2021年7月29日星期四

朱古力及抹茶麻糬曲奇

 






















韓國的零食一向深受大家歡迎,前排流行的必定是朱古力麻糬曲奇,香濃朱古力曲奇包住煙煙韌韌麻糬內餡,外脆內軟令人一試難忘,今次試做多一款抹茶口味,自家做要盡快食,因內裡沒有任何添加物質呀。

麻糬曲奇  ( 16塊 )

麻糬材料:
糯米粉  60g
砂糖  15g
牛奶  80g
無鹽牛油  10g

曲奇材料:
無鹽牛油  80g
黑糖  40g
砂糖  20g
  1/4  茶匙
雞蛋  1 隻
中筋麵粉  120g
無糖可可粉  9g
抹茶粉  9g
泡打粉  1/4  茶匙
朱古力釘  20g

做法:
1. 將糯米粉,砂糖和牛奶,加入牛油混合,放在一個小鍋中,用保鮮紙蓋面中小火將其蒸煮成團,蒸約 18-20 分鐘。

2. 取出拌勻攪鬆成團,放涼。

3. 用打蛋器將牛油、黑糖、砂糖混合在一起拌勻,然後打入雞蛋拌勻。

4. 篩入中筋麵粉,泡打粉拌勻,分成兩份,一份加可可粉,一份加抹茶粉。

5. 麻糬及曲奇麵團,入雪櫃冷卻 1-2 小時。

6. 將曲奇麵團和麻糬取出,平均分為 16 小份,滾成小球。

7. 麻糬小球,包裹在曲奇麵團中央,滾圓按扁,面加入朱古力釘,放入盆,入雪櫃約 15-20 分鐘定型。

8. 180°C 烤焗 12-14 分鐘,完成了。

28 則留言:

  1. 哈囉 Winnie ❤(。◕‿-。)❤ 謝謝分享 👍
    抹茶紅豆麻糬食得多, 抹茶麻糬曲奇未食過呀! (•‿•)
    朱古力麻糬曲奇一定好好食 😋😋😋

    回覆刪除
  2. 看見你的曲奇我即流口水, 沒有任何添加物質便安心多食幾個。

    回覆刪除
  3. 自家制作,想要咩味道都得,唔駛出街買,慳好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,自家做,係可以多啲變化嘅!(⌒o⌒)

      刪除
  4. 係呀係呀,真係好興,連呢邊都有賣,當然唔及妳自家製咁正啦😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都流行左一排,到現在才試整啫!😉

      刪除
  5. 我喜歡食曲奇也喜歡麻糬,但我從不吃朱古力,看來要改造一下了....哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做了這兩款,有抹茶味,不是朱古力呀!(^ω^)

      刪除
  6. 吃過麻糬麵包和麻糬雞蛋仔,麻糬曲奇這構思真是新穎和有創意🥯🍘🧇🧆

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻糬係煙煙韌韌,配外脆曲奇,都幾得意嘅!(ˉ(∞)ˉ)

      刪除
  7. 回覆
    1. 係咩,外脆內軟,煙煙韌韌咁囉!😛

      刪除
  8. 哎呀﹗我這幾天在閱讀清單內收吾到各位出網誌,完全空白話訂閱無人有出新網誌,我要每位入去睇呀>_<請問你們有無此情況?麻糬曲奇好食呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我無留意呀,好食與否要睇個人喜歡嘅!(ˉ(∞)ˉ)

      刪除
  9. 整得好靚,煙煙韌韌一定好好味😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲焗到爆裂了,中間粒麻糬脹卜卜咁,樣子唔多美,哈哈!😄

      刪除
  10. 回覆
    1. 哈,其實都易整嘅,可以試吓做呀!😜

      刪除
  11. 香脆煙韌共冶一爐好吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家做呢款餅,要快啲食,好容易唔脆,因無任何添加劑!😛

      刪除
  12. 見到都想吃, 同外面店舖一樣咁靚。
    近日我都買左一合麻糬朱古力曲奇, 中間煙煙韌韌,都几好吃。

    回覆刪除
  13. Winnie晚上好,如果找不到我,可上這個網址https://cherryscamera.blogspot.com/

    回覆刪除
  14. 質感看落很似小蛋糕?!!是黏黏軟軟嗎?!!
    時時想問抹茶粉邊度有得買呢?!!

    回覆刪除