2021年2月10日星期三

椰汁棗皇糕
































農曆新年又到啦!又係做糕既時候啦,今次整個椰汁棗皇糕,糕糕好 Q 彈不黏牙,紅棗味重而香,唔難做嘅,我做了一層紅棗、一層椰汁、再一層紅棗,做三層比較分明,感覺會靚點,祝大家牛年快樂,身體健康,如意順景。

材料 : 7-8 吋圓模)
紅棗層 :

紅棗(去核) 250g
750ml
木薯粉 150g
糯米粉 30g
馬蹄粉 20g
片糖 120g (或片糖 95g及黑糖 25g)

椰汁層 :
椰汁 150ml
55ml
木薯粉 90g
砂糖 60g


做法:
1) 紅棗去核,放入 750ml 水,加入紅棗煮滾,收中細火加蓋煲約 20 分鐘,之後壓爛紅棗,熄火焗約 45 分鐘。

2) 用網篩壓出棗蓉,隔出 450ml 的紅棗蓉水備用。

3) 450ml 的紅棗水加入片糖,以小火煮到糖溶化,放涼備用。

4) 椰汁、水、砂糖加入煲內,以小火煮到糖溶化,放涼備用。

5) 兩款材料的粉類,分別過篩入 2 個碗內,逐少分別加入放涼了的椰汁和紅棗汁,一面攪拌直至濃稠少粉粒,再過篩。

6) 鍋煲滾水,蒸糕模將 1/2 紅棗粉漿拌勻倒入,中大火隔水蒸15 分鐘。

7) 第二層加入椰汁粉漿拌勻倒入,蒸 15 分鐘。

8) 第三層加入 1/2 紅棗粉漿拌勻倒入,最後層要蒸 30 分鐘,用牙籤插入糕身,如沒有粉漿黏著,表示已熟透。

9) 放涼後,需冷藏約一天,脫模後可切件,蒸至軟身即可食用。

29 則留言:

  1. 回覆
    1. 我用了片糖加黑糖做,會深色啲靚啲囉!😛

      刪除
  2. 回覆
    1. Q 彈唔黏牙,叮熱食已可以,唔使煎咁熱氣囉,牛年快樂!🙂

      刪除
  3. Hi, Winnie, 形狀都多彩多姿喎 👍 拜個早年 : 祝牛年進步(•‿•)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,新年都要靚靚哋嘅,也祝你新年快樂!😊

      刪除
  4. Win.nie, 椰汁棗皇糕好吸引。恭祝牛年精神爽利, 事事稱心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔使煎,叮熱就好軟熟,好味,祝你牛年進步,健康如意!🤓

      刪除
  5. wow!!! 好靚呀,你用咁多紅棗,一定好香喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,紅棗味香濃,我壓剩既紅棗渣再用來煲水飲,都好甜,唔好嘥呀!😋

      刪除
  6. 個糕滑嘟嘟,層次分明,好靚呀,真係花咗好多心機同時間呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係想層次分明靚啲,所以做三層囉!😜

      刪除
  7. 你好有心機呀!~~我喺利園買現貨~因為我懶~!

    回覆刪除
  8. 整得好靚呀💗祝大家新年身體健康, 大吉大利, 笑口常開🥰

    回覆刪除
  9. 好想吃, 你開店告訴我, 哈!
    祝你春節愉快, 萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我只係玩玩吓啫,新年快樂!(^∇^)

      刪除
  10. “椰汁棗皇糕”有那麼多的紅棗汁,再加上椰汁,當然是十分好味道了。
    牛年已至,新春伊始,祝翠兒新春愉快,平安好運,闔府慶吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係要咁多紅棗,味道才夠濃郁,新年快樂!(⌒o⌒)

      刪除
    2. 年近歲晚,祝 win-win夫人新年快樂 ! 平安好運 !

      刪除
  11. 拜年啦! Winnie (•‿•) ㊗️ 牛年如意喜迎新春! 美滿幸福 ! 祝福 ❗️ 祝福 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財,祝你牛年心想事成,順景如意,身體健康!🎉😉

      刪除
  12. 你整嘅糕好精緻好靚!睇見都想食,今年外母比咗一個年糕和一個蘿蔔糕我,咁我就懶得去整嘞...(•‿•)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他糕糕我都有做過,試做吓棗皇糕,唔使煎,叮熱就得啦,真的好好味!😜

      刪除
  13. 做得好靚!紅棗糕一定好香甜。

    回覆刪除
  14. 專業創作🍮!新春快乐💝

    回覆刪除
  15. Thank you Winnie! I tried this today, every one in the family loved it and it's very yummy!! Thanks for sharing!

    回覆刪除