2020年9月1日星期二

AF 氣炸脆皮燒腩仔



























好多人都愛食港式既脆皮燒肉,由其是燒腩仔,好吃的地方就在爆皮,香酥脆口,以前是用焗爐做,現改用氣炸鍋,佢把多餘油脂都可逼出來,烤成的燒腩仔肉質軟嫩,連肥油部分也不會油膩,燒腩仔塊皮是卜卜脆又多肉汁,幾時想食既隨時可以自家做到啦。

材料:
連皮五花腩肉 400-500

醃料:
五香粉 1 茶匙
胡椒粉 1 茶匙
1 茶匙
砂糖少許 (可不加)
玫瑰露酒湯匙
粗鹽 半碗
白醋 少許


做法:
1)  五花腩肉,加薑、蔥、酒放入熱水中汆水約 10-15 分鐘,瀝乾之後,用廚房紙吸乾水份。

2)  用肉針插或叉在豬皮上插出小洞,然後翻轉,豬皮向下,肉厚可切一至兩刀,方便入味,然後把醃料,只抹勻在五花腩肉上,(不用蓋保鮮紙),放入雪櫃醃約至 4 小時或一晚。

3)  以錫紙包裹五花腩肉周圍,在豬皮位置掃上白醋,鋪上一層厚的粗鹽,放入已預熱氣炸鍋,以 180 度先烤焗 25 分鐘,可睇五花腩肉厚薄而調整時間。

4)  取出將豬皮上的粗鹽剷走,以 200 度再烤焗約 15-18 分鐘,令豬皮達致爆花脆皮效果。

5)  取出放置於室溫放涼,然後切件上碟,即可食用。

20 則留言:

  1. 出去買一條骨起碼過百蚊,自家制燒肉平靚正,不過功夫就要多啲﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,燒腩仔最貴,自家做平得多,個皮咯咯脆,出爐夠晒新鮮,買都無咁脆呀!

      刪除
  2. 我女女近日都買了個[氣炸煲]。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係好快捷方便嘅,大細咩 size 都有架!(•ω•)

      刪除
  3. 連燒肉都得,真有衝動想買翻個 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,佢整好多嘢都得架,整蛋糕麵包都得,俾焗爐快,好多現成懶人氣炸食品,隨時放入去氣炸就食得,超方便!(^▽^)

      刪除
  4. 我以前用光波爐燒過,幾好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我係用焗爐整燒肉,現在佢已被打入冷宮囉,哈哈!(◐∇◐)

      刪除
  5. 回覆
    1. 妳用焗爐或光波爐,一樣得,以前我都係用焗爐做,時間會耐啲囉!

      刪除
  6. 原來可以這個方法整, 我又試試先. 😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 與用焗爐做法一樣,氣炸時間都會快啲,以前我都係用焗爐整!(⌒o⌒)

      刪除
  7. 睇都覺得正!好多功夫,妳好好心機呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇就好多功夫咁,其實唔難嘅!(^ω^)

      刪除
  8. 回覆
    1. 以前用焗爐整,氣炸都係咁做,但快一點囉!

      刪除
  9. 我好鬼懶,通常都係去酒樓買就算數……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,而家好多人自家做,又脆又平好多呀!(⌒o⌒)

      刪除
  10. 回覆
    1. 哈,自家做新鮮,皮係好脆啊!(^ω^)

      刪除