2016年6月18日星期六

嶺南之風夏荷遇上城門谷荷香






















前幾日首次與朋友到荔枝角公園逛逛,而荔枝又是嶺南名果,故此興建了一個傳統【嶺南之風】貌為主題的中式公園,分成 10 景區,包括有「有鳳來儀」、「群星邀月」、「橋廊畫舫」、「月起薰來」、「觀雲逐月」、「奕亭殘局」、「溪流影月」、「北門茵綠」、「健康去屣」及「泰然自若」。園內的建築物皆環繞著中央水池向外伸延,以院落迴廊為布局。其建築藝術也是採用嶺南風格,如陶塑、瓦作、灰塑、石雕和木砌等,而假山石則以英德太湖石為主。水池四周邊位置種了好多荷花,但開了花既不多,見荷花多是複瓣,如滿開一定十分燦爛吸引,都見有不少拍友取景拍照;見荷花開放不多,我們轉去下一站賞花,係『城門谷』。




























夏日既城門谷公園係賞荷花,發燒友必到影相既熱點,因平日不太多人影相,約有十多個男女在影荷花;我是第二次去城門谷公園,三年前去賞過荷花,公園都算幾大,但荷花池不算太大,公園內有兩處位置都有荷花及睡蓮,荷花通常在 6 至 8 月開放,今年 6 月中去,有好多花蕾還未開,荷塘中見到有青蛙、紅尾蜻蜓、蝴蝶、烏龜、錦鯉魚、大水蛇等等,影了一些相,好熱呀....我與友友全身都濕透,又想落雨,無再周圍行,搭車走人!

荷花:是中國十大名花之一,又稱蓮花,古稱芙蓉、芙蕖等等,是蓮科蓮屬多年生水生草本植物,中國是原產地之一。花期在 6-9 月,香港在 7-8 月最盛,花有單瓣、複瓣之分,色有深紅、粉紅、白、淡綠及間色等變化。人們熟悉荷花,原因在於它全株都是寶,有經濟價值,其葉有消暑作用,也是用作包裹「荷葉飯」與「糯米雞」的材料,其種子(蓮子)與其莖(蓮藕)可供藥用及食用。

《夏荷香》
日照迎風夏荷香
幽雅脫俗輕盪漾
綠裙半掩芙蓉俏
嬌柔水中眾人賞


20 則留言:

  1. 好靚呀!不過天氣熱,我怕戶外活動呢家下

    回覆刪除
    回覆
    1. 荷花 6月中至8月開,一定係熱,佢熱仲開得靚, 記得前兩年去深圳洪湖, 荷花池勁大又多花, 熱得最辛苦呵!
      ::mm1542

      刪除
  2. 兩個公園我未去過呢,天氣戶外活動真係幾辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 荔枝角公園我第一次去,知道佢都有荷花,原來多數係複瓣添,但花開得不多,城門谷三年前去影過荷花,係拍友必到既熱點,每年荷花盛開,係好熱呀!

      刪除
  3. 因荷花在盛暑時開,而那些荷葉又特別的大…
    哈哈!我想這便可以拿來擋雨和遮陽光了!
    城門谷未去過,而那茘枝角的我只去過初期那個,到後期再擴建我便不知道呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大熱天時賞荷花係好辛苦,而家既荔枝角公園原來好大架,嶺南之風係其中一部份咋,電視既古裝戲,有時會在此取景呀!^~^

      刪除
  4. 荔枝角公園, 我次次十月回港, 都見到很多人在那裡影畢業相.

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你每次回港都有去行吓咩, 在"嶺南之風" 位置影畢業相嗎, 可能喜歡中國風格景色啦! 果日去, 大熱天時都有幾個 model 著晒古服在影相! :-bd :-B

      刪除
  5. ☁¨*♦好友☆・゚✬甜夢安睡☾。゚★::_380

    回覆刪除
    回覆
    1. 去賞花係好熱呀,妳開行冷氣瞓覺最好啦!Zzzzz

      刪除
    2. 好友♦・゚☼藍天與白雲的一天☁*`☀早晨&午安喇喂

      刪除
    3. 今日係夏至,好熱,天朗氣清,有煲消暑湯水嗎....

      刪除
    4. 晚晚我都滾菜或瓜湯呢::_2172

      刪除
    5. 夏天都無咩胃口,有啖湯飲吓幾好呀!

      刪除
    6. 對呢...夏天多啖湯飲吓...好好多的::_2157

      刪除
    7. 今日都好熱35 度, 出街賞花要多飲水, 藍天白雲好靚! ::mm1542

      刪除
  6. 之前我中午差不唔多兩三日去睇荷花開未,呢排太熱,同埋我都剛去賞完荷返來,所以無去囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日咁熱,城門谷既荷花,應該開得多些啦,其實好多處都有荷花,最大既荷塘,應該會係深圳洪湖,目不暇給啊!

      刪除