2014年7月19日星期六

DIY 梅酒

















每年四至五月之間,街市就見有好多青梅賣,也是泡製梅酒的時候,在夏天飲用梅酒最佳,梅是含有鈣磷鐵多量礦物質、有機酸與氨基酸等高價值的健康食品,而且梅所富含的蛋白質亦較其他水果為多。因其不僅具有增進食慾、改善體質、防止食物腐敗、殺菌解毒、恢復疲勞等食療效果,同時還可促進人體的新陳代謝,達到養顏美容的功效,因為梅子中含有豐富的有機酸、維生素及抗氧化,也就是抗衰老的成分,能改善體質使血液成為微鹼性,並藉著改善腸胃功能與促進吸收,加速梅子的生理療效。

製作方法很簡單,在日本就有自家製作梅酒的習慣,梅酒已經變成日本人飯前的酒類了。梅酒就咁飲又得,雪凍飲又得,加冰或加綠茶飲又得,整甜品又得!我 4 月已經浸了,現 7 月中已浸了有三個月,開始可以飲得啦,如果浸耐點更好味,自家製既梅酒~平靚正,無得彈呀!

材料:

米酒 1120 毫升 (約兩樽雙蒸米酒)

青梅 600 - 700 克

冰糖 350 - 400 克


製法:

1. 青梅放置待八分熟。

2. 青梅洗淨吹乾,用牙籤挑去蒂部,把梅身剌出多點小孔,讓酒容易滲入果肉中。

3. 玻璃瓶消毒晾乾。

4. 把青梅放入玻璃瓶,加入冰糖和米酒。

5. 把蓋密封放陰涼處,每十天搖動瓶子一下,三個月後成琥珀色梅酒可以開始飲用,或放半年或以上,味道會更加好味。


註 : 糖可用冰糖或蜜芽糖,但白砂糖就不適合。



22 則留言:

  1. 我也有浸梅酒,還浸黃皮,用日本清酒,好似好味些呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係第一次浸啫,所以用米酒試吓先囉!(^▽^)

      刪除
  2. 可以雪凍飲嗎? 夏日飲杯自製冰涷的梅酒,感覺不錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅酒就咁飲又得,雪凍飲又得,加冰或加綠茶飲又得,整甜品亦得...::vv4015

      刪除
  3. 我買左青梅整酸梅醬咋,我飲過朋友浸的梅酒,下年都玩下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到友友個個都話浸梅酒, 我咪玩埋一份囉, 我係第一次浸咋....::oo2159

      刪除
  4. 梅酒真喺好飲, 飲多了也不知啊! 叻叻呀! 我就浸咗梅子醋, 聽講好有醫療用途. 但浸歸浸, 未試過, 怕酸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅酒就幾好飲嘅, 梅子係鹼性食物, 其實好多效用, 梅子醋都好好架! ::mm1491

      刪除
  5. 也有姊妹送我浸的梅酒,....呢...::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳姊妹佢用咩酒浸呀,好飲嗎?( ^)o(^ )

      刪除
  6. win win,出面街賣的梅子酒不平呢!出年試試浸下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 包包, 係呀, 4-5月間, 好多青梅賣, 大約10 蚊一磅, 買兩樽孖蒸或三蒸浸, 好平呀, 不過真的要等明年才有青梅賣咯....
      ::uu7031

      刪除
  7. 欣賞製造業過程,也是一種享受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻梅酒, 潔潔都可以飲架, 下年浸俾家人飲啦, 而家冇青梅賣啦! ::oo2031

      刪除
    2. 好的,要試試夫人的好介紹呀!

      刪除
    3. 潔潔, 祝妳生日快樂呀!
      ┏━┓    ∩∞∩ 
      ┃日┣┓ (。・◊・ 。)
      ┗┳安┣━━〇━〇━———————━┓
       ┗┳生日快樂~Happy Birthday to You ┃ <:-P @};-
        ┗━━━━━━━━———————┛

      刪除
  8. 嘩~自家浸好吸引~
    夏天飲一杯冰的~~好享受呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶, 妳有冇浸過梅酒呀, 加冰飲會更正呀...::kk3222

      刪除
  9. 相信浸製過程一定會好在意,就好似養魚仔看著一天天的大......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都唔洗既, 哈, 擺埋佢冇眼睇呀, 不過我都會影底佢既變化過程囉.....::mm2174

      刪除
  10. 有朋友送了一瓶自釀梅酒給我,都幾好味,有梅味!^ ^

    回覆刪除