2021年2月24日星期三

坪洲環島行












































坪洲在港島以西,是個呈「凹」形的離島,人口約有七至八千人,相比長洲寧靜得多,走在海邊,碰到的人不太多,居民也悠閒,海風撲面很舒服。環島遊一圈約 公里,最高點也只有 98 米既手指山,幾乎全石屎路很易行,島上都有些食肆、茶餐廳、茶樓及超市等等,行完歎埋下午茶才乘船離開,「慢活」遊一天也不錯!

1 站:經仙姊廟、大利島沙灘賞烏龜石

下船後我們逆時針走,經過市政大廈,便看到右邊一條大直路沿海邊伸出去,海風呼呼吹來好舒暢。經仙姊廟沿路行,過了大橋到大利島沙灘邊走走,欣賞烏龜石、岩石、石砌成心形,亦見有人在釣魚,景色怡人。

2 站:釣魚公石、史諾比石、東灣、登上手指山 、天涯海角亭

沿坪愉徑岸邊行,見到海邊的釣魚公石及史諾比石,再行到東灣,途經龍母廟,然後接上林蔭路,登上 98 米高既手指山,約有 355 級樓梯,在山頂鳳萍亭休息吓,在最高點遠眺,特別開揚可環顧周邊島嶼。在另一方面落山,前往天涯海角亭,遠眺周邊的交椅洲、周公島、喜靈洲等,還可望到愉景灣、迪士尼呢!

3 站:漫步家樂徑 、享受小島寧靜

接著行石屎路既家樂徑,途經坪洲紀念花園,再落是南灣新村居民的家,部分牆身有可愛塗鴉;也停泊了很多小艇、單車等等,仲有學校,消防局及郵局。近碼頭有天后廟,如有時間,可到碼頭附近的食肆幫襯,有蝦多士、茶粿、炸番薯餅小食等等,任君選擇,再返回碼頭乘船離開,坪洲環島行一圈,一般大約行 3-4 小時,連休息及拍照,小島風情,有山有海,感受民風,路平易走,是適宜漫步欣賞既離島啊。

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 第日返港,有機會去行吓囉,有好多人來港旅遊,都會去離島或行山呀!😉

      刪除
  2. 我也未去過坪洲,風景一流,感覺平靜又舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都係第一次去環島行,上埋手指山行山,周圍都係好易行,景色不錯架!↖(^ω^)↗

      刪除
  3. 坪洲,N年前去過一次,咁妳有無試出名既蝦多士﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日行完,有搵果間舖,但佢無開門,我地去左間有開茶餐廳食麵咋!😛

      刪除
  4. 遲啲可能都同朋友去一趟 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 好行,在手指山頂上,見有人玩航拍,啱晒你啦!😄

      刪除
  5. 回覆
    1. 我與朋友們係星期一去,佢係好舒服既離島,不似長洲人迫人囉!🤓

      刪除
  6. 坪洲現在真的熱鬧了不少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,因為多了好多人行山,其他離島太多人,坪洲比較寧靜,行得幾舒服,有山有海,景色不錯呀!(ˉ(∞)ˉ)

      刪除
  7. Hi, Winnie (•‿•) 炮仗花開得好靚, 艷麗奪目, 人都變開心晒 。^‿^。

    回覆刪除
    回覆
    1. 春暖花開,周圍見好多靚靚花都已開放了!(^ω^)

      刪除
  8. 我記得坪洲是沒有直航船的, 只有某幾班長洲航綫經坪洲, 所以我只去過一次而矣!
    Winnie 你迼輯相片很美, 我特別欣賞相片#8. 11. 14. 15. 19.27. 26. 37.
    [鳳萍亭]有點似長洲的[思親亭], 我己30多年無去長洲了, 未知[思親亭]是否依還在?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在中環有直航船到架, 快船 25分鐘,普通船 40分鐘到, 都好方便呀! (^∇^)

      刪除
  9. Hi, Winnie (•‿•) 元宵節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 話咁快元宵節都過晒, 謝謝你! o(^▽^)o

      刪除
  10. 咁犀利嘅,啲相睇出來無乜人,但我估應該唔少人去離島行下架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坪洲係比較寧靜既小島, 我地平日去, 都好幾多人去環島及上山行嘅! (ʘ‿ʘ)

      刪除
  11. 喜歡大自然的朋友,相信坪洲都很適合遊逛……

    回覆刪除
  12. 去年中去過坪洲一次,只在碼頭一帶行吓、食吓、坐吓,消磨了一個下午,下次要參考你的路線行吓先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢行, 抖吓, 環島行都唔辛苦嘅! (ʘ‿ʘ)

      刪除
  13. Winnie妳好,很久冇嚟探妳喇請諒啊,呢個坪洲環島遊的確唔錯啊,

    回覆刪除
  14. 坪洲好靚呀!~家下暖咗~行下咁幾好呢~!

    回覆刪除
  15. 呢度真係好好行,我都好中意呢度.

    回覆刪除