2011年7月21日星期四

流浮山與妙法寺遊

     
     








































    星期天有網友邀請,參加了一個吹水同鄉會主辦既非常超值既一天遊,我仲帶了一位朋友去,8架車共四百幾人好犀利喎,集合後,浩浩蕩蕩一齊向元朗出發,第一站係[壽桃牌]麵食展覽館,睇完介紹佢既歷史來由,開始購麵,價錢抵好多喎,大家都滿載上車,跟住去[生活源]平價日常食及用品購物,位於工廠大廈上,現都幾流行樓上舖,當然比街舖平點啦,我地都買了些洗頭護髮及護膚品啊。
     
    跟住前往流浮山食海鮮餐,食完指定動作就係行吓那條海產街,好耐無來囉,太多嘢賣,我同朋友都買了最出名有蠔味既蠔油及少許乾貨,之後坐車去[恆香]餅家整餅工場,睇吓工友們點樣做亞茂,睇完仲每人派一個新鮮出爐既老婆餅,就近中秋,所以仲有月餅試食,真係好飽啊,當然又係購餅食時間啦,但我無買喎;到了最後一站,係屯門既[妙法寺],已好久無來了,乜原來在隔離起多了一座同舊址截然不同風格既[新妙法寺]。
     
    睇資料話籌建逾十年,耗資近二億元在屯門藍地{新妙法寺綜合大樓},2010年3月開光,10月開放,外型獨特,採用環保理念建築,外型正面像菩薩頂帽、側面像玻璃蓮花,大樓共分七層,第七層是佛殿;第六層是圖書館及教室;第五層是禪修房間;第三層是大禮堂;而因大禮堂樓層高,沒有第四層;第二層及第一層分別是辦公室及停車場。實際得六層,並有升降機,整座建築物沒有金碧輝煌的瓦頂,用上現代材料如鋼架為結構,外牆用光滑的微晶石,階梯下仲有多種顏色好靚既睡蓮池,還有花草樹木如菩提樹、羅漢松、無憂樹、心經樹等等,影友拍攝又多點新題材,這處成為屯門區新地標及旅遊觀光熱點,大家有機會可到新舊妙法寺行吓,就算不是參神拜佛,也內進觀賞一吓佢既壁畫,雖然新、舊妙法寺有點格格不入,睇睇佢既環保理念既設計,在頂層十分清涼,亦可遠眺青山及周邊景色都唔錯,我地參觀完要回程,結束這一天超抵,又食又拎既遊玩啦!

     
     
    (這是在 Yahoo blog 的舊作)
     
    

沒有留言:

發佈留言