2022年10月6日星期四

百香果奶香白涼粉果凍























買了多個百香果 (熱情果)又有白涼粉將佢哋做成果凍都好噃加埋鮮奶做,酸甜加奶香層次更豐富了,冰冰涼涼好食呀簡單易做又平都不錯嘅。  

鮮奶凍材料:

鮮奶 450ml

白涼粉 25g

砂糖 40g

做法:

1. 鮮奶倒入小火燒開加入 40g 糖融化後攪拌均勻加入25g 白涼粉攪拌均勻即可

2. 倒入模杯中的一半容量,放入雪櫃冷卻凝固約 30 分鐘

百香果凍材料:

百香果 4 個 (取果肉)

白涼粉 25g

砂糖 50g

清水 420ml

做法:

1. 準備好百香果果汁,(喜歡可留點核子加入)把 420ml 清小火燒開加入 50g 糖融化後攪拌均勻加入 25g 白涼粉拌勻最後倒入百香果果汁,拌勻即可

2. 倒入鮮奶凍模杯中的另一半容量,放入雪櫃冷卻凝固約 1-2 小時,便可食

21 則留言:

  1. 我女兒家後園有株百香果樹。 百香果的花很別緻, 果肉味香 酸中帶甜。
    我的百香果網誌 - https://usweiwei.blogspot.com/2011/09/2011sept3.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 百香果係有多種香味,但比較酸,通常用佢既汁,加入其他飲品甜品中用! (-^〇^-)

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,百香果係酸酸哋,醒胃啊,配番奶凍可中和一吓!🤪

      刪除
  3. 天氣仍然炎熱,呢樣嘢最啱食,不過我都係第一次知到有"白涼粉"呢樣嘢,在烘焙店買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雜貨店會有,超市就唔見有嘅,係好平咋,50g 只賣幾蚊雞啫!😀

      刪除
  4. 我在街市見到白涼粉,原來係咁用又學到嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身無味道嘅,當佢係寒天或燕菜或大菜咁用囉! (-^〇^-)

      刪除
  5. 整得好靚,我都冇食過白涼粉。
    百香熟透真係幾好味,否則就太酸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 百香果有多種香味,一般紫色既都係酸,現有些金色品種就無咁酸囉,就咁食都得!😚

      刪除
  6. 哈囉! Winnie ❤(。◕‿-。)❤
    🐰 晶瑩剔透, 食落透心涼 (◉‿◉) 太棒了👍 👏🏻 ---💕‿💕

    回覆刪除
  7. 咁啱嘅, 我最近都有整呀

    回覆刪除
  8. 成品賣相很吸引🥛此際雖然已近深秋,但氣溫仍高企,吃點奶凍冰涼一下也不錯啊🍨

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港仲好熱,酸酸甜甜好醒胃啊!(∩▽∩)

      刪除
  9. 我未正式見或食過百香果,但用佢做嘅甜品,我又好like食喎,酸酸甜甜,好refreshing!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個百香果得啲核及一點汁,不錯係好香,係有多種水果既香氣在一齊!🙂

      刪除
  10. 我喜歡吃百香果,也喜歡吃果凍......兩者合而為一,very good ^.^

    回覆刪除