2023年8月9日星期三

簡易一口蛋黃豆沙酥

 
















蛋黃豆沙酥,未必有時間做酥皮,記起有人用手抓餅去做,家裡只有印度餅,應該可以做到,那就試試,下面是一個超簡單快手的食譜,跟大家分享一下,口感的相似程度有七八成,肯定比不上真的蛋黃酥那種酥鬆的口感,但勝在夠便捷啊。😋

材料:

印度 3 塊

紅豆沙適量

鹹蛋黃 4 隻

塗面用蛋黃液及白芝麻適量

做法:

1.  鹹蛋黃提前蒸熟/烤熟後,成細碎

2.  取出,無需解凍,直接在上面抹上豆沙餡

3.  在抹完豆沙餡後,舖一層蛋黃碎,用手把蛋黃碎稍稍壓一下跟豆沙貼合,黏合後會

4.  餅此時已經變軟,可以捲起來,無需捲得很緊,輕輕捲起壓一吓開口位置即可

5.  切成 6 小塊,擺放在烤盤上,表面塗抹蛋黃液,灑上芝麻

6.  預熱焗爐用 180 度烤大約 20-2分鐘即可

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 食落都有點似,簡單得來都幾好食啊!🤪

      刪除
  2. 個餅都係現成,當然快靚正,又唔駛自己猜咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係現成,超市有售,整酥皮湯都得呀!☺️🫔

      刪除
  3. 呢個應該好好味呢~~ (阿毛)

    回覆刪除
  4. 這是我喜歡吃的.....嘻嘻....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,簡單易做又快捷,係懶人版本!😅

      刪除
  5. 有創意,唔知春卷皮得唔得😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 春卷皮不是酥皮,食法會不同呀!😉

      刪除
  6. 呢味啱我,我喜歡酥餅,但自己做酥皮有點麻煩,有現成的,一於試吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,係懶人既做法,酥皮及紅豆沙都係現成!😁

      刪除
  7. 紅豆沙就是我最愛吃的東西之一. 大福餅也好食呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本既食品,好多會用紅豆沙做餡!🤪

      刪除
  8. 感覺很好味,很容易不自覺地,一粒接一粒就食晒!!!
    這樣來的中秋節,你也會親自做月餅嗎?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 流沙奶黃月餅及冰皮月餅,都有整過幾次,今年應該唔得閒整啦!😚

      刪除
  9. 這個是很簡便、很聰明的做法。可惜我没有大焗爐。小的收起很久沒用。
    請問在哪裡可以買到現成的红豆沙?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢款在日式超市買,烘焙店一定會有售!😉

      刪除
  10. 🐰 𝓗𝓲, 𝓦𝓲𝓷𝓷𝓲𝓮 ❤(。◕‿-。)❤
    蛋黃+紅豆沙=絕配 👍 酥脆呀 𝓨𝓮𝓼 ... ✅ 👏 👏 👏
    睇見口水都流 (◑‿◐) 🤤

    回覆刪除
  11. Winnie 晚上好, 令我聯想到楊修的一人一口酥。

    回覆刪除