2008年2月13日星期三

辣辣壽司任你食

相片
相片
相片

前幾日放假,去深水埗西九龍中心行街街,見有間叫『明將迴轉壽司』,寫住四十幾蚊任食喎,係真唔係呀,咪即刻入去試吓先!

星期一至日都係 $ 43.9 元一位,另加一服務費,係咪好吸引呢,早上11 時開始至晚上11時,晚上10 時 30分要埋單,晚上11 時就要清場。你可以在  1小時30 (若沒有其他客人輪候等位的話,時間可以長一點的,選擇任食迴轉帶上既壽司、小食和冷麵,壽司包括有三文魚、鰻魚、蟹柳、加州卷、蟹子、北寄貝、赤貝、生蝦、多春魚、熟蝦、吞拿魚沙律、青瓜、大根、甜蛋、腐皮袋、八爪魚和墨魚等,至於小食的有炸魷魚鬚、炸蝦、炸帶子和炸三文魚頭,仲有免費既雞絲碗仔翅等等。

其實你可以自己落   order 叫 等極都未見佢出來既壽司囉,不過唔好亂咁落  order 喎,食唔晒浪費食品係要懲罰架,或叫左  唔包既野就要另外俾錢,如:天婦羅、湯麵、汽水、啤酒、清酒,貴價壽司都唔包架。

不過品質方面,當然唔可以同貴價既壽司店相比啦,但以五十蚊有找任食都  OK 啦,就算壽司平均每碟 10 蚊雞,一個人只要吃多過 5 碟就可以回到本啦,當然越食得多就越抵啦,每人起碼可食 10  碟啦,大小朋友最鍾意食壽司,不妨去試吓囉,壽司店地方都算幾大,亦有卡位,過七點去就滿晒座有排等,平日都好多人去食架,學生哥係最喜歡去,貪佢夠平,佢其他分店好似無得任食喎,希望無介紹錯俾你們試啦!


(這是在 Yahoo blog 的舊作)

2 則留言:

  1. 真抵食喎,記得04年左右,兩個人去食迴轉壽司都要百幾蚊啦,而且仲係食啲平價嘢咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是在 Yahoo blog 的舊作, 得閒搬番d 過來, 呢間出名係平價野, 食物素質好麻麻, 吸引d 學生哥, 又想任食壽司既人, 幾十蚊可食到飽飽, 依家都係貴了些少啦!

      刪除