍋爐上,開著爐火,將金菇及魚用中慢火再煮一會,浸熟即可享用。




20 則留言:

  1. 夫人, 又得閒在家中開爐, 這些東西十分美味.

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ, 我在廚房煮好, 懶惰呀, 成盤熱辣辣即食, 冇再開爐慢慢滾囉! ::vv4045

      刪除
  2. 夫人好..這種食法..下次也來嘗試..謝謝..

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整係好平啫, 條魚$15 蚊, 計埋其他配料, 都係三十幾蚊咋, ! ::kk3023

      刪除
  3. 泰式明爐烏頭 ...好味..::vv4059

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好惹味呀, 出街食唔平架! ::cc4041

      刪除
  4. 好吸引~~仲吸引過喺餐廳食咁呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 在泰國餐廳食, 用魚型盤, 會靚好多囉, 自己又唔係成日整, 費事買啦! :P

      刪除
  5. 咁真係幾好,一煲過,有魚又有菜,仲有湯飲呢,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我喜歡食多點蔬菜, 我加埋金菇仲正, 入晒味呀! ::oo2031

      刪除
  6. Winnie、這味餸一望就知到開胃又好味架喇!我決定偷妳得秘方畀域嫂如法泡製、仲當正係我發明添架!騎騎騎、妳唔會嬲嘅、係嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 域兄, 這不是我既秘方, 我都係在網上, 東睇睇西望望, 加加減減咁整啫, 域嫂一定唔使睇別人既, 有自家製秘方煮餸啦! =P~

      刪除
  7. Win Win 晚上好,
    泰式烏頭魚冬蔭功湯打邊爐, 做得出色, 食得招積, 價錢超價,

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬蔭功做邊爐湯底, 應唔錯嘅, 下次打邊爐, 我都會試吓, 泰式烏頭自己整好平呀, 你都試吓啦!
      ::mm1963

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,哈,其實用冬蔭功湯浸魚煮熱佢,味道複雜,但好惹味囉!^~^

      刪除
    2. 好介紹呀....我最喜歡那種冬蔭功湯味…::vv4059

      刪除
    3. 冬蔭功湯浸魚, 味道係複雜, 但好好味, 下次用冬蔭功湯底打邊爐, 應該都唔錯囉! ::oo2031

      刪除