2016年5月19日星期四

椰香斑蘭排包



















斑蘭葉既氣味獨特,清新芳香,通常會配合椰漿製作糕點及美食,令食物增添香味及清甜可口,如印尼斑蘭九層糕、斑蘭蛋糕、斑蘭椰香咖央醬等等,別具南洋風味,令人一試難忘,我都幾喜歡佢既氣味,今次用了斑蘭汁液做排包,再加入了椰漿做,令麵包更加香噴噴啦。

材料:

高筋粉 200g
椰漿 80g
牛奶 40g
牛油 / 植物油 10g
蛋漿 20g
吉士粉 15g
砂糖 45g
鹽 2g
速發酵母 3g
斑蘭葉 塊  (要增加顏色可加少許斑蘭香油)

做法:

1.  斑蘭葉洗淨後剪碎,加入少量清水用攪拌機打碎,隔渣取汁液約  4-5 湯匙)

2.  將全部材料及斑蘭汁加入拌勻無粉粒,(除油外) 搓勻無粉粒,再加入油搓至光滑。

3.  蓋上保鮮紙,第一次發酵約 45 分鐘。(天氣可能會影響發酵時間)

4.  麵糰分割成 等份,滾圓至光滑,蓋上保鮮紙,進行第二次發酵約 10 分鐘左右。

5.  將每個麵糰壓平,擀成長條型,焗盤底加入牛油紙,麵糰放入長或方型模中排好,進行第三次發酵約 50 分鐘。(發大約要 1-2 )

6.  預熱焗爐 180 度,麵糰包面掃上蛋漿,焗約 20 分鐘面金黃色即成,取出放涼可食用。


22 則留言:

  1. ♦・゚✬好友★。゚☆晚安☁☾
    ❥*¨❣╠╣aΡpy星期五❤¨*ღ
    唔該...我又要吃椰香斑蘭排包

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀::_962
      ❥*¨❣週日╠╣aΡpy喇喂❤ღ♥。゚♡

      刪除
    2. 食包, 包食飽, 呵呵! ::cc9142

      刪除
  2. 整得好睇,不過我從未吃過用班蘭做的排包,有機會我一定試試,謝謝分享!
    另,想問3g速發依士,因冇太輕的量器,所以如用茶匙作比,那可有多滿呢?而落多了依士又會否有影響?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你處有斑蘭葉賣嗎,茶匙係幾多,我要睇睇先話你知!

      刪除
    2. 我唔知有冇,但覺得未必有咯!

      刪除
    3. 你去賣泰國印尼什貨小店,睇吓有無囉!:-bd
        

      刪除
  3. 點解你D飽飽可以發得咁起, 我D就焗完出來變化石.....

    我都未聞過班蘭葉係乜味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 變化石,咁你一定未發得起呀,斑蘭葉係清香呀!

      刪除
  4. 見你整蛋糕多!你整面包同樣吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我懶搓粉糰囉, 平時多數用麵包機, 妳有了BB 女, 呢排都少整麵包喎! ::vv4045

      刪除
  5. 我都幾鍾意斑蘭既味道~正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 斑蘭既味道, 真係幾清香架! ::ww6080

      刪除
  6. Winnie :好香呀,整得好捧,一定好好味...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有姐, 都不錯嘅, 妳呢排好忙咩, 少見妳寫 blog 嘅....::uu7139

      刪除
  7. 哇,呢個包我超中意,但外面好似無得買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 排包,斑蘭蛋糕都有,斑蘭加椰漿整麵包,好似唔覺有,所以自己整囉!

      刪除