2014年10月25日星期六

益力多與果汁 Q 彈軟糖



















相信提起益力多,好多小朋友都會喜歡飲,做成軟糖一定更加鍾意啦,簡單易做,一齊來玩吓啦喂!

這款益力多軟糖質感,沒有市面上賣既咁煙韌,似比較實的啫喱糖,帶點QQ彈牙都幾得意架,做法簡單,適合和小朋友一齊動手做,開生日會做佢,應好受歡迎啦;市面上既軟糖,糖份十分高,這款做給愛食糖既小朋友過過口癮,不用攝取過多的糖份,亦可用同等份量的果汁代替益力多可製成果汁軟糖,加上粟膠是增加黏性用,今次我做了益力多、橙汁、黑加侖子汁三款不同口味既軟糖,感覺都不錯呀。

材料 :
益力多或任何果汁 135g 
魚膠粉 35g
砂糖 湯匙
粟膠 2 湯匙
檸檬汁茶匙
做法:
1. 準備矽膠模,用冷開水沖洗乾淨
2. 益力多或果汁加魚膠粉加糖攪勻
3. 隔熱水座溶
4. 加入粟膠與檸檬汁再攪勻
5. 倒入矽膠模至全滿,放入雪櫃冷藏 12小時脫模即成。
 (脫模過程不必座熱水,一反即可脫模)





22 則留言:

  1. Win Win 晚上好,
    大人細路都啱呀,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄, 係呀, 見到都會想試食番兩三粒呀! ::cc9126

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,有 QQ 既口感都幾得意架!^~^

      刪除
  3. 益力多~!仲要qq 口味~大小朋友都鍾意食呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 益力多酸酸甜甜, 好多人都喜歡, 我整埋橙汁, 及提子汁都幾好食, 哈哈, 連內地人來港, 都買好多返去架! :-bd

      刪除
  4. 星期六開始・゚★。我兩公婆都病到喇
    •☾・゚乖乖*吃藥•☆瞓左兩天・゚☼。現在好些
    不過回覆哂E-Mail 再進入夢鄉・゚晚安・゚::mm2412

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓, 乜妳地打敗仗呀, 咁休息吓吧, 唔好食我既QQ 糖啦....::uu7081

      刪除
  5. 被你說明,做法不難喎,
    真想做一盆來吃呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Ma,係好易整咋,氹小朋友最啱呀!^~^

      刪除
  6. 回覆
    1. QQ 既口感都幾得意架, 又唔會好甜, 喜歡食就立即整, 好快有得食架啦! ::vv4015

      刪除
  7. 做好的軟糖需要冷藏嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, Jan 我們是自家制, 冇加入任何添加劑, 當然要在放雪櫃, 可放幾日都得既, 哈, 但呢個份量好細, 做好一陣, 已所餘無幾囉, 我整了三份材料, 不同既口味呀! :-bd

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈, 潔潔妳好鍾意都冇得食, 因為有魚膠粉做, 不是素呀, 果日在FB 與谷友講起魚膠粉有動物性物質, 素食者不能食, 有谷友話有素食魚膠粉賣喎, 唔知係真定假呢.....
      ::cc9146

      刪除
  9. 回覆
    1. 哈, 有 QQ 既口感, 都幾得意呀!::uu7123

      刪除
  10. 哈, 今次夫人教大家整軟糖呀, 哇, 整得好靚呀,哈.....我最喜歡心形既軟糖, 粒粒都咁可愛得意又好食....::kk3006

    回覆刪除
    回覆
    1. 在FB 見好多人整益力多糖, 我咪整多幾款口味囉, 有朋友見到我整, 叫我整d 俾佢地食吓呀!
      ::cc9126

      刪除