2015年7月3日星期五

台式鹽酥雞及鹽酥杏鮑菇













去台灣夜市,一定會食既鹽酥雞,今次去在「貓空」山上日間食了,但我覺得鹽酥杏鮑菇係更好吃,上一次去墾丁高雄夜市,都食過幾次,剛又去了台北,今次只食到鹽酥雞,但搵不到鹽酥杏鮑菇食,回來後念念不忘鹽酥杏鮑菇,唯有自己搵資料整啦,一試整就做了兩款,係鹽酥雞及鹽酥杏鮑菇,自己整都好易喎,只要買齊材料做,食法係一樣呀,以後想食既,不用搭飛機去台灣夜市食啦!我仲配上台式既芋圓涼粉紅豆冰冰伴食呀

【鹽酥雞】

材料
雞腿肉 400 g
地瓜粉適量
九層塔葉適量
花椒鹽粉 1茶匙 / 或胡椒鹽粉

醃料:
醬油 1茶匙
1茶匙
1/2茶匙
1茶匙
胡椒粉 1/2茶匙
雞蛋 1
5
2

做法:
1. 將雞肉洗淨後,切成小塊,放入碗中,將醃料及蛋放入,薑及蒜拌勻後,醃約 40 分鐘。

2. 醃好的雞塊,取走薑及蒜,沾上地瓜粉,搓一搓,令地瓜粉會黏緊一些。

3. 油 杯燒熱後,放入雞塊,用中火炸至浮起後,再炸至2分鐘左右後攞起。

4. 將油中的地瓜粉碎取走,用大火將油再燒熱後,放入炸過雞肉,再炸約1分鐘,呈金黃色即可起鍋,隔油。

5. 熄火後,加入九層塔葉,開火炸一炸即可起鍋,隔油。

6. 上碟後,灑上花椒鹽粉,九層塔伴碟,就可以食用了。












【鹽酥杏鮑菇】

材料:
杏鮑菇 2-3  (250g)
地瓜粉適量
九層塔葉適量
花椒鹽粉 1茶匙 / 或胡椒鹽粉

醃料:
醬油茶匙
茶匙
1/2 茶匙
胡椒粉 1/2 茶匙

做法:

1. 杏鮑菇洗淨,用廚房紙巾吸乾水份,滾刀切成小塊。

2. 杏鮑菇加入醃料拌勻,醃約 30 分鐘。

3. 杏鮑菇沾上地瓜粉。

4. 起油鍋後,慢火放入杏鮑菇,因有水份彈出,轉開中火炸,炸到杏鮑菇浮起硬身,取出隔油。

5. 將油中的地瓜粉碎取走,再起油鍋,再炸多一次杏鮑菇,起鍋隔油上碟。

6. 熄火後,加入九層塔,開火炸一炸即可起鍋。

7. 上碟,灑上花椒鹽粉,九層塔伴碟,即可食用!


36 則留言:

  1. ✬*´¨◇好友★。゚☾瞓覺豬了♦・゚☆甜夢❉晚安☁´¨- ҈ -::mm1498

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂, 做乜妳咁早瞓呀, 唔似妳噃! ::_353

      刪除
  2. 你樣樣都整得咁吸引,好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 過獎啦, 我心思思想食鹽酥杏鮑菇, 但今次去台北搵唔到, 咪自己整囉, 佢地既秘訣, 就係用地瓜粉炸及花椒鹽! :-bd

      刪除
  3. 台式鹽酥雞及鹽酥杏鮑菇 ::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 去台灣都會食既小食, 現自己識整, 想食就隨時可以食到呀啦! ::vv4015

      刪除
  4. 回覆
    1. 今次嘅嘅美食有齋也有肉任揀、認真正呀!我又食 ^=^

      刪除
    2. 鹽酥菇我喜歡多d,肉我就好一般,有兩款,隨便啦,唔使客氣呀!::mm2174

      刪除
  5. 我淨係睇到個名就已經想食,但我唔可以吃咁多油炸食品,好無奈啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂,如心兄,你唔食得炸野咩,你呃人,睇到你有整炸肉喎,就算你想整,你處買唔買到這些料子整呢!

      刪除
    2. 剛剛回應給你,但一轉頭就不見了!
      我說唔食得炸嘢,意思是不敢常吃,有些食物我要三數星期才可吃它的一次半次,否則身體就有強烈的反應,哈哈,見笑了!

