2015年2月10日星期二

桃紅吐艷 (2015)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
(桃紅吐艷)

桃花吐艷迎春開

嫣紅垂枝用心溉

羊年佳節快將至

今夕賞花君再來

 
 
接近農曆新年,又是桃花開放既時候啦,見網友們紛紛放上桃花相片,就知道係時候去影吓相了,香港都有多處有桃花樹既景點可選擇賞花嘅!
 
我選擇與朋友去了交通方便,港鐵青衣站外出既《青衣公園》,其實去年與另一個愛攝影朋友都影過了,當時桃花已盡開,有些已開始凋謝添,今年得閒點可早點去賞花,但又未開得太多呀,但依然紅艷呢!
 
青衣公園,除了影桃花外,更影吓該處其他優美的風景啦,在公園內,婆娑樹影、湖光倒影,以至優雅的建築,都構成了該公園雅緻景觀的一部分;公園佔地 7.13 公頃,於 1996 月開放予市民使用。該公園採用歐陸式設計,提供多項動態及靜態設施如網球場、硬地足球場、900米及 1,200 米長優質健行徑、兩個兒童遊樂場、長者健體園地、太極園、露天劇場、人工湖內種有好多睡蓮及鷺池夜鷺雀鳥棲息、瀑布、觀景台、野餐區、三條卵石步行徑、棕櫚園、和桃花園、一片大休憩草坪、及一間小食食肆等等,睇資料話十多年前開始已種植桃花,約有二百棵喎,環境舒適,雀鳥吱吱喳喳齊歌唱,紅葉季節更有楓樹覲賞,大家有時間可以去賞花閒聊一吓都是不錯呀!
 

24 則留言:

  1. d花好靚呀!~過年你屋企買咗咩花呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,桃花好燦爛,顏色好艷麗,我新年買了蝴蝶蘭,會買水仙,及插既花囉,全屋花花呀,妳呢,喜歡放咩花呀...^~^

      刪除
  2. 桃花林有啲位太斜, 我唔敢行! >.< ~
    Winnie有冇見到棵開白色嘅桃花??~

    回覆刪除
    回覆
    1. 山坡係幾斜,我地上到頂部影,有白色桃花咩,唔知喎,是否在另一山坡呀,我地冇上果邊喎!

      刪除
  3. 雖然天氣仲嚴寒,但都感受百花爭妍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去時天氣幾好,不冷亦不熱,仲有好多花未開架,遲幾日去睇,應該仲靚呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 妳有去過呢度賞花嗎?西貢獅子會多唔多桃花樹呀.....^~^

      刪除
  5. Win Win 晚上好,
    迎春花開得咁靚真係冇得頂呀,

    迎春花開放
    蜂蝶為花狂
    小鳥齊歌唱
    喜氣滿華堂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 華兄有去賞花嗎? @};-

      桃園花開放
      蜂蝶採花忙
      雀鳥滿樹上
      歡欣喜洋洋

      刪除
  6. Winnie 妳好、

    這個公園一片息語花香環境十分幽美、鏡頭下嘅桃花鋪着露水顯得份外艷麗。好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吵, 呢個公園成日都好多拍友, 在不同季節, 去影不同既主題相呀! ::vv4014

      刪除
  7. 回覆
    1. 一般啦, 我前幾日去, 桃花開得仲未夠多呀! ::kk3100

      刪除
  8. 我也將會去..這個公園....::cc4067

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好多人喜歡去呢個公園, 呢幾日去, 應該仲多花開了呀....::cc4110

      刪除
  9. 夫人好..情人節快樂..甜甜蜜蜜..::uu7031

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 有情人甜蜜到入心啦, ! @};- @};- @};-

      節日送上一束花
      讓妳歡欣笑嘻哈
      緣份百載情不逝
      共聚每刻好年華

      刪除
  10. 桃花很漂亮, 等我都叫我父母去青衣公園行下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你父母又回港避寒呀, 青衣公園係好熱門既影相公園呀! ::uu7139

      刪除
  11. 2Ѽ15*¨ღ大家新年快樂❤º°¨♡¨✫。*♦°¨☆晚安安★⊹☾°✬☁::mm2412

    回覆刪除
  12. win win 夫人~預祝你羊年快樂~身體健康先~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝福黃師奶, 與黃先生新年快樂, 萬事如意! ::mm1930

      刪除