2018年8月28日星期二

滋味泰式魚餅


















大家在泰國餐廳經常會食到的,是泰式既魚餅!佢有香茅及檸檬葉,更有紅咖哩既香味,雖然有紅咖哩醬,是取其香味,不辣的,做法其實相當簡單易做,充滿著泰國味道,相當惹味既小食呀,有興趣既都可試吓整,我仲配有冬陰功湯一齊食呀 

材料: 

鯪魚肉 350  ( 9-10 )

青豆角 5-6

檸檬葉 3-4

香茅 1

紅咖哩醬 2 湯匙

魚露 半湯匙

砂糖 半湯匙

指天椒隻 (可免) 


做法:

1. 青豆角切成小粒,檸檬葉幼絲,香茅切碎。 

2. 將所有材料,魚露、砂糖及紅咖哩醬與魚肉拌勻,用筷子向同一方向攪拌至起膠,然後醃約 30 分鐘。 

3. 將魚肉搓圓分成小份。 

4. 放入熱油鍋,再壓扁,半煎炸至兩面金黃色,期間不停反轉魚餅,約 3-4 分鐘即成,上碟。 (亦可用油炸方式做)

拌食汁料:
青檸半個搾汁、糖 2 茶匙、魚露少許、蒜蓉適量、椒絲少許、凍滚水 2 湯匙,全部混合


18 則留言:

  1. 好中意香茅同檸檬葉味道整既食物,好香.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一切開,香氣撲鼻!(^▽^)

      刪除
  2. 我對香茅麻麻,覺得味道好濃,會蓋過啲魚肉鮮味,不過呢個魚餅去送啤酒都唔錯嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香茅不喜歡,可以唔落嘅,紅咖喱醬一定要,要佢香味及顏色,當小食不錯嘅,我就餸飯啊!

      刪除
  3. 你做得靚,應該好味過外面做嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,係好有泰式風味既小食囉!(^ω^)

      刪除
  4. Winnie 用果隻係唔係韓國鑊 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,我唔記得係乜國家既易潔 pan,不過幾好用,唔使二百元,落好少油唔黏底!^ω^

      刪除
  5. 炸魚餅好好味,但食完有機會喉嚨痛 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我用煎方式,原來泰國舖都係煎多,好少炸,因魚肉好快熟!(◐∇◐)

      刪除
  6. 回覆
    1. 係好易整呀,妳都試整吓啦!( ̄▽ ̄)

      刪除
  7. 我都很喜歡吃泰式魚餅!
    有香茅的食物好像豬扒雞扒… 都特別好味!

    回覆刪除
  8. 煎魚餅好啊! 可惜我不喜歡香茅的味道,也少吃辣。喜歡就好。
    冬蔭功湯都係在跟團去泰國時,被圑友勸我喝過一次吧了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這魚餅雖然有紅咖喱,我無加紅辣椒仔,所以唔辣,因我都唔食得辣嘢,只可食 BB 辣既嘢!

      刪除
  9. 回覆
    1. 都唔費既,10蚊有4-5兩,呢度我買了20蚊,有10兩來整,都唔少架!

      刪除