2020年3月4日星期三

紅花及黃花風鈴木 (2020)
















































春天到了,百花正盛放,黃花風鈴木早已開放了,紅花風鈴木緊接著綻放登場,我也跟隨大家既腳步,踏上賞花之旅!
紅花風鈴木,又稱洋紅風鈴木,原產於南美洲,是一種新熱帶界的樹種,樹可高達30米,直徑可達1米多。

紅花風鈴木每年春天,待樹葉落盡後才綻放,花呈紫色或粉紅色,盛花期的紅花風鈴木,遠看像盛開的櫻花,只有走近細看才知,它與櫻花不同,花朵較大型態似喇叭,花開如一團團的粉紅繡球掛在樹上,花亦開得燦爛,遠看就似櫻花樹般美麗,吸引不少市民、攝影發燒友,特意前來觀賞及拍照。 

粉巔中心天橋,有三棵紅花風鈴木,是賞花最近焦點地,經網上報導後,賞花之人及拍友好多,十分熱鬧,這幾棵紅花風鈴木已燦爛開放了,一球球粉紅繡球般係好靚,值得去欣賞,影完走到附近既康樂公園逛逛,附近見有黃花金鈴木及木棉花都已綻放,紅花及黃花花期僅是十多天,要睇就把握時間去欣賞啦。

18 則留言:

  1. 花花好靚,天氣暖和,花開得特別燦爛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,春回大地紅花及黃花風鈴木,都開啦,仲有好多花,都燦爛地開了!(⌒o⌒)

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈,係呀咁靚,真係睇到唔想走啊!(◐∇◐*)

      刪除
  3. 希望疫情快完, 天氣熱和呢, 我希望可以回港來幫助消費, 幫手一同拉好香港經濟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都希望,經濟真的太差了,大家要加油呀!(⊙.⊙)

      刪除
  4. Winnie, 我上周六都去左粉嶺影, 有一棵謝謝D, 你几時影呀,好靚。
    粉紅色和黃色我都中意,見到都好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我三號去影嘅,有兩棵已開晒,另外最大果棵開得好燦爛,好密麻麻,黃花我在康樂公園果邊影嘅!

      刪除
  5. 三種花都拍得好靚呀 ! 原來是在粉嶺拍的。
    很可惜有一次在去粉嶺的車程上,塞車時見到一宗車禍,到現在都不大想乘車去那裡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳,花開地點,各有不同,可選擇去別處欣賞!

      刪除
    2. 有賴各位到處去拍照,我也有眼福了。

      刪除
    3. 花卉大家都喜歡去欣賞嘅! 🌺 🌹 💐

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀, 喜歡可去欣賞吓呀! 🌺 🌹 💐 🌿 ☘

      刪除
  7. 以前住粉嶺,都無為意粉嶺中心有咁多風鈴木,真是錯過了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦, 因為同一棵樹,每年都不一定會開咁燦爛既花, 所以無留意都唔出奇! (◑‿◐)

      刪除
  8. 粉花開得很密,令人心醉

    回覆刪除