2021年1月9日星期六

免揉歐式麵包

 


















另一款歐式白包













歐式麵包做法十分簡易,免揉免搓、不沾手、不用鐵鍋發酵,是香脆卜卜的,今次做了兩份材料,有兩款,一款有合桃提子紅莓乾,另一款是白包,切片加牛油蒜蓉香草焗香食,更加香脆好味,配上一杯咖啡做早餐都是不錯呀!

材料:

高筋麵粉 300g

室溫水 220ml

植物油 10g

速發酵母粉 4g

6g

6g

做法:

1. 將所有材料混合拌勻 (可自行選擇加入堅果 乾果類)。

2. 放在牛油紙上灑上適量高筋麵粉,鋪上乾布 。

3. 放在溫暖的地方發酵約 1-2 小時,(冬天可放碗熱水在不開動焗爐中),待麵糰發大 2至 3倍大。

4. 在麵糰上可切幾刀,焗爐下面放碗室溫水,預熱焗爐,用 190 度上下火焗約 45-48 分鐘,取出放涼完成。

26 則留言:

  1. Hi, Winnie : 謝謝分享 👍 加油 💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單做既歐包,易整,謝謝你!(。’▽’。)♡

      刪除
  2. 回覆
    1. 白包自由啲,喜歡塗咩醬都得!(⌒o⌒)

      刪除
  3. 我家人喜歡食這歐式麵包,我則較喜歡港式包
    你做的兩款包都好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻都有食,歐包好易整,分了兩次做這兩款!

      刪除
  4. 蒜蓉包正呀,通常我哋買雪藏嗰啲,用焗爐焗番熱食

    回覆刪除
    回覆
    1. 懶做就買囉,歐包好易,不用揉及搓!😛

      刪除
  5. 回覆
    1. 麵包我喜歡有堅果及提子,白包加蒜蓉也好味!😉

      刪除
  6. 大愛歐式麵包,尤其煙煙韌韌嘅質地,每次都食到停唔到口架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 外脆內軟,再番焗香佢,都好食嘅!😜

      刪除
  7. 這個要學,一向造麵包最怕是弄到雙手滿是麵粉,免揉免搓不沾手,最啱我。謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 將全部材料拌勻,發酵至 2-3倍大,灑點高粉,造型後焗就得啦,成本係好少呀!

      刪除
  8. 咁簡單等我都試整,不過我無焗爐,用氣炸鍋試試先,謝謝分享﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣炸鍋如夠大都得嘅,焗爐有上下火會好啲,我兩樣都有,一般焗包會用焗爐!😉

      刪除
  9. 回覆
    1. 哈,真係好易,免揉免搓,發酵大了就可造型焗得!😊

      刪除
  10. 來欣賞你杰作, 提子包正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我一向喜歡食有提子既包架!😄

      刪除