2013年10月5日星期六

安徽黃山遊

 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

前幾天,我與兩朋友去了黃山旅遊,黃山係好考腳力既旅程,雖然最低處有吊車坐,但因要在山上住一晚,大件行李不能上山,寄存在酒店中,只帶一晚衣物上山,孭著雜物厚衫及兩樽水在背包都幾重,一天內行了約七小時,上前山到海拔1860米的光明頂,係前後山分界點,再行落約一半後山住的酒店,真的好疲累,又要四點幾鐘起身摸黑上山上,等睇日出,行那段路程係最攰呀,睇完了食埋早餐,又起程行多兩個鐘落山,才再有吊車坐落到去接駁自己團隊既旅遊巴,黃山主要約90% 係石樓梯,要行大約七八千級樓梯,平及斜路較少,要行幾個山峰,對於我們少行山既人,雙腳真的係極大考驗,唔想行既可以坐轎或俾挑夫挑背包,但價錢都幾貴囉,今次天氣好好,不冷不熱不曬,睇到最清晰既黃山氣勢,又睇到日出,雖然秋季偏了位,俾矮山峰遮了不太完美,落山時亦睇到少許雲海,今次我們好好運呀,雖然好辛苦,都不枉此行,返港小腿肌肉仲有點脹大痛痛地呀!

介紹一吓值得一去再去既黃山資料:
 
『五嶽歸來不看山,黃山歸來不看嶽』黃山之美,堪稱中國名山之最。位於安徽省南部的黃山風景區共有70多座山峰分佈在154平方千米的範圍內。全山景點類型十分豐富,兼得泰山之雄偉廬山之飛瀑衡山之煙雲、峨眉之清涼,因而又有天下第一奇山」之稱,199012已被聯合國列入【世界與自然遺產名錄】蓮花峰天都峰、光明頂為黃山三大主峰,奇松、怪石、雲海、溫泉被稱為黃山四絕。還有玉屏峰丹霞峰、獅子峰始信峰、西海群峰、鼇魚峰等等,排雲亭可觀賞落日和晚霞;黃山雲海分為前海、後海、天海、東海和西海。

「黃山無處不石,無石不松,無松不奇。」黃山奇松,由於地理環境和陽光、雲、霧、風、霜等自然氣候影響,樹形奇異,生命頑強;黃山怪石,怪在肖形巧似,星羅棋布、千姿百態;黃山雲海,波濤起伏,峰島浮沉,瞬息萬變;黃山溫泉,長年不竭,清澈甘醇。「天下多溫泉,而黃山為之冠」。這四絕早已蜚聲中外,令人嚮往,四季景色更有不同觀感

黃山松多生長於峭壁之間,受地勢冰雪和風力的影響,枝幹風采萬千。迎客松、黑虎松等極富詩情畫意,黃山又有無峰不險」之說,怪石壁立,如飛來石,形態奇異,登山路徑十分艱難,但現已開通了索道,我們可以以較平靜的心情觀賞松鼠跳天都、仙人下棋、夢筆生花等奇景。

黃山一年中,雲霧彌漫及有雨的天氣多逹二百幾天,全山雲海可分為東西前後四處。登上前後山分界,海拔1860米的光明頂,就可以觀賞四海翻騰的景色啦!

李白詩人中詠黃山的詩句:

黃山四千仞,三十二蓮峰。
丹崔夾石柱,菡萏金芙蓉。
伊昔升絕頂,俯窺天目松。
仙人煉玉處,羽化留遺蹤。
亦聞溫伯雪,獨往今相逢。
采秀辭五嶽,攀岩曆萬重。
歸休白鵝嶺,渴飲丹砂井。
風吹我時來,雲車爾當整。
去去陵陽東,行行芳桂叢。
回溪十六渡,碧嶂盡睛空。
他日還相訪,乘橋躡彩虹。

 



68 則留言:

  1. MY █▄❤VҼ 好朋友•。Happy星期六
    █▀▐▀█▐▀█▐▀▄░█▌▌█▐▀▐░▌▀█▀
    █▐▐░█▐░█▐░█░█▐▌█▐▐▐▀▌░█
    ██▐██▐██▐█▀░█░▌█▐█▐░▌░█
    ┈▔▔▔▔▔╭━╮....╭━━━┳╮...Zzzz
    ▔▔▔▔▔▔▔▏┣┳╯╭╭╰.┃┃
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃┣┫╰┗╭.┃┃
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┃┃▔▔▔▔▔▔╲
    ╋╳╋╳╋╳╋▏┃╰━╥━╮★★★╱
    ╳╋╳╋╳╋╳▏┣━━╨┻┛
    █████████████████████████

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀,週六愉快呀!

