2014年6月21日星期六

又去西貢夜釣墨魚




























 

 


踏入夏天6 月,去西貢釣墨魚活動,又成為大家的目標,班朋友話想去活動玩吓喎,佢地搵了專門搞釣墨魚既旅行社,平日去租船平點呀,就星期四啦,行程包括:遊艇+海鮮餐+釣墨魚用具+即釣即煮,黃昏五點集合食海鮮餐,跟住就出海啦,我幾年前都與朋友跟團去過一次,都係呢間旅行社搞嘅。

剛有位朋友生日,仲有蛋糕食呀,食完晚餐,六點幾集合在碼頭,上船出海等天黑 chok 墨魚啦,一共有 28人,船到達了可以有墨魚出沒既地方,船上安置幾枝用來照墨魚的大燈,因為墨魚會向有光的地方游過來,大家分派了魚絲八爪鈎,出動搵個靚位置,開始做釣魚郎,整個 chok 墨魚時間大概會有兩個多小時左右。
 

搞手想增加大家 chok 墨魚興趣,提出每人攞 10蚊出來作比賽獎品,過了10 分鍾左右,有人已釣到啦,海上都睇到有墨魚蹤影,亦見有一班班小魚仔游過,跟住亦有人 chok 到第二隻及第三隻,之後繼續有人 chok 到,有八個人就攻打四方城,我就冇乜心機 chok,只影吓相、玩吓電話、傾吓偈等,吹吓海風都幾舒服,我食白果呀,成晚合共釣得三十幾隻墨魚都算不差啦,差不多時間,船主即劏即炒墨魚,好香呀,每人都分倒有一隻食既,好美味噃,十點開船返西貢碼頭散隊,坐車歸家了,我去玩過兩次,今次成班識既朋友一齊去玩係幾開心嘅,我會否再去第三次,咁就唔知喇!
 

 
 









 
海鮮餐單:
仿古鹽焗雞
清蒸海上鮮
白灼游水蝦
清蒸鮮鮑魚
鮮魷魚炒時疏
秘製炒排骨
魚香茄子肉鬆
郊外油菜
絲苗白飯



 



48 則留言:

  1. 哇!真開心呀!有得玩又有得食,呢枱海鮮餐認真正呀…味味都一流,好食到停唔到口,仲有生日蛋糕做飯後甜品,一定好滿足啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,係呀,成班識既,嘻嘻哈哈,玩得開心 d 嘅 ,蛋糕要分28份,好有難度架!(^▽^)

      刪除
  2. 哈哈!又真係好好玩呢!請問夫人chok墨魚需要放魚餌嗎……或只放八爪鈎便可了

    回覆刪除
    回覆
    1. 不需要放魚餌架,只要擲個鈎落海,願者上釣呀!(*>.<*)

      刪除
  3. 哎呀!講D唔講C……依家點算呀?八爪鈎抛入海了……噢!掉入海底看不到喎!咁點攞番上來呀?……

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,哈,當然有魚絲啦,自己係咁 chok 吓佢,有感覺咪拉上來睇吓,個鈎銀色,墨魚喜歡追光嘛,唔係點會叫做 chok 墨魚呢.......└(^o^)┘

      刪除
  4. 週日愉快..釣墨魚很多年也參加...樂趣多多..即魚即煮的釣墨好好味...回味..::cc4067

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 即釣即煮, 香噴噴, 好好味, 可惜每人得一隻食囉! ::vv4045

      刪除
  5. 夫人假日快樂..有得玩又有得食..好活動..

    回覆刪除
    回覆
    1. 夫人好..登入你度時...你這裡也會打出..你知嗎..魚硬闖進來的呀...
      危險:發現惡意軟體!
      Google Chrome 封鎖了這個網頁 (位於 yuetxi.blogspot.hk) 的存取權。
      這個網頁已遭置入知名惡意軟體散佈者 6.mms.blog.xuite.net 的內容,現在瀏覽該網頁極可能使您的電腦受到惡意軟體損壞。
      惡意軟體可能竊取個人資訊、造成財務損失及永久刪除檔案。瞭解詳情

      刪除
    2. 魚兒, 有幾個網友在FB 講, 都話入唔到來留言呀, 我自己就唔知呀, 咁妳又點入得來呀! ::uu7010

      刪除
    3. 夫人好..魚硬闖進來的呀...在最下有進階..撳佢入來的..魚自己到自己網也是..也不知啱唔啱..

      刪除
    4. 魚兒, 我現修改了有些野, 妳入來睇睇有冇問題....

      刪除
    5. 夫人你好..剛想刪機..
      一樣也要在進階度..才進到..你自己登入順利嗎..
      不過小毛毛入來沒問題...不知乜原因..晚安安..

