2016年1月28日星期四

生炒糯米飯 (玫瑰鍋版)






















天氣仍然是冷,都要繼續保暖,上回整過煲仔飯,今次又改變一吓材料,煮既係足料『生炒糯米飯』,亦是用玫瑰鍋來做,其實糯米飯我都係第一次整,仲要由生米炒到熟喎,試試先,用玫瑰鍋炒,不黐底容易處理是不錯呀,雖然炒到手軟,味道好鮮,又暖笠笠,當然都要配碟青菜就更完美啦。

材料 (大約 4 碗份量) :

糯米 2 膠嘜 (浸 4 小時以上)
臘腸 1 條 (切粒)
蝦乾  8-10 隻 (切粒)
小元貝 6-8 粒 (用熱水浸軟)
冬菇 4 隻 (浸軟切粒)
雞蛋 1 隻 (煎成蛋塊再切絲)
葱花及芫茜 少許
清雞湯及水 (適量)
煲仔飯醬油 (適量)


做法:

1) 先將切細既臘腸、蝦乾、元貝、冬菇、加少許魚露及紹酒爆香。

2) 玫瑰鍋周圍掃少許油,用中細火,放入浸透既糯米在鍋炒,見乾身就加少許清雞湯與浸過元貝、冬菇既水,切記不能一次過落太多水份,否則就會失去口感,不停炒及加入水份,炒大約 18分鐘後,放適量煲仔飯醬油,再炒及拌勻,可試試糯米熟的程度及味道。

3) 炒到糯米夠軟身,就可放入爆香了既臘腸、蝦乾、小元貝、冬菇材料,再炒多幾分鐘,可熄火加入蛋絲,灑上葱花及芫茜,玫瑰鍋冚蓋焗多數分鐘更理想,原煲上枱可保溫,食得啦。




28 則留言:

  1. 我超鍾意生炒糯米飯,就算明知有腳痛,都會忍唔住食多碗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,係好味, 但糯米比較滯, 都不適宜食得太多呀!::mm1963

      刪除
  2. 咁靚…你話第一次整都冇人信啦!
    而我的第一次就失敗咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對糯米飯係麻麻,所以從無整過,見人地咁整,咪試吓囉,原來自己落足料整,係好好味架,如兄你點樣失敗呀,黐晒底,定炒生米呀?

      刪除
    2. 哈哈….開頭我炒得好靚㗎,可能仲正過出面,冇黐底,但因為第一次做,冇想到啲糯米係黏黏硬硬,驚唔熟便落多啲水,咪煮到「成舊飯」咁咯!

      刪除
    3. 哦, 切記不能一次過落太多水份, 否則就會失去口感, 要不停手地炒, 及逐少加入水份,我有睇清楚做法架! 8-} :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 由生米炒到熟, 手都幾攰架, 哈 ::vv4045

      刪除
  4. 真係好心機,炒得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次做, 合格咁啦, 好味呀! ::cc4110

      刪除
  5. 回覆
    1. 自己整,真正係由生米炒到熟,炒到手都有點軟呀, 哈 ::vv4014
      外面賣既, 一定不會係生炒囉,用蒸法,快呀! ::kk3023

      刪除
  6. 嘩、呢款生炒個糯米飯真材實料、雖然做起來頗有難度、但食起來就認真和味喇!頂瓜瓜啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整喎,當然係落足料啦,唔難既,係炒到手軟啫,哈 ^~^

      刪除
  7. 回覆
    1. 你住既地方太寒冷呀,整吓呢味食都幾啱啊!*~*

      刪除
  8. 回覆
    1. Hi,你好,哈,稀客都俾我既,生炒糯米飯吸引到來, 勁呀! ::cc9137

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,天氣又凍啦,要保暖呀!^~^

      刪除
  10. Win Win 晚上好,
    糯米飯, 糯米雞, 糯米卷, 總之有糯米嘅我都啱,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 糯米咁吸引華兄呀, 咁...黑糯米你又啱唔啱呢....::uu7139

      刪除
  11. 冬天食食糯米飯~正!夠暖胃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但不能食得太多,較滯,對胃不太好呀!

      刪除
  12. 哇,好有水準!我好中意食生炒糯米飯!

    回覆刪除
  13. 新年裡, 相信你正為家人忙著最好的一切, 一切都是福.

    新春又臨到, 在這祝願WINNIE你, 新春大吉, 一年好過一年, 年年開心又健康, 在猴年裡, 事事如意(CCEU), 身體健康, 閤府安康, 財運兩旺, 福氣詳和.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,謝謝,我也祝JJ 你, 猴年萬事順利如意! ::mm1930

      刪除