2014年7月28日星期一

深圳南山 - 荷蘭花卉小鎮










































 

7月頭與友友去南山“荷蘭花卉小鎮”行吓,其實我以前跟旅行團去過一次,友友未去過,都想去影吓相,今次係自由行去,原來都幾遠架,在羅湖搭地鐵,選搭羅寶綫(大約係有十多個站) ,在大新站B出口,再步行約15分鐘

它位於深圳市南山與寶安接壤的南頭檢查站附近,月亮灣大道、深南大道、前海路交叉形成的三角形綠化帶,7萬平方米的前身南山花卉世界,現已改名為“荷蘭花卉小鎮”,形成花卉、寵物、奇石等交易場所。

通過鐵藝大門,一派歐式荷蘭風情呈現在眼前:一座碩大的木鞋及鬱金花雕塑立於小鎮入口處,花草樹林散發清新氣味,彌漫在空氣中,山坡上荷蘭大風車迎著微風緩緩地轉動著,經政府重新打造後,現已化身成為一個充滿荷蘭風情的花卉公園,園內有有五彩繽紛的來自各地的花卉賣鮮花、乾花、盤景、寵物用品店及食店整個小鎮呈現出一片祥和、休閑、舒適的生活場景。它建設完成後,係主打“花文化”,成為一個集休閑﹑科普﹑展覽﹑商業為一體的特色公園。在這裡可以欣賞到有代表性的荷蘭古建築物,地道的“荷蘭三寶”木鞋﹑風車﹑鬱金香。還有一個花卉展廳,集中全世界各城市的市花實體或者圖片,供遊人參觀,讓市民在遊玩中能品味花的文化,提昇品格。此外還有咖啡廳,花仙子兒童樂園,酒吧等,小鎮現已成為拍攝婚紗照片,真實場景既好景點了。
除了每年春節『花市』期間人流集聚,彰顯人氣之外,平時,這裡因為交通出入的不便,人流稀少、市場交易平平淡淡,部分店面因為生意的平淡,不斷更換經營業主,有機會大家可去逛逛呢。








30 則留言:

  1. 原來深圳有許多好去處,妳已介紹過洪湖,現在的南山也不錯呀!
    謝謝妳告知怎樣去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦, 係呀, 深圳近近地, 都不算太遠既, 果日上午去南山荷蘭花卉小鎮, 下午去洪湖影荷花囉, 兩處一日去齊呀!
      ::vv4015

      刪除
  2. 我下次回港, 都去行下先.

    回覆刪除
  3. 夫人好..明明留了言一撳唔見咗..謝分享..

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒, 有咁既事, 哈, 呢度有時都幾煩架....::kk3163

      刪除
    2. 兩位好博友,咁既事我都試得多啦!

      刪除
    3. 係呀, 呢度較麻煩, 所以越來越少, 網友寫網誌啦....:P

      刪除
    4. 火姐..夫人好..係呀..發覺網友變了..魚兒還是魚..也少逛網...哈哈..

      刪除
    5. 哦,因為呢度幾煩囉,按網友頭像,不是直接去到果個網誌,兜兜轉轉咁搵人條 link ,才入到去留言,如果唔知佢邊條 Iink 名係佢,真係搵餐死架,那有雅虎咁方便好用丫.....( ^)o(^ )

      刪除
    6. 係呀..所以魚沒用G+...不知你攞魚難嗎..還是好懷念在雅虎的日子..哈哈..

      刪除
    7. 哈, 搵魚都難架, 妳果度好似有些網誌冇得留言咁喎, 大家都好懷念在雅虎 Y blog 的日子, 及好多相聚多年既 blog 友呀....:x

      刪除
    8. 夫人好..其實留過言..可能是沒有登入嗎..會沒了..
      魚篇篇都有留言處..在每篇下方..撳日期便會出來啦..你試試..
      係呀..還是覺得雅虎最好用...

      刪除
  4. 別有天地的深圳南山 - 荷蘭花卉小鎮 感覺很美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 大陸乜都搞到出來架啦, 但之後就冇乜保養囉, 果日見到五、六對新人, 在這裡取景拍婚紗相呀!
      ::oo2031

      刪除
  5. 我忙左好幾天冇上網啊⊹•・゚☀早晨+黃昏好☁。゚
    哈哈哈⊹•♦°♬¤話咁快。又是快樂星期二
    MY █▄ϑVҼ 好姊妹・゚•♦。.¤每一處都有歡笑聲就好喇
    我都有去過...深圳南山 - 荷蘭花卉小鎮...我看到不想走呢::mm1583

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 妳睇到不想走, 好多人影婚紗相噃, 妳同神公都去影番輯靚相啦....:-bd @};-

      刪除
  6. Win Win 晚上好,
    南山有好多地方都值得去架,

    回覆刪除
    回覆
    1. 南山, 仲有好多地方值得去咩, 唔識呀, 華兄你介紹吓啦! ::uu7091

      刪除
  7. win win,這裹很美,無乜人到都好架,影相也不怕影埋人地!::kk3107

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡因為交通出入的不太方便, 較偏遠, 所以人流稀少囉, 變了影婚紗相既多, 果日去見有五六對新人在影相呀!
      ::oo2059

      刪除
  8. ::uu7122 美好星期三...下午好::cc4067

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃昏好, 仍是熱辣辣的天氣啊!
      ┏━┓   ∩∞∩ 
      ┃日┣┓(。・◊・ 。)
      ┗┳安┣━〇━〇━━┓
       ┗┳ 愉快的心情~!┃
        ┗━━━━━━━┛
      ::mm1542

      刪除
  9. 深圳南山..自由行,有朋友帶路更好玩呀...::vv4032

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 慧姐, 我地冇人帶路架, 我在網上搵到點搭車去, 落了車周圍問人點行咋, 走時我們要去第二度, 轉了三次巴士才去到目的地, 都係不停問人囉, 口在路邊呀....:P

      刪除
  10. 哈~咁多花~環境又靚~實好多人影結婚相呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 佢地扮去了荷蘭嘛, 慳好多架.....::oo2057

      刪除
  11. 模仿得像真度高, 真的不錯啊! 謝謝分享你的心得啊1

    回覆刪除