2014年9月25日星期四

電飯煲製作-海南雞飯




















 

近日睇見好多人用電飯煲煮海南雞飯, 係幾方便又易處理, 等我都整煲食吓先, 加了斑蘭葉、香茅、雞湯及雞既飯, 係好香又好好味, 雞又嫩滑, 自己做成本又平, 比外面店舖賣既還要好食得多, 真的很不錯, 我十天內整了兩次呀!

材料  (2人份量) : 

雞半隻 / 或雞脾 2
 1.5  (米量杯約三碗飯)
清雞湯細盒裝  1
 1 茶匙
香茅 1-2   (拍扁)
斑蘭葉 2
蒜頭 3-4   (拍扁剁碎)
 2   (拍扁剁碎)
黃薑粉少許 


雞醃料 :

1 茶匙, 胡椒粉少量, 玫瑰露酒適量

做法

1)  雞洗淨抹乾水份, 先用玫瑰露酒搽勻, 再加鹽、胡椒粉醃約半小時至1小時待用, 斑蘭葉剪開打結卷起, 香茅切段, 拍扁易出味。

2) 
用少許油將蒜蓉、薑蓉炒香, 將半份薑蒜蓉, 加入洗好的米在飯煲中, 再放入清雞湯, 黃姜粉少許兜勻, 水份比平時煮飯份量減少一點。

3) 
再加入香茅、斑蘭葉, 最後將雞放在米的上面。

4) 
蓋上飯煲蓋, 按制以正常的煮飯時間一樣煮法。

5) 
飯熟後, 於雞皮上搽沫上用熱水開好之黃薑粉汁, 再焗多一陣, 雞就會靚仔好多。

6) 
重點是配上東南亞 ABC 甜豉油與薑蒜蓉, 點雞食, 味道一流, 可配上青瓜片拌食更加理想。



28 則留言:

  1. 回覆
    1. 我買冰解雞整好, 飯係好香, 雞又滑呀 ! ::vv4015

      刪除
  2. 回覆
    1. 阿鳳, 妳都整俾神公食啦, 飯香勁正, 要預多兩碗飯俾佢呀...::cc4162

      刪除
  3. 好掂,一於依妳方法泡製。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 呢個食譜, 我都係跟網上朋友做, 好易好掂呀, 唔洗再嘥火力整雞呀! ::mm1963

      刪除
  4. 海南雞飯好正呀~尖咀好時中心有時食海南雞飯 都好好味~得閒可以試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我見仲有香茅, 班蘭葉, 所以隔了幾日, 又整多一次, 一隻冰鮮雞三十幾蚊, 可分兩日, 不同煮法, 好抵呀! :-bd =P~

      刪除
  5. 夫人: 哈哈....終於等待到妳教煮海南雞飯! 上星期我才煮了一餐海南雞飯...自己就覺得不大如意。因為我在星架坡專意尋覓張記的制服作,又去過馬來西亞品嚐一餐海南雞飯! 都是聞名不如見面。反而荔枝角道尾,那一間牛車水有些水準......!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂, 詩詩係妳, 妳點解冇名嘅, 乜妳等緊我出手咩, 呢個食譜既飯, 真的香到呢....係谷友分享製作呀.....
      ::uu7031

      刪除
  6. 想問下班蘭葉可以响邊度買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 班蘭葉可在賣印尼或泰國食品店舖買到, 五蚊有成十塊啦! ::vv4038

      刪除
  7. 電飯煲製作-海南雞飯.. 好正呀::oo2003

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單方便快捷, 又好好味, 成本又平, 值得一試架! ::cc4067

      刪除
  8. 夫人好..好嘢味的海南雞飯..魚也學來..謝謝好分享..

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 係谷友偷師出來, 在網上分享既製法, 飯十分香架, 肯定好食過出面店舖呀! ::cc9149

      刪除
  9. 夫人:一面吃海南雞飯,一面聽這首日本歌,夫人好識享受呀!::rr8024

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我食飯冇開電腦睇架, 這海南雞飯真的不錯, 以後都會整吓來食! :-bd

      刪除
  10. 回覆
    1. 這款海南雞飯, 係谷友偷師出來, 在網上分享既製法, 飯十分香架, 可以試吓囉! ::kk3100

      刪除
  11. Win Win 晚上好,
    海南雞飯都幾簡單方便喎,

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 唔難整, 仲好平又好食架!::vv4014

      刪除
  12. 好彩我係食住飯睇,好餓啊!好味的海南雞飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 呢個飯唔洗餸都食到兩碗呀, 好香又好味....::mm1963

      刪除
  13. 咁靚海南雞飯靚到真係吸引很多朋友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己用電飯煲整,簡單又好味,又平!

      刪除