2011年10月2日星期日

My Pizza 兩食 take 2




























份量: 約有 2 8 吋圓形 Pizza


麵糰材料:

高筋麵粉: 200g: 4g砂糖: 6g橄欖油/或食油: 20g 乾酵母: 3g (Dry Yeast)溫水: 125g

餡料:
隨個人喜好啦!上次做個 Pizza 底做得不理想,我今次改了麵糰材料再做過,選擇了兩款不同餡料,[一個用茄膏底,加栗米粒、菠蘿、火腿、芝士片,碎芝士][另一個係油咖哩醬底,加入蝦、帶子、舞菇、彩椒、洋蔥、芝士片、碎芝士],開工啦!


做法:


1) 酵母放入溫水拌勻,靜置約 3分鐘

2) 除了生油外,把所有麵糰材料拌勻,後加入酵母水搓勻

3) 搓到麵糰帶點筋性,加入生油繼續搓至麵糰表面光滑即可

4) 把搓好的麵糰放入盆內,蓋上保鮮紙,發酵約1-2小時,發酵要大了1至2

5) 發酵完成,取出麵糰兩成兩份,將每份麵糰輕輕拉長後,好似用洗衫擦衫咁擦多吓,掟吓麵糰,拉長擦多幾吓,再掟吓麵糰,對摺幾次,鬆弛約10分鐘

6) 一份麵糰拍扁拉闊,成圓形狀,約8吋大,先在烤盤上撒下乾粉,將麵糰放在薄烤盤或錫紙內,用叉子在薄餅皮上均勻地刺小孔,加上搽少許油,掃上醬汁,然後作最後發酵,約30分鐘,另一份麵糰照做


7) 發酵完成,加入自己喜愛的材料,逐層放上,最後放上芝士碎

8) 放入預熱焗爐 210 度,焗約15-20分鐘,咁就完成有得食喇,今次批底焗出來效果係唔錯呀!


後記:

1. 用溫水係有助酵母發酵的,如用太凍或太熱的水,會令酵母活躍度減低或死亡,個麵糰發唔起。


2. 放麵糰上焗盤前,可放上焗爐紙或錫紙搽少許油。
3. 搓麵糰時,可在手上加少許油或筋粉。
4. 注意放海鮮,但要出出水先,因放生既會出水,攪到個批面淋了。
5. 因為搽油係想個批底吸左層油先,到搽醬後,唔洗等個批底吸左d醬而令批面淋了呀。
6. 用芝士片切細,再加芝士絲才會有藕斷絲連啊,試試吧!


(這是在 Yahoo blog 的舊作)

沒有留言:

發佈留言