2017年6月1日星期四

荷花仙子開放【2017】
















































夏日欣賞荷花  (蓮花),係攝影發燒友必到去各處影相既節目,粉嶺康樂公園之荷花仙子已經靜悄悄地開放了,佢有粉紅色及白色既荷花,仲有單瓣及少有既複瓣添,呢個公園細細,荷花池亦不算大,平日不太多人影相,約有十多個男女拍友在場影荷花,荷花一般在  6月至  8月開放,我在  6月頭去,還有好多花蕾仲未開,據說還有睡蓮,可惜今次看不到兩種蓮一齊在池中盛開,公園內其他植物都有不少,仲有幾株「水石榕」及近門口既「黃金雨」都開得好燦爛呀,賞荷花既季節,天氣都係好熱,會比較辛苦的啊!



22 則留言:

  1. 睇到啦,黃金雨都好有棵又多花,個公園都幾多花,可惜我去好遠好遠﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係影荷花, 見黃金雨好燦爛, 開得好靚似落雨咁垂下啊!

      刪除
  2. 那複瓣的很飽滿,不知是否果實也比一般單瓣的多?
    水石榕下面那張相片,看起來好似石榴呀,黃金雨又拍很靚呢……

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,複瓣荷花,我都唔知蓮子會否特別大粒及多喎,果張係石榴呀,這棵黃金雨垂下特別底,花好密集啊!😆

      刪除
  3. 回覆
    1. 你有去過嗎,都係聽發燒拍友介紹,我係第一次去睇吓,複瓣既荷花呢度特別多!😉

      刪除
  4. 千瓣荷好美啊! 謝謝分享!午安好, 週五愉悅! 事事吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 少有複瓣既荷花很飽滿大朶, 講清雅單瓣型態較靚呀!

      刪除
  5. 嘩~荷花好靚呀~~ WINWIN 夫人你好鍾意睇花呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,賞花大多數人都不抗拒嘅,影花都有佢既樂趣呀!😌

      刪除
  6. 好靚,我未到過此公園添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 康樂公園,其實係細細地既屋邨公園啫,俾拍友影過荷花 post 後,就多了人識佢囉,我都係睇 blog 介紹過,才會到此一行呀!🤓

      刪除
  7. 好友☁。゚🌙晚上好囉🎈╠╣aΡpy週末嚟💕

    回覆刪除
  8. 下星期去應該有更多花開 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度荷花話比較早開,五月已有人影到了,有好多已開了變蓮蓬結蓮子,應該好快就開晒啊!😉

      刪除
  9. 嘩、難得喇!荷花開得好燦爛、還有其它靚靚花卉、正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天係影荷花季節,所以會汗流浹背呀!

      刪除
  10. 係咖啦, 天口唔慶, 荷花蓮花通通都唔開, 我這裡由7月初, 開到8月尾.

    回覆刪除
  11. 開左好多花啊!之前5月初我去,只開左兩三朵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有去過這裡,荷花池不算大,勝在有白荷,及覆瓣荷花!

      刪除