2011年11月23日星期三

鯉魚門的海與浪



 

 




 

 

 

 


DSCN3537


 

 

 

 

 

 

DSCN3574
 



 
老友問 weekend 想去吓遊山玩水,問我有咩好介紹,我話不如近近地去鯉魚門三家村啦,可食吓野又可看海看浪,又看到日落,一講完即可起行,實在太方便了。

大家都好耐無去啦,今日既鯉魚門,除了食客在海鮮街穿梭;每當假期,鯉魚門分外熱鬧,因為有好多人去釣吓魚,攝影發燒友,都愛到鯉魚門取景影吓海景與黃昏既靚相。旅客來到鯉魚門,除可品美味海鮮外,又可沿著大路前往燈塔和鯉魚門天后廟等歷史建物,看看這裡有百年歷史的小漁村特色,更可近距離欣賞維多利亞港 的醉人景色,是一樂也呀。

到黃昏晚上,海鮮店及海鮮酒家燈光亮起,東方之珠夜景展現眼前,品嚐海鮮餐是遠道而來遊人既主要活動,因鯉魚門是世界一級海鮮集中地,真的太多款式,果然是名不虛傳

但今次我們無食海鮮,只食了地道既舊式餐室下午茶,飲杯靚奶茶呀,睇吓海與浪及日落,周邊行行,買了些乾品及蛋卷肉乾,玩了一個下午,已感覺身心都愉快輕鬆了啊!

 

 


(這是在 Yahoo blog 的舊作)

9 則留言:

  1. 係外來遊客先會喺果度食海鮮!

    回覆刪除
  2. 沒來這裡很久了, 那時我會在那裡釣魚, 掘沙蟲......

    回覆刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  4. 夫人早晨,好耐好耐無去鯉魚門,我都有在那裡釣魚,吹海風,幾張風景相好靚,搞到我又想........

    回覆刪除
    回覆
    1. 去行吓囉, 而家有地鐵到, 好方便囉! ::mm1496

      刪除
  5. 小雲都好耐冇去了! (在三家村碼頭落艇出海釣魚)^^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有地鐵到, 係好方便囉, 果度都有人釣魚猓! :-bd

      刪除