2012年1月2日星期一

美式朱古力布朗尼(Brownies)


























Photobucket

2012年元旦剛開始,祝福大家新既一年勝去年,萬事如意,工作順利,健康愉快,新年期間咁開心,我當然要做樣甜蜜蜜既甜品,送俾各位分享啦!今次我選了這款係:布朗尼Brownies),呢款是典型的美式蛋糕,是介乎曲奇和蛋糕之間的一種甜品,做好的係比蛋糕杰一些,比曲奇稀一些,質地比海綿蛋糕較為濕潤,味道亦較濃郁,可以加入合桃、杏仁碎或花生一起焗增加口感,很多餐廳都會配合雪糕做甜品呀。
材料: (7吋的方形模)
朱古力 100 g    (我用 35% 黑朱古力)
牛油 100 g
砂糖 70 g
雞蛋 3
低筋麵粉 70 g  (要篩過兩次)
可可粉 15 g  (可與低筋粉一齊篩過)
1/4
雲呢拿香油 1茶匙
合桃碎 / 杏仁碎 各適量   (我加入了適量入朱古力粒)
糖霜適量  (飾面用)
製法 :
1) 焗爐要以 180度高溫預熱
2) 用一個 7吋的方形甩底模,先在模上塗少許油,搽勻 (或在焗盤鋪上牛油紙)
3) 朱古力和牛油放在盤中,在熱水上座溶,再加入砂糖拌勻,至無粒粒
4) 雞蛋打散成蛋漿,待朱古力漿涼後加入一起拌勻
5) 慢慢篩入麵粉,可可粉和鹽,雲呢拿香油全部攪勻至糊狀
6) 加入合桃碎、杏仁碎拌勻,可留少許放在麵糊面
7) 倒入模中掃平入爐中層焗,用170度上下火力,焗約 20 25 分鐘
8) 焗好後把牙籤放入取出,如牙籤上略帶濕潤,但沒有黏著蛋糕碎便可。把朱古力布朗尼取出冷卻10分鐘,然後在焗盤中取出,待完全冷卻後,便可切成2x 2吋的小方塊,灑上少許糖霜使可享用了。
註:因為布朗尼不像蛋糕,它有點似是曲奇餅和蛋糕的混合體,所以在焗的過程中沒有像蛋糕一樣發起,但它的質感是外脆內軟,所以若要知道焗好未,可以用牙籤在中間插下去再拿上來,如果帶少少漿液黏著是已經好了,但若是沒有黏著的話便是焗得太乾了!


Photobucket


(這是在 Yahoo blog 的舊作)

6 則留言:

  1. 黃雨信號+行雷閃電信號。゚♦天黑咁啊 ::kk3033
    ╓────╖¸.•*☁。☁。゚ 。☁。゚
    ║─╓╖─║¨゚*早晨。゚我起身嚟
    ║╙──╜║
    ╙─╖╓─╜.∧∧
    ╓─╜╙─╖(・ω・)
    ╙─╖╓─╜.⊂ノ。・゚゚嘩嘩・゚゚朱古力布朗尼...正呀
    ──╙╜♣⌒╮♣⌒╮♣⌒╮♣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係舊作呀, 布朗尼我整最多次數, 多數送俾朋友呀! ::vv4014

      刪除
  2. Win Win 早上好,
    舊唔舊作不打緊, 逢係甜品小食我都啱,

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多網誌, 以前在 Yahoo blog 既, 佢關閉了,搬番過來重 post 囉!::uu7139
      西式甜品, 係好吸引嘅! :-bd

      刪除
  3. 妳懂做這麼多美味甜品,真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 這款西式甜品, 名貴又好味, 我做過多次, 送俾親朋好友呀! ::vv4014

      刪除