2015年1月15日星期四

椰香抹茶紅豆糯米糍


















 
糯米糍,係一款時常會食到既甜品,其實整都是好簡易既,,但我竟然未整過喎,上次做西米布甸剩餘好多紅豆蓉,拿拿淋搵樣野整埋佢,我揀了佢做糯米糍既餡料,自己做,材料當然要配得好味點,所以加入了椰漿,仲有好香既抹茶粉,紅豆配綠茶,係最佳既拍檔呀!
材料: 15
糯米粉 150g
粘米粉 10g
抹茶粉 7g
砂糖 60g
橄欖油 1 湯匙
椰漿 200g
150g
紅豆蓉 180g
椰絲茸適量 (飾面用)
做法:
1) 糯米粉、粘米粉、抹茶粉拌勻,過篩備用
2) 椰漿、水、糖、油煮滾後,隨即沖入粉類內,拌勻成粉糰
3) 將粉糰放在碟上、隔水蒸20分鐘
4) 蒸好後,置枱面放涼,戴上膠手套將麵糰搓揉一會,麵糰分成15等份 (每份約36g),包入紅豆餡料,然後滾滿椰絲茸即成

 P. S. 雪凍後吃是更美味呀!




18 則留言:

  1. 成日整咁多甜品引人~~
    我想唔肥都唔得呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶, 妳仲整得多啦, 我好懶惰, 妳仲係咁 fit 呀, 喜歡整啫, 不代表食好多嘅! ::vv4045

      刪除
  2. 週五愉快! 糯米糍,很吸引.....::uu7123

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 好易整咋,妳一定會識呀!上次有紅豆剩餘,咪搵樣野用埋佢囉!

      刪除
  4. 好友✬*✫☾º°¨✫晚安安..✫☁°有時候才上網見喇::_380

    回覆刪除
  5. 看你整,好簡單........
    其實糯米糍是Ma之至愛,只是怕控制不了自己!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,唔難整,但軟綿綿,黏住晒,較煩囉!滾上了椰茸就不黏了!

      刪除
  6. 嘩..... 這個係我飛弗來咖, 我次次去親我這裡唐人街, 都買番幾粒糯米滋咖

    不過你首BACKGROUND MUSIC開頭時的聲音, 有點似恐怖片呀, 攪到我有少少毛管動起竹呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ,係咩,你地果邊唐人街,糯米糍賣得貴唔貴架,喜歡食咩餡料呀?
      吓,呢首音樂咁驚咩,我得閒換過佢吧!

      刪除
    2. 1元一個吧, 裡得有傳統的豆沙餡, 不過我喜歡食新穎的花生碎沙糖椰絲餡呀.

      刪除
    3. 一加幣一個,比香港貴點,但在遠方都有得食,聊勝於無嘅,自己整囉,用乜餡都得呀!

      刪除
  7. 夫人好..星期三快樂..✬*✫☾º°¨✫晚安安..✫☁°

    回覆刪除