2018年1月3日星期三

懷舊夾餅 (曼煎糕)




























懷舊既夾餅,香港已買少見少,極少見有售賣,所以好多人想食就要自己整,其實做法都好簡單易做,我都來試做一吓,效果都可以啦,否則要去星馬一帶食啦,但佢地既餡料就略有不同,比較豐富啊!

2 件材料:
麵粉 165 g 
水或牛奶 200 ml
細雞蛋 2
酵母 1/2 茶匙
梳打粉 1/3 茶匙
40 g

餡料 :
炒香花生碎 30 g
砂糖 30 g

做法 :
1.
  
首先把雞蛋和糖放入牛奶或水中,攪拌均勻讓糖溶化,然後加入已過篩的麵粉、梳打粉及酵母。

2.  將所有材料
完全攪拌均勻後,用保鮮紙蓋住,讓麵糊靜置發
 30 分鐘備用。

3.  
用中小火燒熱不沾平底鍋,加入微量食油,可用廚房紙掃勻,然後倒一半麵糊入鍋中推開成圓形,加蓋用小火煎約  1-2  分鐘,開蓋見到表面上有小窿窿仔,用牙籤試吓是否已熟。

4.
  上色而且帶脆脆就可以取出,灑上砂糖及花生碎 (喜歡可抹上少許的牛油),對摺切開,就大功告成了,取出趁熱食用。


29 則留言:

  1. 我淨係鐘意食個皮,饀我覺得太甜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,咁都得,塊皮係無咩味噃!^o^

      刪除
    2. 哈哈,我今次用牛奶做,都有點奶香嘅!(^▽^)

      刪除
  2. 好懷舊呀!我已經好耐冇食啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,好難買到,所以就要自己整囉!^ω^

      刪除
  3. 🎆祝福2Ѽ18大家╠╣aΡpy🎇
    ♦*。。☾好友🌜晚安☁・。。゚๑🌛
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯✨
    ╭───────╮☆
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯★
      O🌟
       o❉♬
     .∧_∧・。。゚♫♩
     ( ・ω・ )*♪
     |⊃/(___◇۩۞۩ഐ
    /└-(____/✾❦•ೋგஜ⊹
    眨吓眼時間過得好快又週四喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂,起身食野啦,掛住瞓....^o^

      刪除
    2. ♦*。。☾好友🌜晚安☁・。。゚๑🌛
         ╭───────╮✬
         │瞓覺豬呢💤│
         ╰───────╯✨
      ╭───────╮☆
      │甜夢安睡💤│
      ╰───────╯★
        O🌟
         o❉♬
       .∧_∧・。。゚♫♩
       ( ・ω・ )*♪
       |⊃/(___◇۩۞۩ഐ
      /└-(____/✾•ೋგஜ⊹
      眨吓眼時間過得好快又週末嚟

      刪除
  4. 呢種夾餅我細路仔時吃過,不過係用好大個煎鍋來煎,都幾貴呀…要兩毫子一件!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小販用大個煎鍋煎,感覺好似脆點及香口d,但香港好似失傳了啊!ヘ(^_^)ヘ

      刪除
  5. 我已經好耐冇食啦,我要望餅止饑喔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 兒時既懷舊食品, 現在已買少見少了, 大家都太耐無食了, 所以要自家整囉! ( ・ω・ )

      刪除
  6. 新年快樂呀,

    這個40年了, 以前街邊成日有買, 不過, 後來人們嫌佢買唔到太多錢, 又功夫多, 就無人賣了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,小時候既懷舊食品會漸漸地失傳,好多谷友都話三十幾年無食過了,所以好多人自家做,我都試吓整啫!(⌒o⌒)

      刪除
  7. 已經試左,但個底晤ok,請問有無秘訣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你慢慢地煎,要出現小窿仔,乾身就熟,唔會濕呀!有谷友跟我咁做,都是成功呀!

      刪除
  8. 我未食過呀!不過就咁睇都好吸引呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,妳年輕囉,呢隻夾餅係我地小時候既街頭食品,好似現在既雞蛋仔咁賣,現已好難見有得賣,澳門好似仲有售喎!^o^

      刪除
  9. 這懷舊夾餅在市面上很難食得到、曉得自己做認真有口福了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,買唔到既,自家做都好易嘅!~(^з^)-♡

      刪除
  10. 回覆
    1. 這是懷舊既夾餅,市面上好少見有售了! (^з^)

      刪除
  11. 我們叫"麥仔煎"內有包花生和紅豆二種 包花生+糖漿的好吃

    回覆刪除
  12. 好像幾近年前係店舖都見到有得買,而家就絕跡左囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現比較少見了,所以想食就自己整囉,哈

      刪除