2013年9月16日星期一

2013 的中秋









   






中秋節,是僅次於春節的第二大傳統節日,中秋之夜,古人把圓月視為團圓的象徵,因此稱八月十五為"團圓節"。古往今來,人們常用"月圓""月缺"來形容"悲歡離合"、客居他鄉的遊子,更是以月來寄託深情。
「月光光...照地堂」,中國人非常重視的中秋節即將來臨,每年康文署均會舉辦中秋綵燈晚會,讓一家大,知己良朋,在明月花燈下細味團圓美滿的時光和拍照念,有興趣既朋友們可去趁吓熱鬧祝大家中秋節快樂!
 
市區中秋綵燈會 日期: 2013919 (星期四) 農曆八月十五 時間: 8:00 pm - 11:00 pm 地點: 維多利亞公園
 
新界東中秋綵燈會 日期: 920 (星期五) 時間: 7:30 pm - 10:30 pm 地點: 沙田公園
 
新界西中秋綵燈會 日期: 921 (星期六) 時間: 7:30 pm - 10:30 pm 地點: 屯門公園
 
市區及新界區綵燈會場內的綵燈展分別於914-22日及918-101日開放供遊人觀賞。





48 則留言:

  1. 。.♬。.❉:。&*░中░秋░節░快░樂░。.♪°\(◕ヮ◕)/謝謝分享

    回覆刪除
  2. 哈哈, 咁快手呀妳, 妳那處無這個留言框位呀!(◕ヮ◕)

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在去我處...看下有冇留言框位呀\(*⌒▽⌒*)/

      刪除
    2. 你不是在我回應下面...按回覆...我不知你有回覆\(。◕‿◠。)/

      刪除
    3. 按乜都無用,跟本就冇留言框位,我淨係睇到,得個開心萬事得框,按唔郁呀, 點解妳唔同我們的留言框位既?

      刪除
    4. Win Win,我在神鳳的Blog,拉到最下我看見留言位的。

      刪除
  3. Winnie~ 早晨!
    祝中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 倆位好~午安,我個版面配置.整下休息下唔去邊樹..唉
      教路呀

      刪除
    2. 潮潮,舊歌係較好聽呀,白白,我都係不停在佢既功能設定中試架,慢慢就會學識點搞囉

      刪除
    3. http://rolandlam2013.blogspot.hk/
      我的專頁..

      刪除
  4. ♡║中║║秋║║節║║快║║樂║♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      ✿ღ¸.*”˜ƸӜƷ˜”*★•.•★*”˜ƸӜƷ˜”*°¸ღ✿
      ❀░H░A░P░P░ Y ░D░A░Y░❀
      .★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★¨¨˜”°º★.

      刪除
  5. 夫人早晨,我黎i睇月餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 淨係睇, 無得食喎, 不過我都不喜歡食月餅呀!

      刪除
    2. 二位好友~~午安好!
      中秋節快樂!

      刪除
  6. winwin,如果copy過來的他日都會斷link, 你還會做嗎! 但輕鬆搬又久久冇0回音,我效棄喇! 到昤再寫新的.
    。.♬。.❉:。&*祝░中░秋░節░快░樂░。.♪°!

    回覆刪除
  7. 嗚嗚, 我不懂得add 網友呀, 你教我啦。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋山, 妳又改名呀, 我都係試探摸索中咋...

      刪除
    2. 不是呀! 加入google plus 後,自動被改名呀!

      刪除
    3. 小A,在標題是可以改名,我現在開始使用「追蹤」看看是否容易找到大家的新博文?

      刪除
  8. Win Win,第一次來探新居...好靚啊!...同從前冇咩分別(一樣咁正!)...你如何在側欄加上動圖架?...

    回覆刪除
    回覆
    1. 入 blogger 頁中, 我的網誌左手邊向下搵, 按版面配置中, 編輯, 插入妳自選既圖案既HTML, 排位可搬上搬落掉來掉去都得, 同 Y blog 差不多做法啫, 我專登裝修得同舊屋差不多, 有親切感嘛!

