2015年1月26日星期一

鴛鴦蝴蝶酥 [經典法式甜點] Palmiers

























蝴蝶酥是經典既法式甜點,脆口香甜,用來做小食,捧一杯熱茶或咖啡,睇吓書,或者跟朋友聊天時的佐食,是最好不過。不要被這個『法式甜點』名字嚇怕呀,以為是很難做的,在出名的曲奇店買這種曲奇,一般都要花上不少金錢,其實要在家中做這個法式甜品,極之簡單快捷及化算得多。只要買到急凍千層酥皮,家中有一個焗爐就可以了,可以配上多款口味,如朱古力、桂花、肉鬆等等一同製作,我今次就做了原味及朱古力味兩款,不妨一試啊!
 
份量: 約有 20 塊原味及 20 塊朱古力味
材料:
急凍即用酥皮 2 (室溫放軟)
砂糖約 6 - 7 湯匙
牛油適量 (室溫放軟)
可可粉約 1 茶匙
蜜糖適量 (加少許水稀釋)
做法:
1. 準備一塊酥皮,放出來解凍等佢變軟後,放在不黏布上,輕輕掃點牛油,用篩平均在表面灑下一半糖,再輕按壓一吓。
2. 反轉再輕輕掃點牛油,灑另一半糖,這一面或可入可可粉。
3. 兩邊向內摺 1/4 ,不用太大力壓,輕輕摺便可再向內摺,留意中間要有空隙位。
4. 再摺,放入雪櫃普通格雪約 25-30 分鐘,等佢變硬一點,170 度預熱焗爐。
5. 取出切開一件件,每件 1/2 吋闊,兩面塗上少許牛油,放上不黏布焗盤上,把兩邊稍稍分開,焗後就似蝴蝶雙翼的形狀
6. 入焗爐以 170,共焗 20分鐘,先12分鐘後取出,反轉再焗 8分鐘。
7. 取出,在表面掃上蜜糖,2分鐘,反轉再掃抹蜜糖,再焗2分鐘完成了!
小貼士:
1) 焗盤最好用不黏布墊住,否則酥皮好難自動爆開,不要用錫紙,有些牛油紙都未必得
2) 最後加蜜糖除增加甜味,亦令賣相閃亮,靚一點
3) 焗完吹凍先放入盒,2日更香脆



20 則留言:

  1. 蝴蝶酥最喜歡吃....::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我平時好少買,自己整,原來都幾好食喎!::mm2416

      刪除
  2. Win Win 晚上好,
    用嚟送禮都好受歡迎喎,

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我有送了俾朋友食, 哈, 佢地兩隻男生, 都話加埋蜜糖整, 好正喎! ::uu7091

      刪除
  3. 好漂亮好吸的鴛鴦蝴蝶酥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 陫面出名餅店賣得好貴, 其實係好易整咋, 自己整又好平添! ::vv4045

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈, 可能係最易整既, 法式經典甜品囉! ::cc4001

      刪除
  5. 我都鍾意食~過年仲可以整黎送禮tim!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我仲掃上蜜糖,更加香脆,我有送俾朋友食呀!^~^

      刪除
  6. 週五安安,Winnie!
    蝴蝶酥在九龍城「曲奇三重奏」賣的一點不便宜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 曲奇四重奏既蝴蝶酥, 賣好貴架, 佢九龍城果間好靜, 冇乜人入去, 自己整係好平咋! ::uu7091

      刪除
  7. 我今天舒服好多呢...神公也開始忙收埋下家務事...大掃除
    好彩有哥哥和大細家姐忙著媽媽入安老院的事...他們會搞掂晒呢
    我最細...只限於隔天到醫院探望她...煮媽媽喜歡食的...咋
    2015...希望大家媽媽早日康復...囉::oo2103

    回覆刪除
    回覆
    1. 就新年, 真的好多家務要做呀, 我都係隔天去醫院探媽媽, 希望佢可活多點時間呀! ::vv4081

      刪除
  8. 我要個椰絲呂宋芒果味...... 哈哈哈.....

    回覆刪除
  9. 請問甚麼是不黏布,可在那買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,係在烘焙店有售,用來焗野,放焗盤上用,係好過用牛油紙多多聲呀,又可重用,好環保架!

      刪除