      刪除
    2. 夫人...神鳳..大家好...
      夫人你還記得嗎...我的兩條魚...是眾多網友送中揀出來...我出了愉怡詩詞...想用番那兩條魚..早時可以用...但依家谷歌仲是說不够大...因我從舊舊雅虎過檔...將縮少了又放唔大...
      你還有原本相嗎....

      刪除
    3. 魚兒, 我記得呢兩條魚係我送比妳既, 但都是在網上搵咋, 我冇保留架, 哦, 妳可在小畫家放大佢儲蓄用囉, 我呢個頭像公仔, 佢都話唔夠大, 我都係在小畫家中放大再用, 那就得咯, 妳試吓啦!

      刪除
  2. 嘩~夫夫~叻女 好介紹,正正.....腳仲痛嗎,

    回覆刪除
  3. 回來時那兩天,小腿仍有點脹痛呀,而家當然冇事啦!( ^)o(^ )

    回覆刪除
  4. 黃山真是一個值得去的地方.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然值得去啦,黃山四季有不同景觀,我二哥佢教攝影,自己及有時帶埋學生一齊去,已去了七次,仲話會去多幾次添!

      刪除
    2. 去左七次??仲話會去多幾次??一定係好好玩喇!

      刪除
    3. 『五嶽歸來不看山,黃山歸來不看嶽』黃山之美,堪稱中國名山之最呀, 我二哥去了好多攝影靚景地方, 仲係最愛是黃山氣勢, 變化又多既景觀, 佢目標係去十次喎, 我都復左佢, 我去一次, 都行到腳軟, 攰了幾日呀!

      刪除
  5. Winnnie, ˛ ˚˛° .。 . ˚˛° .¸。. . ¸。.。 .
    ╔══╗◦☀*✫╔╗
    ║╔═╬═╦═╦╝║
    ║╚╗║╬║╬║╬║ Afernoon◦° 午安安 !
    ╚══╩═╩═╩═╝開心週末 ! ¸。.*ʚïɞ•°☆。♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪,週六有咩節目呀,我仲睇不到妳網誌內有留言位噃!(⊙o⊙)

      刪除
  6. 黃山真是值得一去再去,將來我要舊地重遊呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如是愛攝影者,去一次當然不夠喉啦!

      刪除
  7. 『五嶽歸來不看山,黃山歸來不看嶽』
    幅幅如畫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不是親身去過,領會唔到,山的氣勢係點呀!

      刪除
    2. Grandmum 你好呀!

      在 Google page 放條link, 好 方便找你呀!

      刪除
  8. 黃山是考耐力的地方啊! 值得一去再去. 我寫黃山都有七篇...以前你有睇嗎?
    http://candywongli.blogspot.hk/2011_11_01_archive.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 有睇過妳之前既網誌,但自己未去過之時,係領略唔到過程中既感受呀,現到過了,可跟妳可滔滔不絕講餐飽呀!↖(^▽^)↗

      刪除
  9. winwin~你好, 你的網既背景點整架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦, 將 Y Blog 既舊背景 copy 後, 搬過來, 大家都仲在摸索, 要慢慢試囉!

      刪除
  10. 黃山曾是我夢寐以求之山...但到今時今日...都是得個求字... : ( ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係友記你夢寐以求, 咁就一定要去行一次啦, 唔想行, 可俾錢, 有轎夫抬呀, 睇上面張相, 抬前山 780 蚊人仔, 抬晒前後山要千幾蚊架, 或坐某幾段囉, 我地個團隊, 個個都係自己行晒呀!

      刪除
  11. {分享最新消息...
    文字,相片,連結,影片,活動}

    是否在這裡選擇?