      刪除
    2. 夫人、欣欣:中秋節快樂啊!

      刪除
  9. 中秋有咩節目呀妳! ★★★☾☾☾☾★★★

    回覆刪除
  10. ♡║中║║秋║║節║║快║║樂║♡

    回覆刪除
    回覆
    1. ┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
      ┃祝福┃┃中秋┃┃吉祥┃┃美滿┃┃快樂┃
      ┃佳節┃┃月圓┃┃如意┃┃幸福┃┃開心┃
      ┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛

      刪除
  11. 大家都玩得開開心心啦!(*^﹏^*)

    回覆刪除
  12. 夫人你有乜好節目呀?預祝你中秋快樂.

    回覆刪除
    回覆
    1. ┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓♥(\ /)
      ┠中┠┨秋┠┨節┠┠快┨┠樂┨ღ( . .)ღ
      ┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛c(”)(”)

      刪除
  13. 好有節日氣氛呀,中秋節快樂!

    回覆刪除
  14. ★....∵* **::∴祝福你○☆::∴∵...* *★
    ┊☆┊┊┊┊┊┊┊┊┊☆平安★
    ┊┊┊┊┊☆┊┊┊┊☆喜樂★
    ┊┊☆┊┊┊┊┊☆天天★
    ☆┊┊┊┊┊☆健康★
    ┊┊┊┊☆心靈★
    ☆舒暢★.•*¨`*•(。◕‿◕。)

    回覆刪除
  15. 大家都開心過中秋呀!↖(^▽^)↗

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. ┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
      ┃祝福┃┃中秋┃┃吉祥┃┃美滿┃┃快樂┃
      ┃佳節┃┃月圓┃┃如意┃┃幸福┃┃開心┃
      ┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛

      刪除
  17. 你好! 我有留言板,有其他網友留言啊! 我已經add 你的啦。留言是公開的啊!!你試一試啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個叫亞奇來舊 blog 私人留言, 話妳係老妖秋山,幾十歲扮後生呀, 仲俾埋條link 有妳既相架, 佢與妳有愁咩?

      刪除
  18. 我加入google plus 呀! 你有沒有呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未識用晒呢度既野呀, 仲要慢慢摸索呀!

      刪除
  19. 回覆
    1. 唉, 等你好耐啦, 快快出關寫詩配相呀, 我等住和你架!

      刪除
  20. 我都來探訪你呀!新屋整得幾靚,叻叻呀,,

    回覆刪除
  21. WinWin 午安,你這一篇文章一定是從舊Yahoo Blog複製過來的,因為一按圖片會走返去Yahoo Blog的..聽聞這樣的連結一旦十二月Yahoo消失後文章也會消失(唔知係唔係真)...所以試試取消連結可能會好D...但亦不敢保證(做定安全少少)...Candy已教了我一個解決方法...你亦不妨試試看!

    1. 把copy的文章放入撰寫新文章的空格內
    2. 把文章全部highlight
    3. 按上面工具列的「連結」>>彈出視窗>>按下面的「取消」
    4. 再按工具列上過少少的「Tx」移除格式掣
    5. 再多按「連結」一次>>再彈出視窗>>按下面的「取消」
    6. 做完這些步驟可以「儲存」後然後「發表」...
    7. 假若是修改番之前有連結的文章就照做...最後按「更新」
    8. 檢視日誌....應該按圖片後不會再返回舊Blog的...

    ***記住把全篇舊文highlight哂, 才去按「連結」出來後...再去下面按取消就ok喇!
    有時會失效的, 一見按取消後, 成篇稿變咗「藍字有底線」咁就要再全部highlight>然後去頂行工具靠右尾處搵出有個「Tx」按下, 此制等於(取消所有格式重新編排)>然後再去做(取消連結)一次, 咁再編排你的意欲, 喺煩了少少, 但咁到一清二楚啊!!!

    回覆刪除