      刪除
    6. 我自己一點問題都冇噃, 唔知係咩事呢?::kk3024

      刪除
  6. 我住將軍澳~間中都有入去行吓~~不過家下好熱~少咗去西貢LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢, 間中去行吓, 都幾舒服嘅, 又可買吓海產! ::oo2005

      刪除
  7. 夫人你好..哈哈你自己冇事..人家便有事難入..咁也好..

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓, 我網誌冇出現這堆字樣噃, 當有危險警告字樣下方有..進階..繼續操作的風險需由您自行承擔..
      入妳呢度都冇這堆字樣喎!
      呢度網誌有問題, 搵邊個解決呀, 以前 Y blog 乜事都搵小編輯投訴呀!:-??

      刪除
  8. 昨天我和你的BLOG都出現問題...今天可進入和留言了

    回覆刪除
    回覆
    1. Kitty, 妳既 blog 都有事咩, 我入去妳處冇問題喎....::::ww6006

      刪除
    2. 我唔知自己個 blog 仲有冇事架, 因自己乜事都冇, 要人地講番俾我知架,!:大家唔該幫我睇住啦...:oo2002

      刪除
  9. 夫人你好..好開心你來傾偈..
    你真好嘢..去邊度都冇事..想問吓你是用乜瀏覽器..你部電腦是不是用最新IE9
    谷歌在BLgger頁..右下角..有..意見回饋..
    ..魚比了好多意見..但去如黃鶴..哈哈你試試..

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒, 我自己周圍去都得, 自己出入, 睇野都冇事, 所以唔知人地入來係有事唔入得囉!:P
      我部電腦已是用緊 IE11 版架啦, 都買了差不多三年, 我經常都會更新呀, 我亦有安裝 fivefox 瀏覽器, 有人話 IE有問題, 可改用 fivefox 試呀! 哈, 去如黃鶴冇反應, 我地等死囉, 嗚嗚.....:((

      刪除
    2. 魚兒,妳是否入Google 網站管理員呀, http://www.google.com/intl/zh-TW/webmasters/

      刪除
    3. 夫人你好..也睇過..但沒留言..謝謝..

      刪除
  10. 謝謝關心..仍有網友不能進入和留言... ::oo2065

    回覆刪除
    回覆
    1. 是神婆告訴我..你blog 有問題和我一樣..不能進入和留言...
      自己是看到無問題...是網友不能...要人告訴才知....\m/

      刪除
    2. 係啦,我自己都唔知發生乜事,人地講話入唔到,又有警告字先知咋...╮(╯_╰)╭

      刪除
    3. 我都係咁呀,仲有人入唔到來呀,希望盡快回復正常啦!^(oo)^

      刪除
  11. 有個時期好流行釣墨魚,現在仍有這玩意噃!
    看相看到歡樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,其實每年既這個月份,都係墨魚出動,遊船都要做生意既,所以都會搞出海釣墨魚囉,我前幾年都去過一次呀!妳有冇去玩過呢.....↖(^▽^)↗

      刪除
  12. 這兩天不能進入和留言的網友..今天可以留言..希望繼續好...::vv4038

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩, 因我唔知架, 今天可以留言..希望繼續好轉啦....::cc4080

      刪除
  13. 夫人你好..順利了...哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 順利了啦咩, 但仲有網友話唔得噃, 仲係神神地呀! ::oo2148

      刪除
  14. 終於進來啦!
    西貢的美景盡入眼廉!
    釣到的墨魚一定特別美味吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 好嘢, 終於冇事啦, 幾驚俾人玩到要過七一呀, 因都有多人個 blog 有問題呀! ::kk3107
      Ma Ma, 冇事, 食乜都咁美味呀, 呵呵... ::vv4072

      刪除
  15. Win Win 晚上好,
    chok 墨魚幾好玩㗎,
    不過我喜歡食墨魚多 d

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都係咁話, 墨魚都幾難 chok 架, 仲要講吓運氣, 佢會唔會中入你個冇魚餌既鈎處囉...::_342

      刪除
  16. 今日終於入到你個blog。
    我對釣墨魚冇乜興趣,以前都去過兩次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個 blog 大家話冇問題喎,我唔知架,要聽你們講呀,我都去了兩次,其實都無乜興趣,不過今次係成班朋友一齊,叫我去咪去高興吓囉!└(^o^)┘

      刪除
  17. 西貢夜釣墨魚...超正呀::oo2005

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂, 妳入到來拿, 妳有冇去釣吓呀....::cc4110

      刪除
  18. Winnie拍的照片非常豐富,也忠實碼的像記錄,
    Ma Grand也多次來這兒溜躂,值得遊覽...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 妳過獎啦, 我不是龍友咁影特寫, 只係有果樣, 就影底當時既片段做回憶啫! ::_343

      刪除
  19. 回覆
    1. 當然有啦,哈,不過我食白果囉,墨魚不喜歡我呀!8->

      刪除