    回覆刪除
  12. 哦, 唔係, 你先登入blogger.com, 入了自己 account , 就見到(我的網誌), 左下方有多項選擇, 如版面配置, 留言, 設定等等, 你找到『範本』就剔入去, 可選擇自訂, 即係用自己喜歡的, 或用佢預設既版面囉, 要逐樣剔入去試吓架, 新網係煩架, 我都是摸索呀!

    回覆刪除
  13. 黄山係最出名拍攝景點...仙景一樣..
    倘若要行七八千級樓梯...潮潮就C得啦..! "腳痛"
    夫人..腳骨力一定好好..佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 潮潮點會C得呀, 睇上圖, 比錢有人抬呀, 或比幾百蚊, 請個跟班幫你拎重野伴住一路行一路影, 我二哥去了黃山7次, 成日聽佢講點靚點正, 但我都唔知係有咁多樓梯架, 朋友問我去唔去玩, 咪一口答應囉, 現已好了好多啦, 前後山最底處, 那段有吊車坐, 我雙腳一向都 OK, 但未行過咁多樓梯上山, 及一日間要行七個鐘架, 個個行完小腿脹大痛呀!

      刪除
  14. 喜樂的 心乃是良藥....週日平安..・゚゚・。。゚♡。・゚゚・。。゚♡

    回覆刪除
  15. 的現代設施很殺風景,但又方便很多遊客,真係一一頭針無兩邊利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃山係「天下第一奇山」1990年12月已被聯合國列入【世界與自然遺產名錄】有吊車只係在於前山及後山最底那段路啫, 影響唔到山上既景色, 為了保持山上天然, 完無小販擺賣, 酒店現只得七間, 政府話不會再建多, 要環保, 山上所有酒店蔬果食物, 床舖用品, 水源等等, 全部都係靠挑夫挑上山, 所以山上食住都貴囉!

      刪除
    2. 哦!原來如此!多謝分享!

      刪除
  16. upload相片是否雅虎比較方便呢? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 一次過 upload 咁多張相片, 比較雅虎係麻煩呀, 較相既大細又唔好, 比人選擇既一係太大, 一係太細, 雅虎好得多了....

      刪除
    2. 我又覺得好過雅虎,又快,可較大較細!

      刪除
  17. 你好叻呀...黃山我都沒去過, 聽你咁講, 真的要去見識下~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我留到留啦...好開心~~

      刪除
    2. Hi, nana, 點解冇頭像架, 妳未開 account 咩, 吓, 妳去過大陸咁多特別地方, 反而黃山咁迷人, 未去過, 妳喜歡攝影既, 一定要去吓啦, 最多心錢人抬囉, 不過妳們行慣山, 一定冇問題啦....

      刪除
  18. Winwin 黃山的路不容易行啊!...好似很驚險哩!
    Yahoo Blog我就快做備份搬家了..http://blog.yahoo.com/_X4F3SHDSAJSJOKUHWPK5CUWWLM/articles/1220871/index....過來簽名留念吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 欣欣, 其實黃山的路不算難行, 要拉快行上山路線, 所以多數係樓梯呀, 上圖見驚險那段, 係叫一線天, 係好直及窄, 又有點濕, 得一人身位過到, 這段係最難行啫, 望到個天得一條線咁, 而得其名囉!

      刪除
  19. 夫人:好靚的山呀....很幽美的圖片,還有李白黃山的詩句.....怎樣不見你的真人照片?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 慧姐, 黃山景色咁靚, 又似在仙景中, win win 冇仙女咁迷人, 所以都係咪大剎風景囉!

      刪除
  20. 晚安, 親愛的 Win Win!!!

    ......歡樂週末說再會, 星期一上班晚安!!!

    ... http://www.youtube.com/watch?v=cq8hHe_7mcI
    中國安徽黃山

    回覆刪除
    回覆
    1. 豹豹, 又放完假要返工啦, 早點瞓啦, 你成日做貓頭鷹噃....

      刪除
  21. 果然氣勢磅礡, 宏偉壯觀, 我去過安徽, 於黃山腳下, 無緣到黃山, 可惜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到黃山腳下, 都唔上去, 正傻瓜, 係人間仙景, 氣勢宏偉, 下次記得要登山啦.....

      刪除
    2. 哈,我願你自由多多,盡快歸隊啦(•﹏•)

      刪除
    3. 我放假呀, 去了拜山呀!

