2015年10月10日星期六

蔗糖多豆- 缽仔糕



























缽仔糕由細到大,相信大家都會食過,但街買既口感各有不同食法,有些仲唔多好食添,不如自己郁手試做啦,整好了試食,哈哈…又不錯喎,仲好食過街買既缽仔糕,多豆又 彈,不黐牙,亦不會太甜,我喜歡食黃色豆多嘅,自己整既當然會加多點紅豆做啦!

材料:  (約 6-10 )

粘米粉 100g
澄麵粉 20g
木薯粉 10g
 (泰國生粉)
片糖 1½ 塊
紅豆約半飯碗 (洗净,不用煲,預備 250ml 滾水,一齊放入保温真空壺中,起碼焗 小時,這步驟要先做,環保亦慳火,焗過既紅豆好快變淋,樣子較完整。)

做法:

1. 粘米粉、澄麵粉、木薯粉三種粉一齊過篩,加入 125ml 暖水,攪拌至平滑無粉粒。

2. 將焗了紅豆連保温壼內的水,煮約 15-2O 分鐘,放入 塊半片糖,試一試淋未,淋了就隔起紅豆。

3. 餘下的紅豆水,應只剩下 200ml 左右,所以要加多 100ml 水,變成 300ml 水。

4. 將這 300ml 水過篩隔渣,等約十分鐘放涼。

5. 紅豆水放涼了,分 次倒入白色粉漿拌勻。

6. 鑊加水煮滾,模裡面每個要掃上少許食油

7. 粉漿倒入在模中,平均放入些少紅豆先,用猛火蒸 20 至 22 分鐘當蒸至 分鐘時加入其餘的紅豆粒,再蒸多約 12 分鐘,完成了。

小貼士:

A. 紅豆粒如一次放晒入去蒸,會沉落在底部,面就睇不見有紅豆,所以要分兩段時間加入啦。

B. 蒸熟後要放涼約半小時,才用竹簽拮起,否則會容易爛開。

C. 如用碗仔蒸,時間要加多數分鐘才能熟透。



40 則留言:

  1. 我舒服好多。゚♦要抖多幾日先煮飯::kk3020
    有精神才天天回覆各位好友啦
    っˆヮˆ)っ・。.★齊齊星期日快樂喇喂✬
    大家☾º°¨✫good night 甜夢☁´•*◇Zzz

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳又病左咩, 天氣不定, 容易中招, 小心呀! ::_353

      刪除
    2. 剛好番些º°¨天氣轉涼º°¨我就容易中招又病左呢*¨`感冒囉
      我要抖多幾日先煮飯&上網回覆得哂大家
      食左藥就超眼瞓★º°¨✬好友☾º°¨✫甜夢安睡☁°♦::mm2412

      刪除
    3. 我前幾日都係, 感冒發燒又再咳, 好在今次睇既醫生, 食了兩次藥就無咩事啦, 天氣轉涼, 容易中招, 保重,多飲水!
      感冒

      刪除
    4. 醫生話我咳左個幾月°¨感冒唔清°¨所以天氣轉涼又中招囉
      大家都要保重°¨多飲水°¨抖多D啦°¨我吃飽飯又食藥了
      ★º°¨✬好友☾º°¨✫甜夢安睡☁°♦::mm2412

      刪除
    5. 咳得耐都好怕呀, 係人都驚左你啦! ::uu7139

      刪除
    6. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期二 ::vv4001
      - ҈ -•*¨¤❉*´¨⊹我起身嚟 ೋ✱。Ѽ◇。゚
      大家❤天天❤瞓得❤食得❤玩得❤開心萬事得
      ╔═══╗
      ║███║ ┈。゚*°•♩。♪.♬。•:。♫*。.•:。
      ║ (●) ┈♪▄ █ ♬ █ ▄ ♫ ♩ ♬ ♪ ♫ ♩♪
      ╚═══╝
      Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

      刪除
    7. 早呀,食妳既早點未呢,我食完晚餐啦!

      刪除
    8. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期四::oo2103
      今天我都唔想買鎹菜喇Ѽ◇。゚出門買包吃呢

      刪除
    9. 晚安啦, 妳仲未好番晒咩?? ::_353

      刪除
  2. 我要4個...ngng....唔好喇,一打啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,潔潔,妳好喜歡食缽仔糕既咩,妳可試整,好Q及彈牙呀!^~^

      刪除
  3. 如果我唔想一個個蒸,想用錫盆蒸完至切開一件件,咁唔知得唔得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如兄,缽仔糕係一個個蒸既,用大盆成盆蒸,就係變了紅豆糕囉,嘻嘻...*~*

      刪除
  4. 哈哈,這個紅豆砵仔糕我自己也識得整呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁叻叻,真係識整,俾來睇睇啦!

      刪除
    2. 咭咭,我係識整紅豆年糕㗎,所以我用碗仔蒸熟就會變成紅豆砵仔糕囉。。。

      刪除
    3. 吓,藍兄你咁都得,年糕又點同缽仔糕食法既呢......::vv4017

      刪除
    4. 材料不同,所以砵仔糕比較硬身,紅豆年糕用糯米所以比較軟身,萬變不離其宗,咭咭,對不對?

      刪除
    5. 年糕用糯米粉, 缽仔糕用粘米粉, 已經係唔同啦,對不對, 哈, 你果度無得賣呢, 返香港食啦!
      ::cc9147

      刪除
    6. 好呀!留返兩碗俾我呀,哈哈哈

      刪除
    7. 哦, 得啦, 你返香港話我知, 整夠20 碗仔都無問題啦! [-X :P

      刪除
    8. 嘩,20碗仔,那麼連飯也不用吃了!

      刪除
    9. 嘻嘻,俾你拎番美國慢慢嘆囉!*~*

      刪除
    10. 好主意。。。那有勞妳多整兩碗奶白紅豆砵仔糕,呵呵

      刪除
    11. 哈, 你一定好耐無食過啦, 香港周圍都有得賣, 但不好吃居多, 所以我都無買呀! ::kk3023

      刪除
  5. 回覆
    1. 係,我好耐無買來食,因依家出面賣既唔多好食嘅,自己整,原來好食得多呀!

      刪除
  6. 謝分享。想自家製很久了,可惜苦無食譜。有空即炮製。👍👍你的賣相很美,多豆,喜歡極了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己做都唔難嘅,好食過出面賣架!*~*

      刪除
  7. 嘩~我嘅兒時至愛呀!仲有馬豆糕都係!└(=^‥^=)┐

    回覆刪除
    回覆
    1. 兒時食既缽仔糕,好食過依家街賣果d喎,馬豆糕都好食,要加埋椰汁呀!

      刪除
    2. 睇見都想食, 同時配上柔和的音樂, 感覺很好, 謝謝妳每次介紹的美食分享.

      刪除
    3. 音樂要在電腦睇才聽到,我都好懶,無時常更換背景音樂歌曲,謝謝你既欣賞!^~^

      刪除
  8. 回覆
    1. 缽仔糕要多豆, 仲要係黃糖, 懷念兒時叫賣缽仔糕既伯伯呢.....::ee5169

      刪除
  9. 原來缽仔糕也很易做,節日快樂!

    回覆刪除