2023年4月27日星期四

椰汁及雜果班蘭涼粉



















夏天來了,想一款清甜又有班蘭香味的涼粉食吓食時加入濃郁的椰漿,味道像椰汁班蘭糕,另外會加入雜果,口感似食蒟蒻咁 Q,簡單又易做,大家都可以試整吓,這透心涼夏日甜品

材料:
班蘭葉 3 片 + 清水 180毫升打成

白涼粉 50克 + 清水 180毫升

80克

清水 550毫升

椰漿及雜果隨意

做法:

1. 將班蘭葉清洗乾淨,剪成小段

2. 將班蘭葉與 180 毫升的清水,放進攪拌機打爛,然後將班蘭汁過篩,提取 160 毫升的班蘭汁 (如不夠 160 毫升可加點水)

3.  160 毫升的班蘭汁倒進煲內。

4. 加入砂糖,再加入 550 毫升清水拌勻然後細火將溶液煮至滾起。

5. 倒入白涼粉溶液(預先將 50 克的白涼粉與 180 毫升的清水混合拌勻)。

6. 直至溶液再次滾起,就可以熄火和放涼。

7. 放涼後,放入雪櫃雪 2-4 小時,口感更 QQ

8. 取出加入適量的椰漿或雜果更豐富及美味

29 則留言:

  1. 回覆
    1. 喜歡班蘭香味既,就會鍾意食囉!😜

      刪除
  2. 我見到得個恨字 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超易咋,白涼粉可整好多款式既口味啊! (^▽^)

      刪除
  3. 見妳又要榨汁都搞好多嘢,我勁懶只會買罐頭雜果加啫喱粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我想要新鮮既班蘭味,如懶可用班蘭香油都可以呀!😉

      刪除
  4. 真係好好心機呀👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,其實係好易整呀!(∩▽∩)

      刪除
  5. 夏日將至,這款甜點最啱口味!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,夏日會整多啲水份較多既食品嘅!😉

      刪除
  6. 色香味俱全的消暑佳品 🍨

    回覆刪除
  7. 我最愛的班蘭味、涼粉,兩樣可以合體👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 班蘭我都好喜歡佢既氣味,這涼粉是QQ彈!🤪

      刪除
  8. 🐰 𝓗𝓲, 𝓦𝓲𝓷𝓷𝓲𝓮 ❤(。◕‿-。)❤
    班蘭葉散發獨特甜美的香氣, 我都好鍾意加佐班蘭葉嘅食物㗎 😋🤤
    妳嘅 •椰汁及雜果班蘭涼粉• 睇見都透心涼快了 💯 😊 👍
    我經常買嚟食就係 • 𝓟𝓪𝓷𝓭𝓪𝓷 𝓒𝓱𝓲𝓯𝓯𝓸𝓷 𝓒𝓪𝓴𝓮 • 班蘭蛋糕囉 o(◑▽◐)o

    回覆刪除
  9. 彩色繽紛,心樂也 ^.^
    (我第一次吃班蘭蛋糕,是十多年前在星加坡機場內的一店子,yummy yummy.)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班蘭整既嘢,我都一樣喜歡架! (^▽^)

      刪除
  10. 夏季這個食譜好適合,就算不是食,望落都十分清涼...
    食譜中的白涼粉是否大菜粉呢?!!

    回覆刪除
  11. 🐰 𝓗𝓲, 𝓦𝓲𝓷𝓷𝓲𝓮 ❤(。◕‿-。)❤
    母親節快樂! 🅷🅰🅿🅿🆈 🅼🅾🆃🅷🅴🆁'🆂 🅳🅰🆈!
    💛🧡💜💚💙

    回覆刪除