      刪除
  22. ˚˛° .*。* . ˚˛° *.¸。.* . ¸。.*。* ˚˛° .*。* . ˚˛° *
    ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄┏┓┏┓。・゚゚・。。゚❤
    ███████───▄▀┃┗┛ appy❤星期三
    ▀█████▀▀▄▀──┃┏┓┃ ❤。.♬。.❉•:¤。
    ──▀█▀───────┗┛┗┛   ❤*゚
    *゚゚*♡正面活得樂觀人生自然每天得勝°★。
    . ˚˛° *.三三不盡¸。笑聲無窮笑呵呵.*。*
    MY █▄ϑVҼ 好朋友•☾*甜夢安睡☁☆⊹
    •。.♪°•♩窩心錫錫又快樂抱抱每一個明天。♦♫
    ˚˛° .*。* . ˚˛° *.¸。.* . ¸。.*。* ˚˛° .*。* . ˚˛° *

    回覆刪除
  23. ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄┏┓┏┓。・゚゚・。。゚❤
    ███████───▄▀┃┗┛ appy❤星期三
    ▀█████▀▀▄▀──┃┏┓┃ ❤。.♬。.❉•:¤。
    ──▀█▀───────┗┛┗┛   ❤*゚
    *゚゚*♡夫人˚˛° *可留言呢...哈哈哈...喂喂...吃飽飯啦喂(^ O ^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係用手機留言咋! ❤。.♬。.❉•:¤。

      刪除
  24. 黃山真係好靚,我地以前冇吊車,上山落山要行曬,現在我真係冇咁好腳骨力呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃山係好正, 極考腳骨力既旅程呀, 嘻, 如不想行, 比錢比人抬囉, 前後山要坐晒轎既, 要千幾蚊人仔架!

      刪除
  25. ❦•°♬。・゚♫♩。.♪°.❉:❦。*•°♬。¤♫。♡・゚.♪°•❦•°♬。・゚
    ─╔╗MY █▄❤VҼ好姊妹 。☀笑接太陽喇喂。•☁¤*¨☼。
    ╔╝╠═╦╦╗¸.•*¨♦。*
    ║╬║╬║║║╔╗─╔╗•*¨*過得開心寫意喔•*¨*
    ╚═╩╩╬╗║║║─║║•ღ✬・゚天天開心•¤*¨♡¸„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ────╚═╝║╚═╝╠══╦══╦══╦╗─╔╗ 。.¤ *¸„
    ─╔╗────║╔═╗║╔╗║╔╗║╔╗║║─║║──╔╗ø¤º°¨ʚïɞ
    ╔╝╠═╦╦╗║║─║║╔╗║╚╝║╚╝║╚═╝║─╔╝╠═╦╦╗
    ║╬║╬║║║╚╝─╚╩╝╚╣╔═╣╔═╩═╗╔╝─║╬║╬║║║
    ╚═╩╩╬╗║───────║║─║║─╔═╝║──╚═╩╩╬╗║
    ────╚═╝───────╚╝─╚╝─╚══╝──────╚═╝
    ❦•°♬。・゚♫♩。.♪°.❉:❦。*•°♬。¤♫。♡・゚.♪°•❦•°♬。・゚

    回覆刪除
  26. 早晨 ! Winnie, 週末快樂 !
    要貼上妳的blog link 方便找妳..
    http://winwinlady.blogspot.hk/2013/10/blog-post.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 認住我 win win 頭像,就搵到我啦!Q_Q

      刪除
  27. 早晨 ! Winnie,
    大家仍摸摸吓, 問題仍多..
    喺呢, 想了解吓..
    Winnie來咪咪個blogspot.網頁時; 有否很難開啟..
    因有網友反應; 甚至會hang 機, 熒幕黑晒, 要關機再開添.. ..

    回覆刪除
    回覆
    1. bIogspot 呢度搵人好麻煩,成日要睇埋周邊既野,唔得直接囉,都係 yahoo bIog 好用得多,可惜佢要摺呢.....(*>.<*)

      刪除
  28. win win 早上好,

    好想再去多次黃山,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,趁仲行得想去就去啦,我二哥去過七次,仲想去呀,佢教攝影既,話春夏秋冬每次上山都有唔同既睇法架!↖(^▽^)↗

      刪除