2013年9月8日星期日

此刻再重聚




分隔线素材◆星星系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客 分隔线素材◆星星系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客

大商家話要拆樓,迫遷呀,我响佢度間屋都住了七年,各人都要搬走喎,何處是吾家呢?自從Yahoo 突然宣佈會關閉經營多年的 Yahoo Blog,Yahoo Blog 用户們感到煩惱憂心。除擔心文章、資料會流失之外,最捨不得是與傾談多年既 blog 友要各散東西,更對另一新平台抱有疑慮。自Yahoo 宣佈搬遷指示後,有三種方案提供了,均不能令各Yahoo Blog 用户感到滿意呀。 

現在大部分網友首先是選擇了 blogspot 這裡,作為重新開始,因這兒是較為接近 Y blog ,佢既感覺就是像最初使用的 Yahoo Blog 一樣。可以自訂頁面、背景顏色、文字顏色等均可以轉換。惟一美中不足的是,文章分類不能按順序排列。不過,大家還是在摸索的階段中,看以後會有沒有解決的新方法啊,此刻大家又可再重聚了!

分隔线素材◆星星系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客 分隔线素材◆星星系列◆ - Q仔 - Q仔*网易博客 

 

40 則留言:

  1. 初到貴境,好不習慣, 要慢慢適應啦!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 新地方, 搞到一頭煙呀! ( ̄▽ ̄)

      刪除
  3. Hi, 你好呀..我是nana呀...還記得我嗎?
    這個版面真係睇得好唔習慣, 有排適應呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. win win: 我忘了問,我在哪裡可以知道你有回覆留言給我呀?

      刪除
    2. Nana, 哈哈, 我都唔知呀, 仲係一頭煙呀!

      刪除
  4. win win 夫人, 你好呀 ~ 新地方真係要慢慢適應 ~ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我裝修得同舊網差不多, 要懷念 Y blog 呀! Ƹ̵̡Ӝ̵̨

      刪除
    2. 我都係呀, 用番d舊圖 

      刪除
    3. 我都係呀, 用番d舊圖 

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈, 對新地方不認識點用, 都摸了多天, 要不停試及改, 其實好煩呀!(•﹏•)

      刪除
  6. 夫人早晨~如何搬呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳入blogger,我的網誌, 左下方找設定, 基本, 找網誌網址那行, 如有舊的網址,按編輯,改自己喜歡的,如無人用緊, 佢會比妳轉的,但不要成日改囉, 否則常要通知網友就好煩囉....( ̄▽ ̄)

      刪除
  7. 回覆
    1. 潮潮, 我將 blogger 之前網址, 改為現較貼切我之前既網名, 我裝修到新屋同這舊屋差不多, 等自己及大家有親切感呀! 你都改了啦, 不想再做夫人了, 人地真的以為我係 XX 夫人信箱, 常要為人解答問題, 我唔得閒呀!

      刪除
    2. 係喎!初初我都以為妳是乜乜夫人..後期先知道妳的文章是益智..仲好正添。

      刪除
    3. 但厘間大屋無私人留言..細屋有喎^^

      刪除
    4. 哈哈, 我最初在網中,常為年輕男仔, 解答感情問題架, 呢度係啦, 留言日期先後次序, 又不好囉, 用住先呀, 想傾密偈, 要在出面啦...ll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|ll

      刪除
  8. Won win 夫人,你好,裝修很漂亮,我在blogger, 還一頭霧水,有排搞。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 靚芒您好,係呀, 我對新境都係一頭煙, 慢慢試了多天才識得搞呀, 我裝修到新屋同這舊屋差不多, 等自己及大家有親切感呀!

      刪除
  9. WIN夫人, 謝謝去我的新家探我, 好多人搬完家都不習慣, 慢慢黎呀!!! 希望你住得愉快.

    回覆刪除
    回覆
    1. 盈蝶, 歡迎妳到訪, 初入住, 好多野都未適應呀, 是試驗寫吓野睇點用先, 我未搬架!

      刪除
  10. win win早晨呀!!!包青天來探您呀!

    回覆刪除
  11. 遲來的探訪,你終於入伙啦,你看你...整到咁靚,我一點也不懂,摸到現在仲未搞得掂...有點妒忌你添....哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 試寫吓先, 都摸索好耐呀, 好難才整到同舊屋裝修差不多呀, 咁有點親切感囉....

      刪除
  12. 回覆
    1. Hi, 妳係 Linda, 開心又多一位相認冒朋友啦!\(◕ε⌒* )/

      刪除
  13. winwin夫人、大家都被病虎拋棄、能在這裡重遇已經得不錯喇!相信大家都要花點時間去適應這個新家呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 域兄, 個個拉大隊過晒來這裡呀!

      刪除
  14. 我的第二個新家:http://balycmseseacry.blogspot.hk/
    我已經成功把全部文章和留言搬去eblogger, 不用抄貼..歡迎關注我成為你的朋友.

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好, 我去過妳新居了, 要搬去隨意窩先, 再隨意窩搬到 eblogger, 好似好煩咁噃!(◔▽◔)

      刪除
  15. 哈哈哈, 來踩場先, 你好呀.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, JJ 你咁快手呀, 加不到你在我的社交圈內呀!

      刪除
  16. hihi報道啦終於! : ) 秋山呀

    回覆刪除