2019年3月22日星期五

隱世農莊的紫藤花與睡蓮










































































由深井出發,深井村站落車,陳記燒鵝旁天橋位(裕記停車場)右轉再沿清快塘新村,步行上山大約一小時,到達了隱世的『喜香農莊』。 

3 月下旬至 4 月上旬,正是紫藤花盛放的季節,你有沒有想過,不用遠赴日本,原來在香港也能欣賞到紫藤花呢… (當然不能與日本瀑布般式既紫藤比較啦),連接住元朗至荃灣兩地的一條行山徑『元荃古道』,不但能飽覽沿路風景,途中經過山上的隱世農莊,空氣清新,更能感受到如世外桃源般的自然氣息。山友行這段路,途經這農莊,會入去歇息吓或補給,但未必留意到有少見既紫藤花,見攝影發燒友,在紫藤花季節會專程上山影相 

莊園內擁有一大片睡蓮池,亦有兩個樹藤架,一串串如葡萄般既紫藤花盤繞在樹藤上,一直向睡蓮池伸延。放眼望去,山林湖水一色,是都市中靜態之美景。除了重點紫藤花及睡蓮,旁邊亦種滿大量各式各樣花卉藥草,如吊鐘花、鐘花櫻、金杯、含笑花、桃樹、檸檬及番石榴樹等,花開處處,蝴蝶飛舞,還設有一片有機蔬菜田,較遠處位置開發新耕地,莊主話主力種火龍果、番茄等等,賞完花還可以「嘗菜」,試一試有機蔬菜的新鮮滋味,或者到池塘旁茶座悠閒吃喝茶點,為行山者的補給地點,稍為補充體力後,再次踏上古道。 

古道段旁,十分多楓香樹,雖然已到春天,過了賞紅葉的季期,春天的紅楓葉色已褪紅,綠葉茂盛,還留下些少紅的楓香葉,陽光透射之下,別有一番特色,非常適合拍照留念,今次主力上山行隱世農莊賞紫藤,我們只行了少部份古道,就原路落山了,落到深井,已太晏了,大家只食碗鵝瀨就算吧,放假想遠離繁囂的話,約朋友一起上山行吓及賞賞花吧!


24 則留言:

  1. 這裡真是很美,以前行山走過兩次,真是很喜歡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你行山時入去,紫藤花有無盛開呀,香港好少地方有紫藤呀!(◐∇◐)

      刪除
    2. 好多年前了,當年我係秋天同5月份去,見唔到花開.

      刪除
    3. 哦,三月下月至四月上旬開花,見去年行山兼拍友,有影過,所以去行吓,無花就當行山囉!

      刪除
  2. 我都試過去呢度,不過迷咗路搵唔到 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係見到拍友在網誌中 post 過這隱世農莊,空氣好清新好舒服,你可從深井起點上山,會易搵點,如在另一邊行落,因有分丫路,就穿去了別處囉!

      刪除
  3. 估唔到香港有咁靚嘅紫藤花,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,香港係好少地方有,可能山上空氣啱種,我見有拍友影過,所以留意花期去,這莊主係後傳人,要重新整理,打做世外桃源,所以用了好多精神時間,種了好多不同既花卉,草藥等等!

      刪除
  4. 回覆
    1. 咪咪,妳會去行吓這隱世農莊嗎,巧舒服,心曠神怡,又有少見既紫藤,哈 ('▽')

      刪除
  5. 我很多次去深井,未去過這裡...好介紹喎⋯⋯👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 深井只係起點,要行好多樓梯上山,上到半路,就有小斜路上山,如男性行得快,約45分鐘到達,我們慢慢行,又抖吓,影吓相,吊鐘花之類,所以行了個幾鐘先到農莊,在農莊留了好耐慢慢賞花,莊主與我們好好傾,仲帶我們周圍睇新既耕地,講吓農莊既嘢俾我們知,佢好搞笑呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 你們去影,應該靚好多,蝴蝶佢飛得快,所以我係影得麻麻!(ˉ(∞)ˉ)

      刪除
  7. 紫藤花好靚, 我都想去行下, 謝謝你介紹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲妮, 你這輯相几時影架? 吊鐘花應是二月份開, 現在仲有嗎?

      刪除
    2. 我係上星期 15/3 去 這些吊鐘係野生花,行上山途中遇見,可能山上高,所以見到仲有,一般吊鐘花,見山友行山時,常會影到佢蹤影!

      刪除
    3. 紫藤花香港好少地方有,或有種都開唔到花,可能這裡在山上,空氣好,因三月下旬已是尾聲了!

      刪除
  8. 睡蓮好靚呀~我記得有次見過呢D荷塘~不過嗰時冇哂花..榭哂...好唔吸引~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睡蓮一年中,開花期好長,幾季都有花開,顏色又多,荷花只在 6-8月開,一年只會開一轉花,通常係粉紅色,也有白色囉!

      刪除
  9. 我上次係深井,見到天地父母廟, 仲以為係天地會分陀, 哈哈哈, 下次去行下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,在這條路上山呀,現無了 Google+ ,你要重新上載頭像相或其他資料,才可有頭像呀!(^ω^)

      刪除
  10. Winnie 晚上好,
    昔日鄉郊交通落後,元荃古道是連接元朗至荃灣的一條主要行山徑,中途的吉慶橋,田夫仔及清快塘是最好的歇腳點,

    回覆刪除
    回覆
    1. 元荃古道,我知可以周圍穿去多條行山徑,但我少去,華兄一定最熟悉啦!

      刪除