2014年11月3日星期一

七色彩虹芝士凍餅 (生日用)


































時間過得真係快,又係自己出手做生日蛋糕既時間到啦,好多款式既蛋糕都已做過了,有乜好搞作呢,就做個簡簡單單未整過,顏色多多既七色彩虹芝士凍餅,口感係淡淡既芝士清香及滑滑,加入檸檬汁不會太滯,我用草莓切成了一朵玫瑰花作裝飾,添增色彩,效果又不錯呀;在此也祝賀同月同日出生既兩位網友小女人及 Annie,及我妹夫,大家生日快樂,健康愉快,每日都開心幸福呀。

6-8 吋餅底材料: 消化餅 100g /淡牛油 35g
做法: 消化餅壓碎,加入溶牛油拌勻,壓在模中,蛋糕模可放入蛋糕咭紙在底,入雪櫃待用,做成餅底

芝士饀材料:
忌廉芝士 250g (預先放在室溫解凍)
淡忌廉 135g
牛奶 100g
砂糖 75g
魚膠粉 12g
檸檬汁 35g
45g
食用色素各少許

做法:
1. 忌廉芝士提前放在室温解凍,加砂糖打到滑身,再加牛奶拌勻
2. 淡忌廉用電動打蛋機打至6成左右企身,放回雪櫃備用
3. 魚膠粉加入 45g 水混合,熱水中座溶,加入檸檬汁拌勻待用
4. 23 拌勻,再加 1 攪成糊
5. 將糊分成 67,分別加入自己喜歡既不同颜色
6. 將糊逐隻颜色由中央點倒入餅底之中,或可拉花劃圖
7. 放入雪櫃,最少放三小時,取出,可在餅面加上其他裝飾,完成了。



30 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈,生日蛋糕,多數都會自家整呀!^~^

      刪除
  2. Win Win 午安,
    切開真係有七色彩虹喎,巧靚靚呀,

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我調配到有七種顏色,切開睇好靚呀,仲好滑滑!*~*

      刪除
  3. 回覆
    1. 芝士餅我全部係粉色,配上咁靚既棉花糖,不錯呢,妳唔食得,就送我用草莓整既玫瑰花俾妳食囉!

      刪除
  4. 黃昏好喇喂☁今天•・゚天氣得22度・゚轉涼好多呢::uu7123
    大家都要著多件衫呢¤*¨*齊齊時刻笑笑°身體健康最重要¤
    \( ◕ε ◕ )/我病了咁多日都頭痛眼花撩亂¤*¨上唔到網玩啦
    不過多多休息♥・゚*吃藥•☆瞓好多天・゚。現在好些呢*`♦
    我又來窩心錫錫又快樂抱抱平安喜樂每一天喇喂...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳病左咁多日,瞓到傻晒啦,take care !

      刪除
  5. 好靚,你真係好心機又好手藝

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 呢個網上食譜, 冇寫用幾多吋餅模, 我見那些材料不算大, 咪用6 吋模做囉, 點知落了第5 隻色時, 第一, 二隻色, 已被蓋住, 諗住慘啦, 自己既生日餅, 咁失敗了, 嘻嘻, 好彩脫模後, 效果又不錯呀, 切開仲幾靚添, 用8 吋模, 面寬闊每隻色會明顯睇到呀! <:-P

      刪除
  6. 呢個蛋糕靚到好似彩虹咁、真係人見人愛、好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未整過, 分咁多顏色既凍餅架, 幾好玩, 又幾靚, 又滑嘟嘟呀! ::vv4015

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈, 謝謝你讚賞, 我做俾自己既生日餅, , 其實我用錯了較細既餅模, 有點失誤呀! ::uu7031

      刪除
  8. 做好是否放冰隔?定放雪櫃普通層?

    回覆刪除
  9. ¤☀*¨早晨+黃昏好☁・゚笑嘻嘻・゚☼。我起身嚟 ::vv4038
    神公比D上的士客人傳染佢啊*•♡我就比神公傳染囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上好, 瞓到而家, 妳都凡啦, 哈.....::cc4067

      刪除
  10. 請問到佐一層既刻倒第二層,定係放雪櫃一陣先倒呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 倒了第一層, 立即跟住第二層, 第三層再如此類推, 全部都在餅模中央點慢慢倒入, 佢自己會遂層推出去, 顏色可自由配搭, 那隻既先後次序, 全部完成才放入雪櫃雪約幾小時才脫模, 或者整4 或 5 隻色, 都冇所謂, 我整盡七隻色囉! :P

      刪除
  11. 回覆
    1. 我寫明七色彩虹嘛, 當然要似啦, 嘻嘻...::uu7060

      刪除
  12. 回覆
    1. 嘻嘻,我在網上學到,好易 cut 咋!生色不少呢!

      刪除
  13. 夫人:生日快樂…
    你真係很有創意,如能做這行,你會是一個成功者....:kk3011

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝慧姐, 整蛋糕甜品, 只是近幾年才有興趣, 見人點整咪跟資料玩吓, 冇諗過做這行, 呢款蛋糕我放上fb 兩個烘焙群組, 好受谷友喜愛, 千幾個 like, 仲問我可以訂做嗎! :P

      刪除
  14. ☀╠ ╣ a Ρpy星期日✬•*☾開心迎接每一天喇喂★⊹::kk3020
    瞓喇喂♦周公子見喇喂¨☁*¨齊齊晚晚甜夢安睡喇喂
    ╔═ ೋღ✰ღೋღೋღೋღೋ ღೋღೋ═╗
    •大家快樂每一刻❤•°瞓得♥食得♥玩得♥開心萬事得*
    ╚═ ೋღღೋ✰ღೋღೋ ღೋღೋღೋ═╝

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 妳好番晒未呀, 涼涼地, 瞓多點喇喂....::_380

      刪除