2016年3月1日星期二

小盆栽 - (棉花糖 Mousse 甜品)





















小盆栽是食得既咩?賣相可愛又有創意,用棉花糖鮮奶做成 Mousse,加入餅碎既盆栽造型,這簡單易做既甜品,是懶人必選,樣子又有趣味性啊,內餡仲可以有多種變化添,下次再試做別的餡料!

材料: 4 杯份量


鮮奶 160g
棉花糖 150g
Oreo 餅乾約 14 塊
薄荷葉、草莓、植物適量


做法:

1. 用保鮮袋放入Oreo 餅乾用棍壓成餅碎備用。

2. 煲滾熱水, 隔水座溶棉花糖及鮮奶, 做成棉花糖鮮奶慕絲, 稍放涼。

3. 準備盆栽型器皿。

4. 將壓碎既 Oreo 餅乾舖上一層, 再一層慕絲, 如此類推, 放 9 成滿, 面層一定是要餅碎。

5. 放入雪櫃雪約一小時。

6. 最後盆栽面, 插上薄荷葉, 或菜葉或草莓等等裝飾即成。



27 則留言:

  1. 我好喜歡小盆栽...原來是(棉花糖 Mousse 甜品)正呀::kk3090
    好友♦*¨*☆甜夢安睡★。゚☾晚晚安安☁¨✬
    ┏┓┏┓。・゚゚ƸӜƷ
    ┃┗┛ appyღೋ星期三
    ┃┏┓┃¸.•*¨❉•.。ʚïɞ
    ┗┛┗┛*¨・。。゚°•♩¤。♪.♬。。⊹♫*。.₡Ϡ
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 妳估唔到小盆栽, 係食得既呢....♫♬ ::uu7139

      刪除
    2. 好友✬*¨☆瞓覺豬嚟☁¨♦好夢★。゚☾晚安::mm1583

      刪除
    3. 今晚妳咁早瞓嘅, 無事丫嘛....::_353

      刪除
    4. 女人每月都係果D野咋...所以咁早就眼瞓::mm2412

      刪除
    5. 哦...有親戚探訪,休息吓啦!

      刪除
    6. ❥*¨❣快樂ღ❤星期四喇喂♡。゚♥::uu7031
      瞓醒時候都係溫暖又美好的一天*☀黃昏&傍晚好☁・゚☼

      刪除
    7. 婦女節快樂呀!♥ Happy ღೋ♥ ::uu7139

      刪除
    8. ❥*¨❣齊齊帶著笑・。❤。゚♥天天都是快樂ღ♡ ::uu7091
      ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
      ║╚╝║══║═║═║╚╝║
      ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝。゚*Ѽ
      ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝✿婦女節❀
      ╔═══╗ƸӜƷ*¨*ʚïɞ
      ║███║ ┈.•*¨`*• ♫ ♩ ♬ ♪
      ║ (●) ┈♫♪▄ █ ♬ █ ▄♩♪
      ╚═══╝
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩

      刪除
  2. 有得睇又有得食,都唔知點揀好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部野都食得架,哈,個花盆就唔食囉!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈,係超易做既懶人甜品呀,黃小B就泥可以食啦!^~^

      刪除
  4. 回覆
    1. 以假亂真,係食得既盆栽,哈哈....^~^

      刪除
  5. 回覆
    1. 驟眼睇, 係以為真盆栽架, 泥土最似, 我用了西芹既葉做小盆栽既植物呀! ::cc9094

      刪除
  6. 你唔講我仲以為真係泥中插個草莓!好有創意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 真係呃得吓人架, 都係玩吓咁啫! ::vv4015

      刪除
  7. 哈哈哈.... 我以後食OREO時, 就會想起食泥了.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, OREO 係最似泥,或用佢做慕絲芝士餅底囉, OREO 你喜歡食咩, 我其實怕佢太甜呀! :P

      刪除
  8. 真係好似盆栽呀!~又睇得/又食得~得左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易整既甜品,其實可改變用別的餡料做呀!

      刪除
  9. 請問個盆栽器皿可以在什麼地方買到呢?好想整呀!謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 在烘焙店買,但不是間間有,我在 ICHI-CAKE 買的,佢有幾間分店,地址可在網上搵到,睇那分店近你囉!^~^

      刪除
  10. 謝謝你呀Winnie!我最近都整了兩次!朋友吃過都有不同意見!第一次我double你的分量整了7杯,有朋友覺得D朱古力泥太甜,第二次我作出了小小調整,鮮牛奶改為蜜瓜奶,綿花糖混合了兩種味道,朱古力餅我不要內內的夾心來減了甜味,再加入了藍莓,��,不過好像因為水份太多,D盆栽有D死死地感覺。
    我想請教一下還有什麼提議可以減甜又或者你說可以在餡料內容有什麼變化?非常感謝你的無私分享和賜教哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,可改用淡忌廉加糖做,甜味可隨意,因棉花糖比較甜,但做法簡單囉!

      刪除