2017年8月2日星期三

花心思之習作 - 2



扇型花材:水竹草、跳舞蘭、胡姬花、康乃馨、散尾葵(織葉遮泥)


徒手球型花材:康乃馨、星點木、沙巴葉


三角型花材:康乃馨、星點木、沙巴葉、康乃馨枝幹



S型花材:散尾葵、跳舞蘭、米仔蘭、粉邊白桔梗



新月型花材:散尾葵、跳舞蘭、米仔蘭、粉邊白桔梗
(是將 型改變造型便可)





中型花籃花材:水竹草、跳舞蘭、兩隻色康乃馨、散尾葵、白孔雀





閒來又玩吓花心思既製作,今次學做了幾款歐式花藝,有三角型、扇型、型、新月型、徒手球型、中型花籃、圓球、自由插等等,我既水準只係一般咁囉,要進步仍要繼續學習,夏天天氣太熱,選擇花材插,最好揀選能擺放較耐一點那些花,睇吓今次多個款式花花之中,那款你會喜歡呢!


15 則留言:

  1. 你真多材多藝,我喜歡一大朿的花,最後三款啱我多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,最後既只係將多餘既花,插埋一齊咋!😅

      刪除
  2. 好漂亮!你真係多才多藝!又識整甜品,又識插花!好叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎啦,花藝,年輕時已開始有興趣,廿多年前未學過時,已膽粗粗幫朋友整結婚花球啦!😊

      刪除
  3. 🌈⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
    😸我出門去玩貓🐈行街市買餸菜嚟🐾
    ┏┓┏┓*。・゚゚❉
    ┃┗┛ appy💞週三💕
    ┃┏┓┃¤¸.₡•*¨Ϡ開心萬事得🎈
    ┗┛┗┛*¨・。。゚°♪♬♩♫
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,黃昏好,瞓醒拿,謝謝妳讚賞,我會加油做得更好的!🤗

      刪除
  4. 款款都鐘意,我欣賞人肯自己動手做的嗜好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,謝謝你欣賞,好多手作既野,都要自己郁手嘗試做過,先會明白及有進步啊!😄

      刪除
  5. 廚藝好!又識賞花插花!好勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,有多方面嗜好啫,以前乜都有學過吓,入水能游,出水能跳,樣樣都叫做識小小啦,但不能做代表啊!😝

      刪除
  6. 原來win-win夫人插花的手藝這麼好,佈局都很美!

    回覆刪除