      刪除
    3. 哦, 你有強烈的反應咁犀利, 炸物, 我都極少會整, 因怕炸過野既油, 有排才用完! ::_1557

      刪除
  6. 為何要用九層塔葉咁特別,是否台灣美食的特色。。。芋圓涼粉紅豆糖水,還是第一次看到,睇落好潤喉。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔知點解要用九層塔伴食, 可能貪佢既味道夠特別掛, 九層塔外國叫「basil 羅勒」,台灣人叫「九層塔」泰國人叫「金不換」在台灣夜市食既鹽酥雞及鹽酥杏鮑菇, 入面都有一小執葉, 我最初都唔知係乜葉架, 淨知伴鹽酥雞食都好香咋, 原來係「九層塔」呀! :-??
      芋圓係台灣九份出名既食品, 其實係由番薯或芋頭加粉類做成, 統稱芋圓, 煙煙韌韌, 煮湯圓咁煮熟, 可配紅豆,綠豆, 涼粉, 豆腐花等等, 冷熱食都得架, 乜你未見過咩, 芋圓香港都有得買, 我解釋得夠詳細嗎, 而家清楚未呀.... :-bd

      刪除
    2. 非常清楚及詳細,哈哈,Basil這裡也有得買,原來這麼好食及香味,有機會也要試下。。。這兒的芋圓都是藏在冷櫃內,我沒有打開來看看它是什麼樣子。。。謝謝雲妮長長長的資料呀。。

      刪除
    3. 我都知講「basil 羅勒」,你住美國一定會有啦, 講「九層塔」你未必會識, 但台灣人係叫「九層塔」架,佢係香草之王,呀, 芋圓香港有得賣, 都是冷藏嘅 ! 8->

      刪除
    4. 這個羅勒在很多西餐中都有用到。。在超級市場也很普遍,妳算見識廣博哦!中西餐都識煮。。。

      刪除
    5. 我都唔識架,而家有網絡好方便啫, 想整乜,咪搵吓資料, 跟住咁整囉, 哈哈, 書都慳番唔使買本呀!
      ::uu7123

      刪除
    6. 我以下呢四個餸又唔知你識唔識煮呢?
      一,黃花閨女愛紅妝。。 二,遠近相思猶常寄。。三,美人帶子乘玉舟。。四,佳偶並頭到白首。! 四個送的配料都係用諧音嘅。。。下次回應我開估比你知。。哈哈

      刪除
    7. 嘩, 咁難既, 我唔知你想食咩餸喎....::_1557

      刪除
    8. 請你對號入座。。1*黃花魚煮番茄。。2*牛肉丸西芹,粉絲(炸)和(濕)相思,煮魷魚。。。3*蝦仁帶子蒸豆腐。。。豆腐用刀切成船咁樣。。。4*蓮藕芋頭煮豬手。。。全部係我自創架。。。夠唔夠詩意呀哈哈

      刪除
  7. 各位好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期日::uu7060
    っˆヮˆ)っ。・゚゚・大家天天開心萬事得・。.囉
    ╓────╖
    ║─╓╖─║
    ║╙──╜║¨*ʚïɞ
    ╙─╖╓─╜`•..¸¸.•¨*ƸӜƷ*
    ╓─╜╙─╖╔═╩═╗
    ╙─╖╓─╜─•╬╬¸.✿•*¨*✿
    ──╙╜───•╚╬═¸.•*¨❀.•*`*•❀
    ♣♧♣╬═╬╬═♣♧♣╬╬═♣♧♣╬═╬

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 係呀, 是台灣夜市既美食, 你有食過嗎.....::ee5126

      刪除
  9. Win Win 妳好 ,
    香口嘢 , 我中意呀 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 香口嘢, 係好得人鍾意嘅, 間中食都無咩問題呀! ::vv4015

      刪除
  10. 好友♦・゚☼黃昏&傍晚好喇喂*☁`。・゚゚☀快樂話咁快星期二::cc9151

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂, 妳準備煮飯未呀, 咁快又踏入星期三啦, 晚安安啦! ::rr8062

      刪除
  11. 嘩~實在太香口~呢d香口嘢大小朋友都鍾意呢~

    回覆刪除
  12. 嘩.....妳好有心機去每一個餸菜....佩服 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 要食好既野,都要俾點心機去試做嘅!

      刪除
  13. 請問地瓜粉在那裡買? 惠康百佳就買到嗎? 謝謝~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 地瓜粉,一般在賣台灣食品既舖有售!

      刪除