2015年7月11日星期六

獅子會的夏荷及農作物




























































獅子會自然教育中心,我曾經到此一遊,怕且都有二十年前,已無咩印象,今次重遊,主要想欣賞荷花,及認識各類農作物,綠樹成蔭,蝴蝶飛舞,眼睛舒展,親親一吓大自然,感覺係幾舒適啊!

獅子會自然教育中心在西貢蕉坑,佔地約 16 公頃,設有五個展覽館和多個戶外特色展區,為學校、機構及公眾提供各類自然教育、野外研習和自然導賞的活動,是一個老少咸宜的郊遊好地方。這裏更有導賞服務,提供有用資源,幫助教育機構、家庭及其他人士實現人與自然的連接。

教育中心室內設有的: 昆蟲館、貝殼館、漁館、農館和地質公園遊客中心,五個展覽館,還有聰鳴茶座,並設有戶外場地展示動植物標本和有機耕種農作物,中心內設有蕉坑自然教育徑,是一條約長 1公里的自然教育徑,入口設於中草藥園旁,四周新林倚伴,綠樹成蔭。

室外部分,分作多個不同主題的展覽區:各類示範農田、荷塘、蜻蜓池、中草藥園、標本林、熱帶美果及荔枝園、礦石角等等,農田農作物款式多多,讓大家透過植物,認識本港的農作物及自然環境。




34 則留言:

  1. 回覆
    1. 最多果張相,有4隻蝴蝶一齊,近出入口處,有好多大蝴蝶花間不停飛舞,但好難捕捉佢地張開對翼既美態呀!^~^

      刪除
  2. 原來你除了好食…你仲係個攝影高手,拍到啲荷花好靚,太犀利咯!
    想問參觀需要入場費嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我喜歡影吓啫,但不是龍友呀,我無長短火,免辛苦呀,只得個30倍近既相機仔咋,獅子會不用收費呀,你在港時,無去過咩....

      刪除
    2. 哈哈…我在港時點有呢啲閒情逸致,識埋班都係啲酒肉朋友!

      刪除
    3. 咁你識得我太遲囉,呵呵呵....*~*

      刪除
  3. 原來很多中文名字是由英文來, ROSELLE 洛神花, 最後桃李, PASTORAL, 不知道是湊巧, 還是?

    回覆刪除
    回覆
    1. 農作物既專有名稱, 我唔知佢地係點翻譯架! ::kk3024

      刪除
  4. 回覆
    1. 中文既野太多, 名稱分得好仔細, 有些野只能係直譯 , 絲瓜用 SILKY GOURD, 哈, 可能用差不多意思就算掛 ....你咁有研究嘅!
      ::ww6006

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈, 大蝴蝶飛來飛去, 好難捕捉到佢地, 張開對翼既美態呀, 要連影多張! ::_1625

      刪除
  6. 我都未去過這兒,明年有機會要去影影荷花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前幾日都係第二次去咋, 呢幾日去都仲有荷花影既, 呢度仲有好多花未開, 可影吓其他或大蝴蝶! :-bd

      刪除
  7. 睇見的有機新鮮瓜果就開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢度假期, 新鮮有機瓜果係有得賣架,要早點去囉! 見到農作物結了果, 好開心架::vv4014

      刪除
  8. 這地方真好、除了空氣清新之外、又有美得難以形容嘅蓮花和新鮮瓜果。在下也心癢癢要到這個農莊走一轉喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 城市人少見到種植既農作物,去睇吓都唔錯呀,荷花呢幾日應仲有,七月幾,差不多係尾聲啦,仲唔去既,要明年請早啦!

      刪除
  9. 大自然空氣清新。荷香撲面。鳥語花香。你的收穫好豐富啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大自然唔錯,氣味都唔同,但天氣熱,就較辛苦囉!◎~◎

      刪除
  10. 荷花和農作物都生得很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,有專人打理,自動灑水,所以係唔錯囉!

      刪除
    2. 真是一個值得留戀的地方,有草藥,有岩石,有蔬果,有荷花,參觀完了。。。在茶座坐一會,夏天的好去處。。記下名字有機會參觀。

      刪除
    3. 吓,藍兄, 呢度有左好耐啦, 你在港時, 未去過咩, 唔使記既,花草樹木 你處應有大把啦,香港就少有啫, 哈...
      ::cc9091

      刪除
  11. 回覆
    1. 係呀,環境舒適地方大,妳生了 黃小B未呀?

      刪除
  12. 今次妳影個D荷花同埋蝴蝶都特別靚。。Good~~.有埋長攝影鏡頭就可以影近攝呢。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我無長短火, 只得架30 倍 Zoom 既機仔, 一鏡走天涯, 你地有大機, 影得會靚得多呀 ! L-)

      刪除
    2. 我絕大部分的相片都係用一架小傻瓜機影嘅。。。。效果也很好。。。它只有18倍的Zoom。。另外有一部類單鏡反光機。。(大傻瓜機) ,有52倍長距離,用來影月亮和動物飛鳥。。。不過很少用。。。雖然不能換鏡頭但是很好用,。

      刪除
    3. 我只係普通影吓,無咁深研究影相,所有方便影得吓就算啦!

      刪除
  13. 黑白斑紋的蝴蝶採食在馬櫻丹花上,拍得好美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡好多呢類大蝴蝶在花間,飛來飛去,追追逐逐呀!

      刪除
  14. 我每次去西貢時, 都有經過, 但就未入過去....原來咁多東西看....可惜呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 入面係好大架, 下次要入去行吓啦!

      刪除