2015年7月29日星期三

DIY壽司

















不是壽司師父的我,也沒有學過整壽司的正確做法,只有在網上睇過吓壽司的製法,壽司飯的味道配搭及濕度控制,未掌握得好,但在家做壽司較經濟,配上自己喜歡的配料,雖然要花上較多的時間做手工,但完成後特別有滿足感,如有小朋友可參與做壽司,親子一齊做會食得就特別開心呢!

材料:

珍珠米 400 g

水約 500 ml

壽司醋 90-100 ml

幼鹽  1 茶匙


配料:

壽司紫菜 4 至 5 片

鰻魚 1 條

小青瓜 1 條

大根適量

玉子適量

(壽司飯份量可加減及配料亦隨個人喜好更換)


壽司飯做法:

1. 珍珠米洗淨,加水,用電飯煲煮熟。

2. 加入壽司醋及幼鹽拌勻。

3. 飯可放在大碟上,放涼備用。


(手握壽司做法)


1. 準備半碗暖水,加少許鹽拌勻,鹽水有防黏作用。


2. 少許鹽水塗手,取少量飯於掌心按壓成形,不可太鬆散,否則飯粒會夾不起,亦不可以太實,影響口感。

3. 飯糰放上鰻魚或玉子按幾下成形,用紫菜條綑綁,其他魚生片放上飯糰按壓幾下貼實即可。

4. 完成後放於雪櫃冷藏,食用前取出,配上壽司豉油及 Wasabi  芥末伴食。


(卷物壽司做法)

1. 準備壽司蓆,用壽司紫菜,舖上薄薄的壽司飯,放上配料,如大根或蟹柳(切幼條)、青瓜(切幼條)、玉子(切幼條)等。

2. 配料越多,紫菜片就要越大。

3. 取一端提起,壓實捲著推到另一端,手指頂住保持圓柱形,成形後切件配上壽司豉油及 Wasabi 芥末伴食。


(三角飯糰做法)

壽司飯灑上飯素,用飯糰膠模,底面放入飯,中間加入喜歡餡料,壓成飯糰取出,可用紫菜條綑綁即成。


35 則留言:

  1. 睇到圖片影得壽司好精美,好有色彩feel, 真係睇唔出係一個初哥所為啊!叻女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍兄過獎啦,我係第一次整手握壽司,原來都唔易掌握到,握飯力度及形狀呀,卷物壽司以前就試過整吓嘅!^~^

      刪除
    2. 你拍攝這些壽司也很用心思啊,特別用上不同顏色的底顏色,看起來好似餐廳廣告。。。

      刪除
    3. 這些相,我用 photocap 加了注解字樣,加了少許外框顏色啫,其他係本身我既枱上墊呀!你睇得都好仔細喎,叻叻呀 *~*

      刪除
    4. 原來你在拍攝照片之前替它妝扮過,所以特別好看,那麼妳自己在拍照之前,也會不會先妝扮一下呢。。。

      刪除
    5. 哈, 未食之前, 賣相吸唔吸引, 係好緊要架, 當然要擺得似模似樣, 要有點變化啦, 我影相好隨便, 無化妝既習慣, 護膚就有嘅...
      ::cc4110

      刪除
    6. 以前試過攝影隊去外影,導師說模特兒要先化妝,影出來的相會特別靚,幾十人坐一架旅遊車,有講有笑,又有得聚餐很開心

      刪除
    7. 攝影隊去外影, 係會搵定幾個模特兒, 佢地當然會化晒妝啦, 我二哥以前影得多啦, 而家佢係教攝影既老師已廿多三十年了, 哈, 當年佢無模特兒時, 最喜歡影我架, 又要咁擺咁影呀, 擺款擺到梗晒, 影我既相在沙龍仲有攞獎添! 8->

      刪除
    8. 咁你個二哥真可以話韜您的光啦,冇左你咁好嘅模特兒,佢就未必拿到了沙龍獎。。。哈哈

      刪除
    9. 哈, 我二哥影既相, 成日都攞獎, 佢每年都與學生有師生攝影展,沙龍攝影會佢有做主席,委員架, 每年都有幫手搞沙龍, 以前佢自己沖底片曬相, 我都跟佢玩過吓沖底片曬相, 因爸爸以前係做影相舖, 佢有興趣跟老豆學, 我做佢模特兒係十幾歲,俾二哥指指點點玩玩吓咁啫! :P

      刪除
    10. 謝謝雲妮分享少年時的樂趣。。正是~~
      時光如夢,夢又回到少年,少年正是充滿織夢的
      時光。。。

      刪除
    11. 少年十五二十時, 係最難忘嘅, 哈哈, 大家在想當年, 係咪人已經係老態了呢....8->

      刪除
    12. 哈哈,想當年,那些少年。。。
      雲妮頂多只算徐娘吧。。,藍天亦算一隻老狗,把我身上的青春全榨汁,怕只能滴濕一張五分的郵票。。。

      刪除
    13. 藍兄青春依然, 小女子已青春不再啦, 所以咪會想當年囉, 哈...:))

      刪除
    14. 皺紋是歲月在臉書上留下的詩句,藍天的詩句比妳多呀。。嗚嗚。。。。。

      刪除
  2. 只看相, 都幾睇得.....似模似樣, 隨時靚過 好多街坊日本店呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,冬日真客氣啦,乜都試吓咁啫,有待改善呀!*~*

      刪除
  3. 夫人,我有給你留言㗎,點解唔是咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯咗:點解唔見咗?
      咁又唔知你有冇收到電郵通知呢?

      刪除
    2. 哈, 呢度既電郵我好少會睇, 原來有百幾封無睇過了! ::uu7139

      刪除
    3. 如兄, 我開了G mail 睇到你講啦: 你講壽司你是自學,在酒店做過短期 part time,做過壽司,壽司是模具壓出,一切都像工場行 line 作業,所以味道也麻麻!:-?
      係呀, 出面一殷都用機壓制, 人手做貴及慢丫嘛, 高檔日本食店, 就會有手握壽司, 壽司我都係即做即食, 無入過雪櫃, 整得太多食唔晒, 就放入雪櫃, 第二日當早餐食囉! :-bd

      刪除
  4. 回覆
    1. 見日式超市鰻魚特價, 買左一條, 咪自己試吓整手握壽司囉! ::kk3203

      刪除
  5. 回覆
    1. 101分得唔得啫, 呵呵呵....Mi Mi PoPo, 點解妳無名嘅, 好彩認得妳 Gmail 頭果幾個字咋!
      ::cc9009

      刪除
  6. 這些壽絲賣相很美、相信連製作也是一種亭受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我係第一次做手握壽司,卷物壽司都十多年無整過啦,突然想試玩吓啫!^~^

      刪除
  7. 其實我去舖頭吃手握壽司, 也不知道跟我自己做的有何分別, 應該是我不知道如何品嚐店裡師父的技藝吧, 所以, 我都係喜歡自己做好了.

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ 乜你都有自己整壽司既咩, 你喜歡整咩款式架, 難買到配料嗎, 要去唐人街買嗎? ::vv4045

      刪除
  8. ★°¨♦•`好友☁☾•*✫good night 甜夢✬*¨★::mm2412
    快樂時間過得超快・。。゚忙樂咁又係一天噃

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁☾•* 瞓醒未呀, 星期五忙樂呀! ::uu7122

      刪除
  9. 嘩!~自家做壽司同街買簡直一樣~好掂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,好食過街賣既,我條係靚鰻魚,及手握,不是機製呀!

      刪除