2019年3月19日星期二

維園花展 2019





































































2019 年花卉展覽又回歸啦,今屆花卉展於 15/3-24/3 在銅鑼灣維園舉行,主題花為顏色豐富的『大紅花』,寓意生命力強,花卉共約 42 萬株來自香港、中國內地和海外園藝機構的。場內有不同種類的特色花卉盛放及多個影相位,可以俾各位愛花之人及攝影發燒友影個夠本!不同參展商用花卉製成顏色鮮艷的影相位,如大型鑲嵌花壇、園景設計及花藝擺設等,別具用心,如巨型愛心啤啤熊、龍舟、心心相印鑲嵌花壇、熱氣球、蘑菇、透明波波植物屋;還有「花見廊」溫室內除擺設植物展品比賽的參賽作品,更有咖啡閣和小舞台,市民在賞花之餘,亦可悠閒地喝茶和欣賞音樂表演。

主題既大紅花夠大朵,顏色多,但我就較喜歡欣賞那 10 棵櫻花樹、毛地黃、鬱金香、秋英,及溫室中既參賽作品啊。


18 則留言:

  1. 唔錯喎,平日去真係比星期六日少好多人,影相都舒服好多,果邊 d插花我漏左無去睇,好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講花見廊既花卉,係參賽作品,分好多組,冠亞季軍及優異作品,太多,欣賞吓,我只影些少得獎作咋!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我星期一放假去,已無咁多人啦,假期會人山人海,今年既鬱金香花海靚啲,那10棵櫻花樹,開得好燦爛呀!(^∇^)

      刪除
  3. 影左好多花喔, 每年都好熱鬧, 我中意櫻花, 粉色好吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,今年既櫻花好靚,又多花,鬱金香花海都不錯!^ω^

      刪除
  4. 難得今年花展期間天氣好啊!但人太多,真係無咩興趣去.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 其實平日都多人架,香港地無咩特別娛樂,有展覽咪去趁吓墟囉,我較喜歡影個別既花囉!

      刪除
  6. 拍得很全面,多姿多彩 !
    友人約了我週五去,可是我要在週末才能去。可是週末天陰下微雨,又去不成了。
    見到各位的花都拍得各有特色,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末已尾聲,好多花都凋謝啦,明年請早呀!

      刪除
    2. 是啊,妳說的對! 有心拍照的,早就應該去。那麼遲才去,顯然是不夠誠意。

      刪除
    3. 明年才去攞,年年都有搞嘅!^o^

      刪除
  7. 有新的安排,仍可分享。🙌💗💕💗💕

    回覆刪除
  8. 哇、有場景、有特寫、有參展作品… 妳影得好全面、好靚呀!👏👏👏💕💕👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係各樣影些少啫,花花影不厭嘅!

      刪除